Joxi

Man ved man er for meget på BK når..

27 indlæg i dette emne

Man skriver smiley koderne i chatten på facebook

Lurer herind for at se hvad andre ser i tv (tænk nu hvis der var noget godt) i stedet for at kikke tv guide eller TTV

Lurer herind for at se hvad andre spiser til aften, for a finde inspiration, i stedet for at bruge kogebøger, blade eller andet

Man med stor entusiasme og morskab fortæller om noget sjovt nogle sagde herinde, i forventning om at andre selvfølgelig ved alt om hvad jeg snakker om

Kom selv med flere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når man tjekker BK som det første om morgenen :)

Når man drømmer om BK piger som man aldrig har mødt før :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man tjekker BK som det første om morgenen:)

Når man drømmer om BK piger som man aldrig har mødt før :lolhit

Til det i rødt...den kan jeg også nikke genkendede til...

Når kæresten siger ja selvfølgelig når jeg fortælelr jeg sidder og læser på babyklar... :)

Nå man tjekker herinde MANGE gange i løbet i dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man begynder en sætning med:

En jeg kender...

Hvor efter man bliver stille og retter det til..

En fra et forum jeg kommer på :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man begynder en sætning med:

En jeg kender...

Hvor efter man bliver stille og retter det til..

En fra et forum jeg kommer på :whistling

Haha! Ja den er jeg også kommet til at bruge et par gange :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man tjekker BK som det første om morgenen :)

Når man drømmer om BK piger som man aldrig har mødt før :lolhit

Ha ha ej hvor sjovt jeg har også drømt om BK piger jeg aldrig har mødt...

Når man som det mest naturlige refererer til en med et sjovt bruger navn (ex barbamama, saga, litle miss, pumpkins osv osv).

Når man tænker "ej det skal jeg lige huske og poste på BK når jeg kommer hjem"

Når man går på BK midt om natten fordi man ikke kan sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man laver rætti mange besvarlser på en dag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når man tænker i kasser og tråde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg kan nikke genkende til stort set alle! :lolhit

Og tilføje:

- Når man snakker med manden om et eller andet babydilemma, og manden så spørger "Jamen hvad siger de andre på babyklar?"

- Når manden spørger, om der er sket noget spændende i dag, og man straks fortæller om, hvad hvem har sagt på BK. Og han så ikke engang undrer sig, men bare spørger opfølgende "Okay. Er der nogen, der har født?"

- Når man åbenbart har snakket så meget om BK, at ens mand kommer og spørger om den og dén har født, eller om de stadig venter.

(Måske hører mine ikke bare til "Du ved at du er for meget på BK når..." men også "Du ved at du SNAKKER for meget om BK når..." :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man begynder en sætning med:

En jeg kender...

Hvor efter man bliver stille og retter det til..

En fra et forum jeg kommer på :whistling

Haha, den kan jeg så meget være med på! Den kommer jeg tit til at bruge.

- Når man mindst en gang om dagen siger til sin mand "Der er en inde på babyklar..." eller "Inde på babyklar", og han bare har accepteret, at det er det, jeg har at fortælle, når jeg beretter om min dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, den kan jeg så meget være med på! Den kommer jeg tit til at bruge.

- Når man mindst en gang om dagen siger til sin mand "Der er en inde på babyklar..." eller "Inde på babyklar", og han bare har accepteret, at det er det, jeg har at fortælle, når jeg beretter om min dag.

Åh ja... når man går hjemme sker der ikke så meget andet end ALT det spændende på babyklar... men der sker selvfølgelig også ufattelig meget spændende :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu en

- Når man læser denne tråd højt for sin kæreste og han klapper en på låret næsten hver gang man er færdig med at læse et af punkterne og siger "ja skat, det gør du også" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, den kan jeg så meget være med på! Den kommer jeg tit til at bruge.

- Når man mindst en gang om dagen siger til sin mand "Der er en inde på babyklar..." eller "Inde på babyklar", og han bare har accepteret, at det er det, jeg har at fortælle, når jeg beretter om min dag.

Hehe det gør jeg os :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ikke kun frygter at ens nærmeste familie og venner tager det navn, som man havde tænkt sig til sin bebs, men faktisk også frygter lidt at nogle af BK-tøserne gør det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ikke kun frygter at ens nærmeste familie og venner tager det navn, som man havde tænkt sig til sin bebs, men faktisk også frygter lidt at nogle af BK-tøserne gør det :blush

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ikke kun frygter at ens nærmeste familie og venner tager det navn, som man havde tænkt sig til sin bebs, men faktisk også frygter lidt at nogle af BK-tøserne gør det :blush

Ihhhh jeg gad godt at vide det navn :) nu har du skrevet så hemmelighedsfuldt om det flere gange :D

Jeg har det lidt på samme måde. Når nogen spørger efter forslag til gode navne, så forslår jeg alle de gode navne jeg kender- bare ikke "vores" navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ikke kun frygter at ens nærmeste familie og venner tager det navn, som man havde tænkt sig til sin bebs, men faktisk også frygter lidt at nogle af BK-tøserne gør det :blush

Jeg lover ikke at tage jeres navn, hvis I ikke tager vores :P :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh jeg gad godt at vide det navn :) nu har du skrevet så hemmelighedsfuldt om det flere gange :D

Jeg har det lidt på samme måde. Når nogen spørger efter forslag til gode navne, så forslår jeg alle de gode navne jeg kender- bare ikke "vores" navn :)

Sorry, det er helt oprigtigt ikke for at være en tease :blush Er bare sådan lidt ængstelig med det navn, jeg kan ikke overskue at nogen siger det mindste om det før sønnen har fået det :blush

Jeg lover ikke at tage jeres navn, hvis I ikke tager vores :P :whistling

Haha, pokkers vi havde ellers tænkt os at sønnike skulle have et pigenavn! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte det nok - Det er grunden til I holder det hemmeligt :P I VIL STJÆLE VORES NAVN :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte det nok - Det er grunden til I holder det hemmeligt :P I VIL STJÆLE VORES NAVN :badgirl

:lolhit Brian er i forvejen lige ved at dåne, når jeg driller ham med at vores søn måske kunne finde det sjovt at tage kjole på en dag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, det er helt oprigtigt ikke for at være en tease :blush Er bare sådan lidt ængstelig med det navn, jeg kan ikke overskue at nogen siger det mindste om det før sønnen har fået det :blush

Det er helt okay :D jeg er bare altid nysgerrig haha. Godt der ikke er så længe til han kommer til verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når dette er ens indlæg nr 4000 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man endelig har mulighed for at sove længe og så læser på BK i stedet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man endelig har mulighed for at sove længe og så læser på BK i stedet :rolleyes

Den kan jeg være med på idag. Haha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man i det virkelige liv hører et spørgsmål og straks ved at det kan "Brugernavn X" svare på hvis det blev stillet på babyklar :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER