anne85

Symptomer mm.

23 indlæg i dette emne

Hej

Hvilke symptomer havde I i starten af jeres graviditet inden I stod med en positiv test? Og hvor langt var I henne, da I stod med de to streger?

Min cyklus er nu oppe på 50 dage, har testet 3 gange siden dag 34, men de har været negaitve :(

Synes jeg er begyndt at få ømme :hophop og om morgenen har jeg en dårlig smag i munden, ligesom jeg har spist hvidløg dagen inden, selvom jeg ikke har... :huh

I morgen skal jeg til lægen for at få taget en homonprøve, så er spændt på hvad hun siger... Krydser finger for et positiv svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ømme bryster og mere udflåd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- ømme og spændte bryster

- kramper i siderne af underlivet

- mens lign smerter

Jeg testede positiv 1 uge over tid med claer blue digital. Jeg havde i et år tid haft ret uregl mæssig mens pga spiral. Men det var 1. mens uden. Jeg har normalt ømme bryster op til mens, så det der gjorde, jeg tænkte at der nok var 'gevinst' var kramperne og smerterne.

Held og lykke ved lægen i morgen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde kun et enkelt symptom/noget der var anderledes, dette var mere udflåd som lidt lignede æl udflåd.

Men udover havde jeg bare omkring æl en god følelse af cylkus og at det ville bære frugt, men den svandt da jeg testede negativ ved 4+0. Kunne først teste positiv ved 4+3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. graviditet, jeg fik metalsmag i munden 2 dage efter ægløsning og den holdt til jeg var 4 mdr. henne. Et par dage før jeg testede positiv kunne man se en lillebitte smule på maven. Jeg testede da jeg var 4+ et eller andet.

2. graviditet lidt senere, men indenfor 1 uge efter ægløsning. Der havde jeg mest rigtig ømme bryster og en fornemmelse. Jeg testede positiv 3+2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte lige, at jeg også havde en del murren/"rumlen" i livmoderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lidt murren i underlivet og ømme brystvorter, men det tænkte jeg ikke nødvendigvis hang sammen med graviditet...

Tilgengæld synes jeg at mine bryster struttede mere og så havde jeg halsbrand (som jeg ellers ALDRIG har haft før graviditeten) allerede da jeg var omkring 3+ eller sådan noget, og dét havde jeg lidt svært ved at forklare som andet end værende graviditet. Min mand havde også bemærket at jeg var lidt mere følsom end jeg plejede :whistling Jeg turde dog ikke føle mig for sikker :blush

Jeg testede da jeg var 4+6 og igen da jeg var 5+0 og der var to fine streger begge gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde uregelmæssig mens, så jeg kunne ikke rigtig regne med min mens, og jeg holdt heller ikke øje med ægløsning og sådan.. vi tog det bare som det kom...

jeg havde i flere uger, mens smerter, virklig ømme bryster og små jag og niv i underlivet... jeg testede en gang men den viste negativ... så jeg tænkte at det nok bare var mens der var længe undervejs... det blev dog ved med ikke at komme, så jeg testede igen. den var igen negativ. så jeg begyndte at føle mig lidt skør.... så jeg bestilte tid ved lægen, for at få det afklaret... dagen inden jeg skulle til læge, testede jeg så lige en gang til.... og wupti, så var den positiv... jeg var 5 eller 6 uger henne da jeg fik en positiv test... og kunne så bare få bekræftet af lægen, at den var god nok... loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

* Tydelige mælkekirtler på brystvorterne

* Totalt grådlabil

* Ømme bryster

Testede fint positiv 4+0.

Er du sikker på du har haft ÆL? Jeg hepper på positivt svar fra lægen! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var overvældende træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede positiv da jeg var 4+4, tror jeg.

Havde ondt i maven, murren i underlivet og sindssyg kvalme. Kastede faktisk op i møddingen dagen efter "undfangelsen" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde i disse symptomer INDEN i testede positiv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde i disse symptomer INDEN i testede positiv?

Ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :)

Var nemlig nysgerrig fordi jeg ikke selv kan huske det fra pigerne af :D kan kun huske hvordan det var tiden efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste 2 gange jeg har været gravid har jeg haft meget oppustet mave og har følt at jeg skulke fise hele tiden.

Nå ja og så trætheden.... GAAAABBB hvor er jeg træt hele tiden!

Ellers er de andre symptomer først kommer efter positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følte allerede 14 dage før jeg skulle have mens, at jeg skulle have mens - men det var så et graviditetstegn, åbenbart :)

Så helt normale mens smerter for mit vedkommende og den dag, hvor jeg testede, d.1 Januar 2012 fik jeg mange jag i mit underlig, lidt ligesom en nev mig indvendig. Det havde jeg fået fortalt kunne være et af de første tegn, så begyndte tankerne jo.. Og ganske rigtig testede jeg positiv. Skulle have haft min mens d.31/12/11 - så testede positiv, da jeg var gået en dag over tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde MEGET ømme bryster i en hel uge inden jeg testede positiv.

Min lugtesans havde også ændret sig inden jeg testede positiv (men det har jeg først tænkt over bagefter). Jeg skulle bage chokoladekage til min fødselsdag, og jeg kunne faktisk næsten ikke klare lugten af smeltet chokolade, og jeg er ellers normalt meget glad for chokolade :P

Jeg testede positiv 4+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første graviditet (endte som MA): Jeg havde en meget udspilet mave hver dag når jeg kørte fra arbejde, så jeg måtte have ændret indstillingen på sædet :rolleyes Troede det var et tegn på mens, da jeg testede negativ på dag 3+2 (en dag da jeg kom fra job og synes den udspilede mave var noget mærkeligt noget). Så jeg gjorde ikke mere ved det, drak også en Mokai den følgende lørdag, forventede nemlig mens ville komme om søndagen. Det var den så stadig ikke, da jeg stop op søndag morgen, så tog en test som var positiv.

2. graviditet (denne graviditet): På dag 2+4 kom det pludselig en spændende, strammende fornemmelse i maven. Havde sådan fornemmelsen af at noget var i gærde. Fornemmelsen fortsatte og udspilet mave kom også til, så jeg havde en idé om, at vi måske allerede havde heldet med os igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første graviditet havde jeg kvalme, men ellers tænkte jeg faktisk ikke, at jeg var gravid. Testede 4+0 - meget positivt.

2. gravditet husker jeg ikke, vhad tegnene var, men testede svagt positivt omkring 3+5 eller sådan noget.

Denne graviditet havde jeg tegn som træthed, kvalme, uren hud, spændte bryster allerede 2+5, hvor jeg testede positivt. Troede oprindeligt, at det måtte være en falsk positiv, men baby sidder der altså endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Lisa havde jeg absolut ingen symtomer før jeg testede 1 dag over tid. Da var testen positiv.

Med Nanna gik jeg 2 dage over tid før jeg turde teste. Der havde jeg heller ingen symtomer på en mulig graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første graviditet (endte som MA): Jeg havde en meget udspilet mave hver dag når jeg kørte fra arbejde, så jeg måtte have ændret indstillingen på sædet :rolleyes Troede det var et tegn på mens, da jeg testede negativ på dag 3+2 (en dag da jeg kom fra job og synes den udspilede mave var noget mærkeligt noget). Så jeg gjorde ikke mere ved det, drak også en Mokai den følgende lørdag, forventede nemlig mens ville komme om søndagen. Det var den så stadig ikke, da jeg stop op søndag morgen, så tog en test som var positiv.

2. graviditet (denne graviditet): På dag 2+4 kom det pludselig en spændende, strammende fornemmelse i maven. Havde sådan fornemmelsen af at noget var i gærde. Fornemmelsen fortsatte og udspilet mave kom også til, så jeg havde en idé om, at vi måske allerede havde heldet med os igen :loveshower

Jeg oplevede også en enorm smerte i underlivet omkring 2+4-5 stykker. Min mave blev voldsomt spændt og jeg følte noget seriøst var ved at springe indeni mig... man kunne osse mærke det udenpå maven. Der tænkte jeg, hmm... :gravid

Jeg testede positiv 4+1 og jeg følte mig da enormt oppustet og murren i underlivet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig haft nogen symptomer inden udebleven mens som jeg ikke normalt har haft op til mens. Altså for mig er det helt normalt at ha enormt ømme bryster og lidt hovedpine og humørsvingninger i ugen op til mens. Denne gang testede jeg positiv 3+4 og blev ret overrasket da jeg ikke havde nogen symptomer eller fornemmelser. De kom stille og roligt i ugen efter, som ekstra ømme bryster, lidt murren i underlivet og først fra uge 6 kvalme.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mens smerter, ømme bryster og kvalme, men det havde jeg også den cyklus inden jeg blev gravid, så turde ikke rigtig håbe på noget da jeg skulle teste :) Vi har været i mild hormonbehandling, så symptomerne kan ligeså godt stamme derfra.

Til gengæld blev jeg småsyg og forkølet, lige deromkring hvor ægget satte sig fast :) Forbandt det ikke lige med graviditet der, men har læst efterfølgende at kroppen godt kan reagere på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER