Chris123

ÆL Test resultat?

9 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg har taget en ÆL test, men i papirene var der også vist en tegning af en test med to streger som var negativ :huh

Kan i hjælpe mig med at tyde den her test? :)

post-5007-085258900 1338468826_thumb.jpg

På forhånd tak! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil mene den er ret positiv.. Man siger de to streger skal være lige tydeligt, og det synes jeg altså de (næsten) er...Så hvis ikke du har æl, eller LIGE har haft det - Så får du det SNART!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er 14 dage siden min mens startede og ifølge min Iphone APP, så skal jeg have ÆL på mandag, så kalenderen er da vidst helt ved siden af :P

Hvor er det spændende! :D Men uanset, så er det bare et skønt resultat! Har været SÅ nervøs for om jeg overhovedet fik ægløsninger! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teststregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen.

Så den ser fin positiv ud ;)

Held og lykke :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes de er rigtig svære at læse. Jeg har ca. 4 dage i træk haft tests der ligner din. Jeg har aldrig rigtig haft kunne mærke ÆL, men igår havde jeg de smerter jeg også har optil/under mens., så tror måske det var ÆL? Men jeg kan simpelthen ikke fårstå ÆL testen ikke ændrer sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes de er rigtig svære at læse. Jeg har ca. 4 dage i træk haft tests der ligner din. Jeg har aldrig rigtig haft kunne mærke ÆL, men igår havde jeg de smerter jeg også har optil/under mens., så tror måske det var ÆL? Men jeg kan simpelthen ikke fårstå ÆL testen ikke ændrer sig!

Jeg kan heller ikke mærke noget, men lagde mærke til, at jeg havde en del mere udflåd end normalt i går aftes, så derfor prøvede jeg at tage en i dag.

Hm, det er underligt! Tror jeg vil prøve at teste de næste par dage også, for at se om jeg får et negativt resultat, eller om de bare bliver ved med at se sådan ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er også positive i 4-5 dage i træk. Man skal vist regne med at ÆL er der indenfor ca. 24 timer efter første positive test. Men det er da bare om at :hump så meget som muligt med den test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er også positive i 4-5 dage i træk. Man skal vist regne med at ÆL er der indenfor ca. 24 timer efter første positive test. Men det er da bare om at :hump så meget som muligt med den test :)

Er også stor fan af :hump , så håber der snart er gevinst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror i skal Hygge lidt de næste par dage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER