Guest NinjaMama

Pergotime

5 indlæg i dette emne

Jeg startede på første omgang af Pergotime i torsdags. Siden frededag har jeg haft voldsomt ondt i hovedet nærmest konstant, og jeg har hedeture næsten hele tiden.... :unsure er det normalt? og hvornår stopper de bivirkninger igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke hovedpine, men hedeture havde jeg rigtig mange af. Synes faktisk at bivirkningerne sad i kroppen længe...

:goodluck med behandlingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ret normalt. Hvis jeg husker rigtigt havde jeg både hovedpine og bivirkninger. Hos mig stoppede bivirkningerne et par dage efter jeg holdt med pergotime igen.

Du kunne evt. overveje akupunktur - det kan godt virke mod bivirkninger. Hos mig er hovedpinen næsten væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ikke at mine bivirkninger bliver ved i særlig lang tid.. Det er lidt træls at svede og lugte af gnu hele tiden :whistling

Hm, jeg havde faktisk slet ikke skænket akupunktur en eneste tanke.. Men det kunne da godt være at jeg lige skulle undersøge mulighederne! Hvis det hjælper bare en lille smule, så er det bestemt værd at tage med i overvejelserne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alle gange på pergotime, haft ekstremt hovedpine, kvalme og hedeture. Vil også sige at det tager noget tid inden de er over, specielt hvis du også får hormoninsprøjtningen, så bliver det lige lidt værre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER