fynboen

Hvor store er de små blevet..

5 indlæg i dette emne

Nicoline er lige blevet 4 mdr gammel i går og sidst vi havde SP var da hun var 3,5 mdr...Der vejede hun 6,6 kg og målte 64 cm...

Jeg synes godt nok det går stærkt og synes hun er blevet alt for stor...Men hun må jo kunne lide den mad vi giver hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det går sindsygt stærkt, alt for stærkt efter min mening. Der må gerne lige være en pause knap ;) SP var sidst og besøge Viktor da han lige var blevet 4 måneder der sagde vægten 7,8 kr og målebåndet 69 cm. :loveshower Han er nu 20 uger, så er spændt på hvad det hele siger når hun kommer igen den 30/7 :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja syntes også at det går alt for stærkt! Hvor er min lille dreng som lå og puttede i armene på mig.. Nu vil han helst bare stå og hoppe eller ligge på gulvet og rulle :unsure :kuller

SP var her sidst d. 14 maj og der var Johan 5560g og 64 cm, så han er stadig min lille myre :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja syntes også at det går alt for stærkt! Hvor er min lille dreng som lå og puttede i armene på mig.. Nu vil han helst bare stå og hoppe eller ligge på gulvet og rulle :unsure :kuller

SP var her sidst d. 14 maj og der var Johan 5560g og 64 cm, så han er stadig min lille myre :kuller

Hehe...Ja så kan jeg da godt se at nicoline hun er en del større på trods af hun er det yngre... :)gid hun stadig var så lille, synes bare det er evigeheder siden hun var det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget læææænge siden jeg har haft besøg af sp, men vi får besøg af hende om 3 uger, så er spændt på at se hvad silje måler og vejer..

Prøvede at veje og måle hende selv for nyeligt og der fik jeg hende til at måle 66 cm og veje 6,1... Så nu må vi se om det passer... Men hun er helt sikkert blevet en lang baryler...

Hun gider bestemt ikke ligge og putte for meget længere.. Man er vel ikke en baby længere :lolhit Der skal være i gang i den og hun eeeelsker at flyve rundt med sin far og ridde på hans skuldre. :biglove

Hun fylder forresten 4 måneder på lørdag, hun lod jo vente lidt på sig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER