Peter Plys

efterskoler

13 indlæg i dette emne

hej

er der nogen som kan hjælpe med en efterskole fra 8 klasse gerne i jylland eller på fyn

smid evt et link også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm er det ikke bare at google det, og så ellers læse, og finde den efterskole, som kan have mest interese for jer

http://www.efterskole.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har vi prøvet men kunne være rart med,svar fra nogen som har været på en af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ryslinge efterskole har min svoger gået på - Og den synes han er KANON! Han kommer der stadigvæk og fortæller.. fx har han lige været der og fortælle om HHX som han går på nnu :)

fantastisk skole siger han :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer jo rigtig meget an på hvad man er til.. skal det være idræt, gymnastik, adventure, matematik, musik, drama.. der er mange kategorier indenfor efterskoler :)

jeg har selv gået på Samsø Efterskole, den var simpelthen kanon, her er der faldskærmsudspring, sejlads, dykning og idræt (udover alm skole self )

min mand har gået på Vesterlund efterskole, her er det gymnastik der er i højsæde, og den var også kanon, hvis man er til gymnastik :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået på Den danske husflidsefterskole. Det er en efterskole med kreative fag såsom tegne/maling, design/syning, Sløjd, metal, keramik osv.

Hvis man er til efterskolelivet, er det en god skole. Jeg duede bare ikke til at gå på efterskole, så jeg var ikke så glad for at være der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik på Vestbirk efterskole det var idræt, musik og skole. De har dog udviget deres specialer meget.

Da jeg gik der for hmmmm 17 år siden ( ej det passer jo ikke med tiden :whistling ) var der en del utilpassede unge mennesker skolen fik rettet op på.

Jeg var der fordi jeg kunne have min hest med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han er meget til ting som dykning,sejlads,pc og sådan nogen ting. Ikke så kreativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået på Bjerget efterskole ved frøstrup, og Hald ege efterskole ved Viborg, og jeg har været super glad for begge skoler :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han er til sejlads og dykning og sådan noget, kan jeg anbefale Konrinth Efterskole. De har Adventure som liniefag. Kender en der gik der, og hun var virkelig glad for at gå der.

Link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser rigtig spændende ud den i korint. Så har han heller ikke så langt hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender et par stykker der har gået på Adventure Efterskolen i Broager. Den skulle også være rigtig god: http://www.adventure-efterskolen.dk

Og de har også sejlads som linjefag.

Personligt har jeg gået på Eisbjerghus Efterskole, men det er en sproglig/international efterskole, så den er nok ikke så meget til en der har vild krudt i røven. Men det var det bedste skoleår jeg har haft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået på Vesterbølle efterskole ved Farsø og min kusines x arbejder på Tirstrup efterskole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER