Nica

Gode tilbud på det vi/I mangler

21 indlæg i dette emne

Det er ikke altid man falder over et godt tilbud på det man lige står og mangler - så vi kan måske hjælpe hinanden?

Jeg skal bruge en pusletaske og har forelsket mig lidt i en Bystroom Elin - Den koster 8-900 kr. men det ku da være super lækkert hvis I lige havde set den på tilbud - enten fysisk i en butik eller på nettet.

stroom4361for-p.jpg

Hvad søger/mangler I som i kunne bruge hjælp til at finde til en god pris?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

godt initiativ - jeg mangler faktisk kun babyalarmer vi vil have Neo Nate BC5000A - prisen er vist normalt omkring 12-1300 kr - men manden har fundet dem til 900 et sted på et tidspunkt, han har fået ansvaret for at købe dem, så tror han finder det til samme pris igen, kan bede om et link når han har fået taget sig sammen, hvis andre er interesseret.

Og så mangler jeg madrasser til lift og vogn og der har jeg ingen præferencer, bare det er ok kvalitet og et godt tilbud!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godt initiativ - jeg mangler faktisk kun babyalarmer vi vil have Neo Nate BC5000A - prisen er vist normalt omkring 12-1300 kr - men manden har fundet dem til 900 et sted på et tidspunkt, han har fået ansvaret for at købe dem, så tror han finder det til samme pris igen, kan bede om et link når han har fået taget sig sammen, hvis andre er interesseret.

Og så mangler jeg madrasser til lift og vogn og der har jeg ingen præferencer, bare det er ok kvalitet og et godt tilbud!!!

Her er den til 799,- se link: http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyudstyr/BC5000A/neonate-babyalarm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower TAK :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tråd.

Jeg mangler pusletaske men kan slet ikke overskue hvilken en jeg vil have. Tror jeg må lure når jeg går på barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tråd.

Jeg mangler pusletaske men kan slet ikke overskue hvilken en jeg vil have. Tror jeg må lure når jeg går på barsel.

Pusletaske er også en af de ting jeg mangler. Aner virkelig ikke hvilken det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hmm.. Vi mangler puslebord.

Vil gerne have hyacinth fra Babysam, men synes det er for dyrt fra nyt, så nu leder vi efter et godt tilbud på den brugt..

Ellers kan jeg oplyse, at mange babysams rundt omkring i landet har lagersalg i weekenden, bl.a. den i Taastrup :) Vist nok mest tøj og sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.. Vi mangler puslebord.

Vil gerne have hyacinth fra Babysam, men synes det er for dyrt fra nyt, så nu leder vi efter et godt tilbud på den brugt..

Ellers kan jeg oplyse, at mange babysams rundt omkring i landet har lagersalg i weekenden, bl.a. den i Taastrup :) Vist nok mest tøj og sådan..

Det er faktisk også et rigtig fint puslebord, men ja lidt dyrt.

Måske man skulle kigge forbi Taastrup i morgen, det kan jo være der er et eller andet man kan bruge :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kiggede forbi Babysam i Tåstrup i dag. Hmmm det var måske meget optimistisk af dem at kalde det et lager salg. Ville nok have kaldt det for weekend tilbud. Der var ikke lige noget af det det havde på tilbud jeg manglede, men så fik jeg lige gået et ekstra tur og kigget på alle de andre fine ting de har :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også det jeg hørte om det såkaldte lagersalg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dem gad jeg godt have, vores fra sidst dur ikke, selvom vi endda købt en ny babyunit og næsten aldrig har brugt dem, så skal ha et andet mærke denne gang :) S mener dog vi skal ønske os dem GAH

Jeg fik dem anbefalet af 2 uafhængig af hinanden og så syntes jeg bare de har de fedeste funktioner for ikke at tale om den nuttede baby der er i displayet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er de købt :)

Herligt. Endnu en ting kan da krydses af på To Do listen.. :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også et stort ønske om en leandervugge, den man kan hænge i loftet, men synes de er dyre både fra ny og brugt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herligt. Endnu en ting kan da krydses af på To Do listen.. :0)

Jeps de er lige ankommet - så nu må manden få lov til at lege med dem :whistling det er lettere at han gør det og jeg så bare lærer af ham :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke altid man falder over et godt tilbud på det man lige står og mangler - så vi kan måske hjælpe hinanden?

Jeg skal bruge en pusletaske og har forelsket mig lidt i en Bystroom Elin - Den koster 8-900 kr. men det ku da være super lækkert hvis I lige havde set den på tilbud - enten fysisk i en butik eller på nettet.

stroom4361for-p.jpg

Hvad søger/mangler I som i kunne bruge hjælp til at finde til en god pris?

Det blev ikke til denne pusletaske, men derimod en gaia og ko. Jeg fandt en på babyhome.dk i brun parasuit sat ned til 250 kr + 35 kr. i forsendelse. Det kan jeg sagtens leve med. Glæder mig til at få den i brug - hvilket er lige om snart :0)

3010.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også et stort ønske om en leandervugge, den man kan hænge i loftet, men synes de er dyre både fra ny og brugt..

Den har jeg også fået anskaffet mig fra dba.dk

Den er brugt men i fin stand. Det eneste minus er at det er den "lille" model på 74 cm og ikke på 83 som de nye.

Men jeg fik leandervuggen med madras, himmel, 2 leanderlagner og stativ + ekstra kroge for 700 kr.

Skal du investere i en helt ny koster vuggen 1495,- himmel 400,- , 2 leanderlagner 150,- og stativ 800,-

Nu er alt vasket og klar til babyankomst.. Skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert at du har fået krydset flere ting af listen. Og godt køb med Leander vuggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev ikke til denne pusletaske, men derimod en gaia og ko. Jeg fandt en på babyhome.dk i brun parasuit sat ned til 250 kr + 35 kr. i forsendelse. Det kan jeg sagtens leve med. Glæder mig til at få den i brug - hvilket er lige om snart :0)3010.jpg

Den er altså også vildt lækker at se på - elsker at pusletasker ikke længere er sådan en tekstil ræderlighed med klovne/bamser/tog på som det var da mine søstre var små. At de rent faktisk LIGNER en håndtaske!

Min er sort, købt i Bilka også til 250 kr - dog ikke helt så stilet som din, men pæn at se på :loveshower

Den har jeg også fået anskaffet mig fra dba.dkDen er brugt men i fin stand. Det eneste minus er at det er den "lille" model på 74 cm og ikke på 83 som de nye.Men jeg fik leandervuggen med madras, himmel, 2 leanderlagner og stativ + ekstra kroge for 700 kr.Skal du investere i en helt ny koster vuggen 1495,- himmel 400,- , 2 leanderlagner 150,- og stativ 800,-Nu er alt vasket og klar til babyankomst.. Skønt

Lækkert med så fede besparelser... - det er dyrt nok at få børn i forvejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hiver lige denne tråd frem igen. Jeg søger en hummel fleecedragt (køredragt) (kan desværre ikke vedhæfte billede) og rigtig gerne til en god pris. Det må gerne være str. 74- og hvis den er i pæn stand må den gerne være brugt. Nypris på sådan en er 300 kr. Jeg har selv købt en brugt i str. 68 til 100 kr. Nu vil jeg gerne have en mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER