betina88

for tidligt???

15 indlæg i dette emne

jeg går med tankerne om at begynde at hænge vores hænge-vugge op, men der er et par stykker i familien, der synes det er for tidligt.. hvad synes i???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis din ticker er rigtig, så kan jeg ikke se noget problem i det. Der er kun 3 uger til at du er indenfor normal fødselsperiode og jeg kan personligt også godt lide at være i god tid. Go for it! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg går med tankerne om at begynde at hænge vores hænge-vugge op, men der er et par stykker i familien, der synes det er for tidligt.. hvad synes i???

Det synes jeg nu sagtens at du kan gøre :) du kan jo bare vente med at putte sengetøj på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville bare få det gjort :) Det er alligevel en af de ting, som er trælse at stå med hvis baby kommer 3 uger før termin og man ikke lige er færdig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan du da sagtens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op med den da... :loveshower

Vores søn kom meget pludseligt 5 uger før tid, vi havde INTET klar... så min kære mand fik meget travlt, da jeg jo var indlagt sammen med baby.

Bestemt ikke for tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også underlagt nogle overtroiske forældre og svigerforældre som er meget imod at vi får barnevognen hjem m.m. de får lov at beholde barnevognen hjemme hos dem, for at please dem (og få dem til at holde deres mund). Men de får ikke lov at bestemme andet, det er trods alt min mand og jeg der bestemmer i sidste ende - vi hænger vugge op når vi lige har tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør hvad i/ du finder bedst.

Vær ligeglad hvad folk mener, hyg i jer sammen og hængden vugge op :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør hvad i/ du finder bedst.

Vær ligeglad hvad folk mener, hyg i jer sammen og hængden vugge op :whistling

Helt enig! I skal gøre tingene, når I føler for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syntes heller ikke det er for tidligt og ved at de faktisk godt kan have godt af at hænge og falde lidt til inden brug..

det eneste jeg ved der ville kunne være herhjemme er det fakt at man kan blive lidt utålmodig af at gå og kigge på den uden at have baby der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæng den op!! Når man er så langt henne, kan man godt begynde at se lidt stort på alt det her overtro ;)

Vi er også så småt begyndt at få tingene på plads nu. Synes lige pludselig ikke der er så længe til. Hvis det bliver et planlagt kejsersnit pga. foranliggende moderkage, er det faktisk om ca. 4 uger, så er pludselig begyndt at føle et behov for at få tingene på plads.. Også for at få et samlet overblik over hvad vi har og hvad vi evt. mangler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen skal bestemme hvornår man gør hvad.. jeg er lidt over ti uger henne og så snart jeg får styr på min bolig situation begynder jeg at lave værelse.. for jeg ender bare med at blive stresset hvis ikke jeg bare må gøre det i mit tempo og når jeg vil..

Så op i røven med andres meninger og overtroen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæng den op!! Når man er så langt henne, kan man godt begynde at se lidt stort på alt det her overtro ;)

Vi er også så småt begyndt at få tingene på plads nu. Synes lige pludselig ikke der er så længe til. Hvis det bliver et planlagt kejsersnit pga. foranliggende moderkage, er det faktisk om ca. 4 uger, så er pludselig begyndt at føle et behov for at få tingene på plads.. Også for at få et samlet overblik over hvad vi har og hvad vi evt. mangler :)

jeg kan nemlig også risikerer planlagt kejsersnit pga moderkage... får jeg svar på imorgen forhåbenligt...

men alt i alt.. så er vuggen blevet hængt op idag, og nu kæmper jeg kun med at få vuggehimlen til at sidde som den skal.. den er nemlig lavet til en alm. vugge så den passer ikke helt præcis til en hængevugge så det er lidt en kamp og få den til at hænge pænt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i har det fint med, at hænge den op, er det da det i skal gøre :) Så må dem der udtaler sig kigge den anden vej, hvis det er et problem :)

Jeg havde hele værelset klar ca 3 måneder inden termin og det var der da ikke nogle der sagde noget til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER