Myliona

baby billeder og facebook

33 indlæg i dette emne

Jeg blev simpelthen også så harm da jeg så det, og havde lyst til at ringe til hende med det samme..... Det var simpelthen så upassende synes jeg! Men jeg besindede mig (læs: manden stoppede mig :P ), og blev bare glad da hun ændrede billedet igen efter et par uger......

Det trådte bare over en ubehagelig grænse synes jeg.....

Jeg synes det er imponerende at du fandt dig i det i nogen uger. Det havde jeg nok ikke gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg sagtens forstå! Men at du har skulle gå rundt og følt at din grænse har været overtrådt i flere uger - uha det havde jeg ikke kunnet <_< :respekt

Jeg synes det er imponerende at du fandt dig i det i nogen uger. Det havde jeg nok ikke gjort.

Ville stadig ønske lidt at jeg havde sagt noget, men er sgu lidt en kylling med sådan noget.... Jeg ved det bare havde lavet mærkelig/akavet stemning mellem os, så bed det i mig.....

Men gør hun det igen, så hører hun altså for det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev simpelthen også så harm da jeg så det, og havde lyst til at ringe til hende med det samme..... Det var simpelthen så upassende synes jeg! Men jeg besindede mig (læs: manden stoppede mig :P ), og blev bare glad da hun ændrede billedet igen efter et par uger......

Det trådte bare over en ubehagelig grænse synes jeg.....

det er da også noget mærkeligt noget.. Jeg ville nok heller ikke have kunne holde det for mig selv. Jeg havde nok bare skrevet en mail på FB om jeg gerne ville have hun fjernet det. Jeg tænker det behøver der jo ikke komme nogen konflikt ud af. Med mindre hun er super nærtagende ;) Men respekt for du holdt dig nede :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er da også noget mærkeligt noget.. Jeg ville nok heller ikke have kunne holde det for mig selv. Jeg havde nok bare skrevet en mail på FB om jeg gerne ville have hun fjernet det. Jeg tænker det behøver der jo ikke komme nogen konflikt ud af. Med mindre hun er super nærtagende ;) Men respekt for du holdt dig nede :P

Det er nemlig problemet, for hun er SUPER nærtagende, så det kunne have startet en lavine :rolleyes

Og tak for respekten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er godt nok også for mærkeligt at gøre sådan noget! Altid noget at det er stoppet nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider gerne billeder af min dreng på FB..... Nøgenbilleder ville jeg ikke lægge ud, men ellers har jeg vist ingen grænser :)

Jeg synes så det er HELT forkert hvis andre lægger billeder ud af ham uden at spørge mig først...... (min mor undtaget (og kan ikke lige forklare hvorfor) men tror faktisk aldrig hun har gjort det)

Vi har et vennepar, hvor hun er slem til at lægge billeder af ALT på FB.... Hun gjorde det flere gange med Marlon, og på et tidspunkt havde hun et billede af ham som profilbillede (vi ser dem måske en gang hveranden måned, så det er ikke tætte venner)

Jeg er så dårlig til konfrontationer, så selv om jeg havde lyst til at ringe til hende og spørge hvad hun egentlig bildte sig ind, så prøvede jeg bare at komme med nogle små hints efterfølgende, når hun tog nye billeder, og det er da heldigvis også stoppet...

WTF men glæd dig over hun syntes Marlon er drop dead lækker som dig delv :balloons :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ligeglad, sålænge drengen har tøj på.

Men har aldrig oplevet det, hvem pokker skulle have lyst til det udover mig og min mand :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er godt nok også for mærkeligt at gøre sådan noget! Altid noget at det er stoppet nu.

Meget! Og ja, er glad for hun tilsyneladende har fanget mine hints..... :)

WTF men glæd dig over hun syntes Marlon er drop dead lækker som dig delv :balloons :biglove

Haha, ja det må være "the silver lining"....... Og set på den måde kan jeg jo godt forstå hun bare måtte have et billede med ham :P :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER