Guest

Hvor slapper jeres børn bedst af

8 indlæg i dette emne

ja hvor slapper jeres børn bedst af, når de kommer hjem om eftermiddagen efter at havde været i vuggestue/dagpleje, børnehave/legestue eller skole, eller jeres helt små børn, når i kommer hjem fra forskellige besøg??

Vi har jo endnu ikke barn, men vores liggestol, som lå på gulvet foran fjernsynet i stuen er gået i stykker, og derfor er den røget ud, i stedet har vi sat en stol ind. Men nu går vi og overvejer, om vi skal invistere i en ny, eller i en stor sækkestol ala fatboy, eller skal vente og finde en løsning til Koreatrolden, når denne engang melder sin ankomst.

Så hvad bruger jeres børn, når de sådan skal slappe af efter dagens strabasser??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

August smider sig i sofaen eller sin seng og ser tegnefilm, ellers sidder han tegner maler, render rundt og finder på fiduser osv.

Jrg ville nok vente og se hvad jeres lille trold har brug for :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidder allerhelst i min armhule i sofaen eller på mit skød :D

Vi har haft en fatboy, men solgte den igen fordi jeg synes den fyldte for meget på trods af vores store stue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac slapper bedst af når han kan være helt tæt på mig, aller helst med en hånd mellem mine bryster :rolleyes udover det når nyder han at sidde i hjørnet af sofaen og se tegnefilm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bas han slapper af ved at se tegnefilm enten i sofa,på værelset eller ved computeren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert på sofaen med en tegnefilm :) Men sommetider går hun direkte ud i vores trampolin og hopper lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På sofaen med lidt tegnefilm på tv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofaen, gerne af siden af mig, eller på skødet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER