Nica

Netbutikker

13 indlæg i dette emne

Jeg tænker at vi kan dele lidt erfaringer om netbutikker - eller bare fortælle om deres eksistens. Ofte falder man tilfældigt over en netbutik og synes den er fed, har gode tilbud, gratis fragt eller bare helt fantastiske varer..

Umiddelbart er jeg helt åben for alle kategorier, men det gør da ikke noget at der kommer lidt baby/børne netbutikker med.

Har i nogle uundværlige netbutikker vi andre skal indvies i?

Jeg kan forsøge at linke dem heri under forskellige kategorier:

Babayudstyr, legetøj og tøj:

Festtøj til børn og voksne (også dåbstøj):

Fester:

Blandet og godt:

Bøger:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke så net handledygtig som min mand der køber alt muligt på nettet, men jeg har arrangeret en del fester og været til en del udklædningsfester og den hjemmeside jeg hovedsageligt handler fra er:

http://www.festtema.dk/shop/frontpage.html

De har også en masse barnedåbs relaterede ting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert topic!!!

Jeg er en sucker for Amazon.co.uk specielt deres bøger, som er billige og de har tonsvis i kategorierne baby og pregnancy...

Af danske har jeg lige opdaget babyhome.dk -som jeg synes har mange gode tilbud, specielt på pusletasker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert topic!!!

Jeg er en sucker for Amazon.co.uk specielt deres bøger, som er billige og de har tonsvis i kategorierne baby og pregnancy...

Af danske har jeg lige opdaget babyhome.dk -som jeg synes har mange gode tilbud, specielt på pusletasker..

Jf. det med rødt - slipper man så ikke for told og moms? eller hvordan er det med det?

Og hvad med porto. Mener at det er lidt pebret - det var det da jeg købte på amazon.de men det var så fra 2 forskellige butikker og derfor 2Xfragt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jf. det med rødt - slipper man så ikke for told og moms? eller hvordan er det med det?

Og hvad med porto. Mener at det er lidt pebret - det var det da jeg købte på amazon.de men det var så fra 2 forskellige butikker og derfor 2Xfragt.

Hvis du køber fra amazon.co.uk så er der ikke told på, men da kommer dog moms på. Så du kan først se den endelige pris lige ind du godkender ordren. Men det er ofte stadig billigt.

Grunden til at du måske har haft en dyrer oplevelse fra amazon.de er som du selv nævner at du har købt i en "anden" butik, det kan du også være udsat for på amazon.co.uk. Se derfor altid efter hvem der står som sælger af det du køber. Der skal stå: Dispatched from and sold by Amazon.co.uk.

Så undgår du overraskelser over told eller porto.

Amazon.com sender fra USA så der vil altid komme told oven i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert topic!!!

Jeg er en sucker for Amazon.co.uk specielt deres bøger, som er billige og de har tonsvis i kategorierne baby og pregnancy...

Af danske har jeg lige opdaget babyhome.dk -som jeg synes har mange gode tilbud, specielt på pusletasker..

Jeg er også glad for Amazon.co.uk. Har købt både bøger samt div. serier og film.

Mht bøger så har jeg flere gange købt bøger på nettet her: http://www.elounge.com/Pages/Highlight.aspx Der er ofte penge at spare og det har fungeret fint (også at få bøgerne byttet/returneret).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man bestiller varer direkte igennem amazon, kan man ofte vælge slet ikke at betale porto, -så risikerer man bare en senere levering.. Men ellers synes jeg ikke at portoen er slem når man handler igennem butikker derinde..

Problemet kommer hvis man fortryder det man har købt (Amazon er rigtig søde og gode til at returnere), men man skal betale en formue for at sende det igennem Post Danmark <_<

Og som en anden også sagde, så skal man betale moms (vat), -men det regner siden selv ud, og det plejer ikke at være så slemt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht bøger så har jeg flere gange købt bøger på nettet her: http://www.elounge.com/Pages/Highlight.aspx Der er ofte penge at spare og det har fungeret fint (også at få bøgerne byttet/returneret).

ORV JA, den ser rigtig god ud, og så med danske bøger osse!! Tak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over denne internetbutik med tøj. http://www.luckylittleme.se

Det er en dansk dame med bopæl i Sverige der har den. Der er udsalg lige nu med 30%, så er du en hund efter mærker som Holly, Molo, Ej Sikke Lej, Duns osv kan det være du kan finde noget til en fin pris.

Porto er 39 kr. til DK og man kan returnere til en dansk adresse.

Jeg har ikke selv købt noget der, men kunne godt finde på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for børnetøj fra Lindex, vores pige på 4 år har haft meget derfra og det holder sig godt -er nu i gang med at fylde garderoben op med tøj derfra til den lille mand der nu er på vej. Det kan bestilles på www.Lindex.com

En anden butik der redder mig gang på gang når der skal købes fødsels- og julegaver til børn er www.lirumlarumleg.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med mærket "Alba baby". De har det bl.a. på hoppeloppe.dk (har ikke prøvet at handle der endnu, og det er ikke specielt billigt).

Synes bare tøjmærket er vildt sødt - og dyrt :blink :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige anbefale www.tojbamsen.dk - Der et rigtig stort udvalg af alt man skal bruge til baby, (lige bortset fra babytøj) til gode priser og med mange tilbud, jeg har i hvert fald lige købt stort ind (eller det vil jeg når manden lige har godkendt indkøbskurven når han kommer hjem!) rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Netgiraffen.dk har også fede ting. Jeg købte et spil til min store dreng. Hurtig levering og gode priser.

Der er legetøj til alle aldre. De har også wallstickers. Jeg synes deres netshop er et besøg værd.

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER