Guest LouiseB

Hvad skal I, i sommerferien?

23 indlæg i dette emne

Fortæl om Jeres planer! :D

Vi har en kort ferie i år, jeg har ikke optjent særlig meget ferie og min mand har lige fået arbejde.

Men vi har da nogle planer alligevel:

En uge i Jesperhus, hvor det er ren børneferie :D

En uge i Kerteminde, ved min sviger hvor vi skal aflastes, bla ud og spise, i biffen mv. Mens ungerne bliver forkælet af Bedstemor. Hun bor nærmest i vandkanten så vi skal sikkert bade!

Derudover har jeg nogle fridage i forbindelse med Maxs skolestart 13. August :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikke så meget andet end at sætte hus i stand <_< men det bliver jo smukt smukt til sidst ( forhåbeligt) :loveshower

Og 1 uge i hytte med min dejlige kærste, og mine 5 niecer og nevøer :biglove :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi lang ferie - vi har faktisk omkring otte uger sammen :loveshower Men alligevel har vi ikke de vilde planer, egentlig er det eneste der er planlagt 14 dage på camping med min familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg/vi har tre ugersferie. Den første får vi mine nevøer på 12 og seks år på ferie. Ugen efter skal vi til Vendsyssel - Hjørring og Lønstrup hvor vi har familie og selv kommer fra.

Og den sidste uge er stadig uvist. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder 3 ugers ferie.

1 uge herhjemme

1 uge på camping ved Ebeltoft

1 uge i sommerhus på Samsø med min moster og onkel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal jo lige have Noah foedt i juni og saa slapper vi af herhjemme under sydens sol i de lidt koeligere bjerge. Vi koerer til stranden paa smaature og tager nok en lille tur paa et par dage til Lido di Venezia og besoeger gode venner i september, naar vi kender Noah og forudsat at det gaar godt 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke planlagt noget som helst endnu, men lur mig det kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal 1 uge til jesperhus :glad

Og så har jeg 2 uger alene med Tilde, hvor vi rigtig skal hygge :loveshower Forhåbentlig med legeaftaler :)

Den sidste uge vi har sammen skal vi bare slappe af, for det er også ugen hvor Tilde starter i børnehave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal 1 uge til jesperhus :glad

mon ikke vi ses så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mon ikke vi ses så :D

Det er der nok stor sandsynlighed for :D Skal I bo i telt igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vi ikke haft sådan en tråd?..... Men altså jeg fortæller gerne hvad vi skal igen for jeg glæder mig helt vildt :D

Vi skal 14 dage til en lille by udenfor Málaga hvor vi skal bo på bjergsiden med udsigt udover vandet i en privat villa med egen pool sammen med et hold venner og deres børn.

Når vi kommer hjem har vi en uge til afslapning herhjemme og bla et besøg til Cirkus Zummarum den 4. August.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm ja vi har vel egentlig en meget lang ferie (jeg fra d. 18. juni til slut august) og kæresten fra 26. juni til slut august, men synes også vi skal nå en del.

Først skal vi flytte ud af vores lejlighed, hvor vi skal male osv, hvor vi skal være ude d. 29. juni. Alle vores ting bliver så flyttet hjem til mine svigerforældre, hvor de så skal være end til vi forhåbentlig får en lejlighed. Alt imens vi flytter i min fars sommerhus og bor. Derudover skal vi håbe noget på at få en lejlighed i roskilde eller omkring København som vi kan flytte ind i inden slut august, ellers har vi lige givet os selv en rejsetur på 3½ time hver vej til skole, fra et sommerhus hvor vi ikke må bo efter september måned, idet det har sommerhusstatus. Men det håber vi på lykkedes, og så skal vi jo selvfølgelig flytte derind. Så skal flytte to gange.

Så skal vi en tur til Spanien med svigerfamilien d. 3.-17. juni, hvilket er næsten en årlig tradition (kæresten er 23 og har været der 21 gange) Derudover har jeg en aftale med en kammerat her i Nordjylland, hvor jeg skal hjem og besøge ham hos han forældre, som ejer en campingplads ved stranden, hvor vi så skal hygge og jeg hjælpe lidt til :)

Det gruer dog noget i mit hoved at vi sådanset ikke har noget sted at bo, og evt. kommer til at bo ulovligt med meget lang transportvej. <_< men vi må se. :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en uge her i slutningen af hvor vi skal i sommerhus med min familie i Sæby.

Så har vi to uger i august hvor vi ikke har planlagt noget endnu udover Ronjas fødselsdag. Jeg tror bare det bliver to uger herhjemme hvor vi tager på lidt turer og hygger. Måske noget sommerhus nogen dage med nogen venner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på en masse dags - småture - ikke noget der er planlagt, vi har egentlig tænkt os at være lidt spontane i forhold til vind, vejr og lyst :)

Vi har snakket om vi rigtig gerne vil se Givskud Zoo, i Djurs eller Fårup Sommerland, så det er i hvert fald nogle af de ting vi skal... Råbjerg mile er et hit hos ungerne hver gang, så der skal vi sikkert også hen :P Måske vi også skal en tur til Læsø, Samsø, eller lign. Det kunne vre super hyggeligt.

Ellers blir det nok til cykelture, strandture, skovture osv. - en stille og rolig sommer for os i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke rigtig nogle planer... Vi skal passe/ holde ferie i mine forældre hus i en uge, mens de er i Østrig, og så er mandens børn blevet inviteret i sommerhus i en uges tid af deres bedsteforældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal to uger i sommerhus på Djurs... Vil ikke have en lille baby med ned i varmen, så det er bare skøøønt at vi har fundet et sted vi kan låne :)

Ellers ville mig og manden vidst drive hinanden til vanvid. Så deroppe står den nok på tur i djurs sommerland, tur til Ebletoft, tur til randers regnskov og ellers bare hygge og lange gåture.. Første ferie som en lille familie :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter med en uge i sommerhus ved Bratten strand sammen med mine forældre og min lillebror. Her skal vi i Fårup, til stranden, Skagen og ellers bare gå ture og hygge.

Herefter tager tager vi nogle dage til Århus og besøger venner og Karstens forældre. Så går turen til Nymindesgab Camping med telt og så er der vist en uge hjemme før vi skal tre uger til Kreta,,,,,,,,,ihh hvor jeg bare glæder mig til en masse tid sammen med mine to prinser og min mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal 2 uger til Mallorca sammen med nogle af vores gode venner og deres 2 børn - glæder mig heeeelt vildt :loveshower

Så en uge hjemme og en uge i vores sommerhus i Sverige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare ligge til hævning :lolhit Med termin d. 18/8 kommer sommeren til at stå totalt i møffens tegn. Så jeg regner med at ligge henslængt foran hhv. EM, Tour de France og OL på sofaen eller forhåbentligt i diverse parker rundt om i KBH med nogle bøger og intet andet at tage mig til end at forberede mig på puttens ankomst :biglove

Derudover regner jeg med at tage et smut hjem til mine forældre i en uges tid ca. Måske tager vi også et smut til Nordsjælland og bor i mine svigerforældres hus, når de er på ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal lige 4 dage til Bornholm i starten af min barsel, og ellers skal vi bare være hjemme, regner med manden arbejder igennem. han skal jo nok holde 14 dages barsel i starten af august sammen med mig og vores lille bebs...

og omkring d. 1 september, tager vi til Bornholm i en uge, da vi skal til bryllup ved min Svigerinde og hendes kommende mand... loveshower.gif

Vi plejer at være 7 - 10 dage i Norge, men det springer vi over i år... så jeg ikke tror det bliver videre sjovt at have højgravide mig med med på feriewhistling.gif men det kan jo være det kan bliver til 2 ture næste år så7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke planlagt noget da vi ikke ved hvornår vi står med en baby, så det bliver nok til nogle enkelte dage i diverse lande, Eks. Legoland og Jesperhus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I uge 29 skal vi på camping i Skagen, med et vennepar. Og i uge 32 skal vi i sommerhus med mine forældre, søskende, svoger og nivøer og niece.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge til Bornholm med mormor og morfar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER