Guest cmbk

Babysovepose?

16 indlæg i dette emne

Jeg har fået at vide, at man i f.eks. England ikke har babydyner men babysoveposer - Og dette skulle være langt bedre.

Overvejer lidt at købe sådan en, i stedet for dyne nr 2. Men synes ikke, at jeg har læst nogle af jer herinde skulle have brugt sådan en?

Jeg har en drømmepose i forvejen - Men den er nok lidt for varm at sove i om sommeren... Og sådan bund ærligt, så kan jeg ikke rigtig se fidusen i den. Så tvivler på at jeg kommer til at bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er det ikke bare de berømte voksiposer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faaet en lille og en stor Grobag i sommerversion af min soesters veninde. De bruger dem meget i Holland og i UK, som jeg har forstaaet det. Pointen e bla, at de ikke kan sparke dyne af sig... Nu faar vi se, om jeg kommer til at bruge den lille til Noah, men jeg skal nok berette om det, hvis det er. Min niece har sovet i saadan de foerste 2-3 aar af sit liv og kom gaaende ud i den, naar hun vaagnede... Kan baade se pointen og ikke se den, for en dyne er jo altsaa ogsaa hyggelig, skulle man tro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en duniduo og vi elsker den! :loveshower

Det er meget en smagssag, men vi har brugt den fra Victoria var lille og indtil for en måned siden.

Nu kommer hun ikke til at bruge den mere, da middagsluren er ved at være et overstået kapitel.

Vi brugte den fra august til maj - alt efter varmen. Der er både en sommerdyne og en vinterdyne til vores.

Victoria har elsket at ligge og putte i den og den kan hverken sparkes af eller smides ned.

Så vi har været glade for vores - hvis det var sådan en "sovepose" du mente?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke en sovepose og jeg har ikke sådan umiddelbart planer om at vi skal have det :) Regner dog med at vi ønsker os en voksi i dåbsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har brugt soveposer til begge unger. Det fede er at de kan fortsætte med at bruge dem. Vores har kunne bruge dem til de blev ca.4. Fordelen er i øvrigt at når vi var ude, så kunne vi blot medbringe soveposer og bamse, så kunne de puttes hvorsomhelst, fordi soveposer var genkendelig og en tryghedsbase. Dette holdt ved selv da de blev ældre. Kan ikke huske hvad den hedder helt præcist. Mærket er ajungilak - mammut og den er 100 cm, så den passer også i en alm. Barnevogn eller klapvogn. Vi har brugt den om vinteren. Har aldrig fortrudt at vi valgte at købe en soveposer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en sovepose, cirka magen til den du viser der :) Hvor meget vi bruger den, ved jeg ikke men fik den af min søster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bumbumbum... Tror bare at jeg køber en. Det kan vel ikke skade at have en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg talte med en i går som er ved at få babysoveposer frem på det danske marked!

Det er lidt som en voksipose, men disse skulle være nemmere at rengøre bl.a.

I får lige hendes link så kan i selv læse og evt kontakte hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den jeg har er SLET ikke som en voksi.. Det er faktisk bare en slags ja.. "lukket kjole" i lidt tykkere stof :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede en sovepose til min store pige, men hun kunne slet ikke finde ud af at sove i den, så der brugte vi bare en dyne.

Med min søn brugte vi sleebeeposen i barnevognen (bilkas version af en voksi til en fjerdedel af prisen)og dyne indenfor.

Jeg er ikke begejstret for soveposer og ville ikke sammenligne den med en voksi, men det er jo en smagssag. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bumbumbum... Tror bare at jeg køber en. Det kan vel ikke skade at have en :)

Altsaa i en sommervarme vil en voksi/duni osv jo vaere for varmt, mens en sovepose maaske vil vaere tilstraekkeligt. Taenker ogsaa, at vhis baby ligger og sparker dynen af eller dyne er for varm, saa er soveposen et fint kompromis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikea har nogle søde nogle til omkring 100 kr. Jeg har tænkt at købe en, og hvis den ikke kan bruges, har den jo ikke været ret dyr. Tænker bare, at det må være rart med noget over sig om sommeren, der ikke er så forfærdeligt varmt, men som alligevel er mere putte-venligt end et lagen eller lignende.

Kan lige sætte billede ind:

vandring-sovepose__0133752_PE289229_S4.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blander mig lige fra juni gruppen :-)

Vi har købt en i Føtex - tror også de findes i Bilka - som er som en voksi, men koster 1/5 af prisen :glad

Den har en dobbelt dyne, så nu har jeg pillet den ene ud så er det som en sommerdyne.

Når det så bliver koldere putter jeg den igen og så er den varm til vinter så lillepigen ikke fryser.... :7himmel

Vi fik den anbefaldet af et vennepar som fik barn i juli og bare har været så glad for den... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte en drømmepose til vores datter, og den var virkeig glade for den. Bl.a. fordi den har to dyner så den kan bruges det meste af året. På de meget varme sommerdage, brugte jeg et betræk fra dynen til at ligge over hende, ellers lod jeg bare være med at lukke posen helt til.

Jeg syntes det er rart, at de små ikke kan sparke dynen af når de sover, hvad enten om de sover i en drømmepose, Voksi eller sovepose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER