fynboen

bad

9 indlæg i dette emne

Hvornår begyndte i at komme shampoo(olie i vandet når i havde de små i bad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte baby olie fra omkring 4 mdr mener... Nu bruger vi sæbe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da der var skidt som skulle vaskes af, før syntes jeg ikke det er nødvendigt.

Olie det gjorde jeg hver 3 uge og det varvAugust et par mdr, han havde råt hud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger stadig ikke sæbe .. Synes slet slet ikke der er grund til det endnu.

- Måske når hun i løbet af sommeren kommer til at kravle rundt i jord mv. udenfor.

Ofte er det blot vand.. men ca. hver 4-5gang putter jeg et par dråber olie i vandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Olie begyndte vi på da hans navle var helet. Shampoo er ve stadig ikke begyndt på, han er snart et år. Dog vasker vi nogen gange numsen med lidt babysæbe, hvis der har været en slem ble....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er 4,5 måned og vi bruger stadig intet i vandet.... der er ingen grund til det, med mindre baby har meget meget tør hud, så kan man bruge lidt olie.... shampoo kommer vi heller ikke til at bruge lige foreløbig.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig brugt noget fast - hverken olie eller sæbe. Hun har enkelte gange fået vasket hænder med sæbe og vi brugte noget shampoo mod arp da hun var mindre. Hun er 9,5 mdr. nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger som udgangspunkt ikke sæbe eller olie.

Nogen gange har det været nødvendigt med lidt sæbe i håret, men det er ikke noget vi bruger fast.

En gang imellem putter jeg nogle få dråber olie i vandet, hvis hans hud har været lidt tør.

:balloons

Edit: Han er knap 10 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme som de fleste har skrevet. Vi bruger hverken sæbe eller olie fast - men efter behov. Dvs hvis hendes hår f.eks. har været vildt ulækkert smurt ind i gylp eller noget kan vi finde på at vaske det med shampoo og hvis hendes hud bliver meget tør kommer jeg et par dråber olie i vandet eller smører hende ind i lidt body lotion på puslebordet. Men det er ret sjældent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER