fynboen

det er så tæt på...

7 indlæg i dette emne

Lillepigen hun er så tæt på at vende sig fra ryg til mave... Hun er helt oppe på siden at ligge og mangler kun lige at få benene med sig rundt..glæder mig så meget til at det sker, for hun har nemlig stadig ikke rullet fra mave til ryg og troede faktisk at det kom først... Forstå mig ret.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh hvor spændende, hvert et ryk giver bare forældrene grund til at blive endnu mere stolt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe...og så gjorde hun det lige nu her til morgen... man bliver stolt af sin datter, når hun gør sådan nogen fremskridt... :loveshower

men lige et andet spørgsmål... Nu læste jeg i en bog noget med at løfte hovedet selv... Er det så når de ligger på ryggen på maven eller er det når de ligger på ryggen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man siger at en baby kan løfte hovedet selv, så mener jeg det er når de ligger på maven og kan løfte det op og kigge rundt. Har ikke hørt om at de skal kunne løfte hovedet når de ligger på ryggen... der taler man kun om at de på et tidspunkt skal kunne sætte sig op selv fra liggende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man siger at en baby kan løfte hovedet selv, så mener jeg det er når de ligger på maven og kan løfte det op og kigge rundt. Har ikke hørt om at de skal kunne løfte hovedet når de ligger på ryggen... der taler man kun om at de på et tidspunkt skal kunne sætte sig op selv fra liggende.

Nå okay...hehe...der kan man bare se...man bliver hele tiden klogere... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe...og så gjorde hun det lige nu her til morgen... man bliver stolt af sin datter, når hun gør sådan nogen fremskridt... :loveshower

men lige et andet spørgsmål... Nu læste jeg i en bog noget med at løfte hovedet selv... Er det så når de ligger på ryggen på maven eller er det når de ligger på ryggen...

Hvor er hun bare dygtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER