Annaperenna

Carl Johannes

66 indlæg i dette emne

Hej Tøser!

Så nåede jeg terminen - og der er INTET sket endnu :)

Jeg skal til jordemoderen på onsdag - mon man kan lokke hende til hindeløsning, jeg har endnu ikke fået en underlivsundesøgelse hos Jordemoderen, skal man ikke have det på et tidspunkt?

Jeg har det godt og har ikke ondt eller noget som helst så jeg skal jo ikke klage :)

Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han kommer om 11 dage :P

Det er ikke normal procedure at konsultationsjordemødre tjekker den ende ^_^

Men man kan da håbe din JM er villig til at se om hun kan løsne hinder :)

Puh det er spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tak for den besked! Tænkte bare om de ikke også skulle se om jeg havde modnet mig etc. :)

og 11 dage - er det spådommen?:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Abelka, du er SÅÅÅÅÅ optimistisk... ha ha :balloon er sikker på, han kommer inden weekenden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh Anna det bliver så spændende.

Godt at du har det godt men kan godt forstå, at du er ved at være utålmodig nu.

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh men so sorry altså ^_^

Det er bare fordi jeg ikke er helt overbevist om den med storken - jeg tror på julemanden i stedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir spændende hvornår han vælger at komme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi - vi kan da lave en afstemningstråd hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIh altså hvor er det spændende.. håber han snart kommer ud til jer.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan sagtens forstå du er ved at blive utålmodig & krydser helt klart fingre for i ikke skal vente alt for længe før karret skal i brug :goodluck

Mener ikke konsultations jordemoderen plejer at lave nogen underlivs-undersøgelse med mindre man får lokket dem til at lave hindeløsning (som desværre ikke altid hjælper - men det er da forsøget værd....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemmer i med at "uhh hvor er det spændende!!"... ;)

Glæder mig til at følge med, og håber for dig at der snart sker noget!! :)

Sender igen lidt :bd :bd :bd :bd

Man ved jo aldrig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kommer nok i weekenden, ska du se...

Indtil da så sender jeg lige en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en masse :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sender dig lige alt det :bd jeg kan fremtrylle

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt om baby på vej? :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt desværre - skal se jordemoderen imorgen, hvordan overtaler jeg hende til hindeløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd i din retning. Har desværre ingen ideer til, hvordan du får overtalt din JM, men håber da hun er til at tale med :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe ja ellers må jeg have noget mere tålmodighed! Syntes dog man er rimelig øm i skroget her til sidst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anna.

Åh den sidste ventetid er helt ulidelig!

Jeg håber du får en rigtig dejlig oplevelse til din fødsel.

Ønsker dig alt godt og håber snart du får din dreng i armene.

Jeg fik lokket min jordemoder til at løsne hinder men det er ikke alm. procedure at de laver GU så du er ikke blevet "snydt" :P

Efter hun havde løsnet hinder på mig, åbnede jeg mig et par cm. Men du skal være modnet nok til, at hun kan komme derop.

Rigtig god dag til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej!

Tak for dit svar! Hun løsnede ikke hinder eller kiggede i den afdeling OVERHOVEDET !:) Det var nu også fint nok og er jo kun 40+2 (min ticker er gået lidt amok:))

Mit blodtryk er liiidt højt og jeg har lidt væske i kroppen men de var ikke bange for svangerskabsforgiftning da min urin var fin. Baby har det fint, ca. 3200 gr., god hjertelyd og fint med fostervand. Hvis ikke jeg har født mandag skal jeg ringe på FG og aftale en tid med dem til tjek (som nok bliver d. 23/12) og herefter vil de vurdere igangsættelse (om jeg er åbnet og de kan tage vandet eller om jeg skal have stikpiller). Det bliver senest 42+0 at de gør det men måske tidligere alt efter hvordan det ser ud og hvordan han har det.. Må føde hjemme indtil 41+6 så det skal vi også tage med ind i det... Jeg kan bare mærke at jeg virkelig ikke har lyst til at skulle på sygehuset.. og slet ikke til at skulle være der henover julen.. Hååååber virkelig at fødslen snart går igang og det hele bare går normalt..

På den positive side er min jordemoder + jordemoderstud super søde og de vil SÅ gerne føde sammen med os hjemme. Vi har aftalt at vi spørger efter jordemoderstud når vi ringer ind for selvom hun har fri vil hun gerne komme ud til os. Hun er snart færdig og 'mangler' lidt en hjemmefødsel - hun er super sød så det vil bare passe os helt perfekt. Vi håber self. også at få 'vores' jordemoder men bare eet kendt ansigt vil være helt perfekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh krydser fingre for, at der snart sker noget Anna :bd :bd :bd også bare, som du selv siger, for at du ikke skal ligge på sygehuset julen over - det tror jeg bestemt ikke er nogen fornøjelse... Krydser alt hvad krydses kan om at den lille godt snart vil melde sin ankomst :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn her... Tror en del af slimproppen gik her i lørdags men der har ikke været mere...

Har fået en tid på sygehuset d. 23.12 til tjek...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at der snart kommer gang i tingene hjemme ved jer, for vente tiden er lang. Gik selv 9 dage over anden gang jeg var gravid.

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER