Nitzen1987

Babydyne

9 indlæg i dette emne

Hvor lang tid kan man bruge babydyne, inden man skifter til junior?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min Maria sover stadig med sin babydyne om natten og hun er 11 mdr. (i dag). Man anbefaler ikke juniordyne det første år.

Og når hun skrifter til juniordyne om natten, bruger hun stadig babydynen i barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er målene for henholdsvist baby og junior dyne? Jeg kan da godt være i tvivl om hvad det lige er jeg har købt (den skal foldes på midten for at kunne være i liften, og der er den endda stadig for stor)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna bruger stadig babydyne og jeg forestiller mig ikke, at hun skal skifte foreløbig.

Diden: Babydyne er vist ca. 70 x 100cm og junior er 100 x 140cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er målene for henholdsvist baby og junior dyne? Jeg kan da godt være i tvivl om hvad det lige er jeg har købt (den skal foldes på midten for at kunne være i liften, og der er den endda stadig for stor)

Jeg tror det er junior dyne det har købt så...

Men nicoline hun sover også stadig med babydyne og om ikke andet,så skal hun sove med babydyne i barnevognen når hun skifter til junior...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er målene for henholdsvist baby og junior dyne? Jeg kan da godt være i tvivl om hvad det lige er jeg har købt (den skal foldes på midten for at kunne være i liften, og der er den endda stadig for stor)

Det er sikkert en babydyne - den er nemlig ret voldsom i liften uden en baby. Af en eller anden grund virkede det ikke så slemt da Erica lå i liften.

En juniordyne er en halv voksendyne og en babydyne er en kvart voksendyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forestiller mig at bruge babydynen i barnevognen til han ikke kan ligge i den mere. I sengen bruger han slet ikke dyne, kun betræk, ellers bliver det for varmt. Men det kommer an på hvor meget de sparker dynen af, så kan babydynen blive for lille. Juniordynen, kan man folde på midten og lægge barnet i som en pose. Man kna også købe en babysovepose :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har anskaffet os en juniordyne allerede nu (Lise er 4 ½ mdr.), men det er ikke fordi hun skal sove med den, men det er mere til at pakke om hende, når vi fx skal udenfor med hende og det er lidt køligt. Babydynen er blevet for lille til sådan rigtig at kunne svøbe hende i den, men er fin nok til at lægge over hende når hun sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har anskaffet os en juniordyne allerede nu (Lise er 4 ½ mdr.), men det er ikke fordi hun skal sove med den, men det er mere til at pakke om hende, når vi fx skal udenfor med hende og det er lidt køligt. Babydynen er blevet for lille til sådan rigtig at kunne svøbe hende i den, men er fin nok til at lægge over hende når hun sover.

Vi gjorde det samme - så da Erica var 5-7 måneder brugte hun mest juniordyne (da hun faldt i søvn i mine arme og dermed var nemmere at ligge) - derefter er juniordynen pakket væk igen (da hun begyndte at falde i søvn i sengen) og hun bruger nu enten ingenting (sover i body + tyk natdragt med fødder) eller så bruger hun body+sovepose. Nogle få gange bruger hun babydynen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER