Ikra

Implantationsblødning.? 3+4

16 indlæg i dette emne

Har her til morgen da jeg tørrede mig fået noget på papiret der hvertfald var mørkere end bare det der grumsede udflåd fra crinone pindende..

Blev først helt ked a det.. Tænkte at det var ikk fair jeg skulle begynde at bløde allerede trods progesteron der jo skulle holde på slimhinden..

Så slog det mig.!

Kunne det være en implantations blødning.?

Er idag 3+4 og har da på forskellige dage haft ondt eller blevet øm i maven lidt anderledes steder end fx. ÆL smerter..

Nogen der ved hvornår sådan en evt. dukker op eller hvornår man ser den.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder en lille smule sent til implantationsblødning. Såvidt jeg husker kommer den typisk 2-7 dage efter ægløsning. Men på den anden side, hvis det ikke bliver til mere, så kan det jo sagtens være en lidt sen implantation - og så kan det måske være du først kan teste positiv lidt senere.

Jeg krydser i hvert fald fingre for at mens holder sig væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik jo lagt æg op i onsdags.. Så det er jo kun 8 dage siden det blev lagt op og inden det så deler sig færdigt til at kunne sætte sig fast og så lave blødningen der skal ud kan der da godt gå nogen dage..

Eller er jeg for håbefuld.?

Det var jo slet ikk friskt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sagt så tror jeg stadig det er en lille smule sent, men det kan sagtens være at blodet bare har været nogle dage undervejs!

Jeg tror bare jeg forsøger at "beskytte" dig, ligesom jeg plejer at beskytte mig selv. Man kan jo heller ikke regne med noget som helst når man er i behandling, andet end en positiv test når man kommer så langt! Men jeg håber virkelig for dig at den er der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også noget rødbrunt udflåd da jeg ikke var så langt henne, og jeg frygtede det værste. Efter jeg havde kontaktet fertilitetsklinikken fik jeg den "beroligende" meddelelse, at det kære crinone havde en bivirkning, nemlig at det kunne give svamp. Det var det der var galt i mit tilfælde, men jeg syns du skal tage kontakt til den fertilitetsklinik, hvor du har fået behandling. De kan sikkert være behjælpelig med svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt, det kan være en implantationsblødning! Men ville nok også ringe til fertilitetsklinikken og spørge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej nu blir jeg da helt nervøs..

Kan svamp forhindre en graviditet i at komme i gang.?

Jamen det er jo weekend så kan vel ikk ringe før tirsdag pga pinsen..

Hmm implantationsblødning eller ej,

Tror nu jeg venter til blodprøven er taget og ser hva den siger.. Tester tidligst onsdag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke, svamp kan forhindre en graviditet i at komme i gang. Det er vist ret almindeligt at gravide får svamp, og har aldrig hørt at det skulle kunne skade..!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh okay.. Så er jeg mere rolig..

Er dog lidt bekymret så tror måske jeg ringer til klinikken alligevel..

Er lidt bange for at jeg havde overanstrengt mig igår..

Havde en lille smule mørkt udflåd, størknet blod, igår i løbet af dagen (skrev om implantationsblødning) og havde igår da jeg gik i seng omkring 23 en lille bitte smule frisk blod på papiret..

Blev så ked af det (var vist temmelig træt) og forvirret da de på sygehuset havde sagt at pga progesteron ville jeg højst sandsynlig ikk bløde, ikk engang med en negativ graviditets test da det progesteron holder på slimhinden..

Kunne derfor ikk forstå hvor den smule blod så pludseligt kom fra..

Her til morgen var der igen kun lidt størknet på papiret..

Lagde progesteronen godt langt op og slapper bare FULDSTÆNDIGT af fra nu af.!

Håber det bare var en lille forskrækkelse, altså en lille advarsel fra min krop om at jeg havde anstrengt mig for meget igår..

Kan nogen nikke genkendende til at få bare lille bitte smule blod på nuværende tidspunkt.?

Er ca. 3+5 idag..

Kunne det være du-skulle-have-haft-din-mens-nu-her-omkring blødning.!??

Det er der vist nogen der får.?

Tror nu jeg vælger at tro og tro på at der stadig er en realistisk chance for at der hænger en lille en fast inde i maven..

Kan tids nok lade stå til og lade håbet forsvinde hvis blodprøven er helt negativ..

Knuz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu snakket med klinikken..

En lille smule blod eller pletblødning var okay..

Det var alt for tidligt med en decideret menstruation så hun mente at det nok var mine slimhinder der var sarte og evt. Crinone pinden der havde generet..

Da jeg før var på toilet var der lidt frisk blod på størrelse med en 5'er i mit trusseindlæg og lidt frisk på papiret..

Syns håbet svinder lidt men holder stædigt fast..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet en smule mere frisk blod her hen over middag men da jeg tjekkede nu her var der kun det størknede blod i trusseindlægget og ikk rigtig blod på papiret, det blev kun en lille anelse lyserødt..

Har til gengæld været øm i mave og lænden her siden i formiddags..

Har efterfølgende tænkt på, kunne blødningen stamme fra et ubefrugtet æg der har løsnet sig selv efter jeg jo har fået ælsprøjten.? Altså måske inden æg oplægningen så det blir udskilt nu og jeg derfor bløder lidt selvom det andet befrugtede æg stadig er ved at dele sig eller måske har sat sig fast..

På klinikken sagde de at det var alt for tidligt at få menstruation..

Har også stadig symptomer, ømme bryster, humørsvingninger og let tit tåre og en let tyngde i underlivet..

Holder derfor stadig fast i hvad de sagde imorges på klinikken og tror på det og holder håbet i live..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske det er slut før det endnu begyndte.!

Ved ikk hvor meget jeg tror på det mere..

Skulle aldrig have sagt det med at der ikke var klumper for de var der selvfølgelig næste gang jeg var på toilet..

Jeg har nærmest haft en almindelig menstruation der startede lørdag aften og fortsatte søndag og idag..

Klinikken sagde godt nok at det var alt for tidligt at få menstruation især fordi det var 4-5 dage FØR jeg kunne teste..

Men jeg håber da stadig lidt og blir gladeligt overrasket hvis der er udsving på testen på onsdag..

Manden tror at det er blod fra æggestokkene der kommer ud..

Altså at det er blod fra da jeg fik taget æg ud og der så kom blod i de der huller hvor æggene var..

Og kan da godt følge hans tankegang men jeg har følt hvilke smerter der har været og skiftet bindende og dermed set mængden, farve og konsistens..

Er slet ikk så knust som jeg troede jeg ville være men er simpelthen SÅ træt af at det ikk har sat sig fast og har haft tanken om vi overhovedet skal have børn..

Føler nærmest ikk jeg gider fremtiden når jeg ikk går den i møde som gravid med udsigten til børn i det nye år.. Og hvad nytte er der i min uddannelse hvis der ikk er børn og en familie at forsørge.

Er måske lidt knust alligevel..

Knuz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status..

Tak for dit/jeres håb for mig!

Ringede her til morgen til klinikken da jeg jo begyndte at bløde i lørdags..

Ville lige have deres råd da jeg skulle til akupunktur for at få en styrkende behandling af æg og slimhinde..

Det var der jo ingen grund til hvis der intet var tilbage og det var en menstruation jeg havde fået i weekenden..

Sygeplejersken jeg snakkede med var meget sød og sagde jeg kunne komme ind med det samme og få taget en blodprøve så jeg vidste hvor jeg stod - kunne nemlig godt være gravid selvom jeg blødte..

Var derover 15 min. senere og fik taget blodprøven..

hun kunne ikke finde en årer så blev stukket 4 gange før hun fandt en der duede..

Kørte hjem og de vil ringe med svar efter kl. 11.00..

Skulle tisse da jeg kom hjem efter køreturen så tænkte jeg lige ville teste for sjov..

Den blev bragende negativ inden for et halvt minut.. :huug

Så ved ikk lige om jeg tror på det mere..

Det er bare en rigtig træls dag og det har bare været en MEGA lorte pinse..

Har blødt, haft ondt, været skidt og så er vores chance tabt..

Kan ikke prøve med vores fryseæg før efter ferien da jeg (så vidt jeg husker vi fik at vide) skal have en hormon fri cyklus..

Altså have en pause ind imellem..

Og med PCOS må guderne vide hvornår jeg får en menstruation igen så vi kan fortsætte..

Det er bare så uklart og uvist alt sammen..

Gider slet ikke have sommerferie alligevel.! Havde jo lige håbet (regnet) med at det ville være som gravid og at manden og jeg ville have en sød hemmelighed sammen indtil vores fælles fødselsdagsfest i august hvor vi ville fortælle familien det!

Så nu gider jeg bare snart ikke mere..

Syns slet ikke jeg gider noget af det der ligger i mit liv i fremtiden, hverken uddannelse, praktik eller noget som helst..

Er bare så ked af det, føler mig mislykket og det er så synd for min mand at det ikke kan lykkes..

Det er jo ikke ham der fejler noget så føler jeg sårer ham hver gang der er et negativt resultat..

Årh vil bare ligge mig under dynen, se en film og kværne noget guf og tude!! (men det er for varmt og det blir jeg bare fed af og så svinder chancerne endnu mere :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kiss :kram2 :kram

Ejj altså :( Er ked af at høre, det har været sådan en lorte-pinse. Krydser stadig mega-meget fingre for dig!!!!!!!!!

Har du fået svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak..

ja den var, selvfølgelig, negativ.. <_< :numse :angry :klap :boo

MEEEN

Da jeg fik mens allerede 10 dage efter ÆO mente sygeplejersken at jeg kunne tage p-piller og så nå et forsøg inden sommerferien.. :wee :yay

Altså inden de lukker..

Manden og jeg tager på ferie i uge 27 og 28 men vi kører gerne hjem fra campingpladsen for at blive scannet og få lagt æg op..

:glad

Så nu må jeg opdatere løbende i min tråd på et dejligt hurtigt forsøg.. :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikken noget pis at forsøget gik i vasken :gal :kram2 Det var da en værre omgang.

Men når det er sagt, så er det da fantastisk at I kan nå en omgang mere inden sommerferien! :yay :toot Det var en skøn nyhed :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER