bubbi78

Så er ferien begyndt...

7 indlæg i dette emne

Som overskriften siger starter min ferie idag og må indrømme at jeg Keder mig.... Kæresten har bilen på kursus og når han så kommer hjem kører han tur på mc'en når nu det er så godt vejr...så puuuuuha dagene er lange...skal siges at jeg har gået hjemme siden januar så nu kan jeg godt mærke at jeg trænger til at der skal ske noget...men øv hvor er det træls når man bare går herhjemme hele dagen, så glæder man sig da til at kæresten kommer hjem...og så forsvinder han afsted igen hele aftenen på mc'en...

Hmm sikke en smøre :-D ville bare lige læsse af Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh... Jeg kan godt følge dig!

Jeg sidder også hjemme og har gjort siden december <_<

Det er drøn kedeligt! Men jeg ved ikke hvad jeg skal foretage mig - så jeg kan godt forstå at du synes dagene er lange!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået hjemme siden december også. Der var jo lige et brud fra eksen, der tog lidt hårdt på mig, og hvor jeg bare havde brug for at være alene. Jeg laver som regel et par aftaler løbet af ugen, med pigerne eller nogle venner, eller søskende. Det er super rart.. Men jeg elsker også bare en hel dag alene med mine hunde og heste. Dét kan jeg sagtens bruge en masse tid på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik sygemeldt med en dårlig skulder helt fra august, så det er dælme længe jeg bare har kunne gå og glo... De første 5 måneder kunne jeg så ingenting ud over genoptræning, det har da hjulpet at være i stand til at kunne lidt mere... Men nu har jeg så fået ordre på, at tage den med ro, så jeg ikke får fremprovokeret blødning (har slet ikke blødt), og desuden er maven da også ved generelt at hæmme mig lidt, så nu er dagene laaaaange igen:(

Men heldigvis nærmere tiden sig da med hastige skridt nu :) Næsten for hastige, det er jo lige om lidt??? Men samtidigt fantastisk at den lille snart komme ud til os :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder på en kontor stol på arbejde og glæder mig vildt til at jeg kan komme hjem og gøre plads til den lille ny, strikke babysvøb færdigt, hækle baby futter, nyde at kunne lægge mig ned i tide og utide - at gøre alt i mit tempo - og ikke stresse igennem det om aftenen efter den lur jeg så absolut trænger til efter en hel dag foran skærmen.

Jeg ville rigtig gerne dele nogle af alle mine ting med jer, for kunne da godt bruge noget af jeres slappe af tid...

Håber at I finder ud af hvad I vil bruge jeres ventetid på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også og hygger mig herhjemme. Det er min sidste dag som sygemeldt og i morgen starter lige knap en måneds ferie. Nyder virkelig bare at være herhjemme. Tager alt i mit tempo. Ser en masse CSI :) Har heldigvis min bil, så jeg kan jo bare gøre som jeg lyster. Skal i hvert fald lige en tur i IKEA inden han kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også og hygger mig herhjemme. Det er min sidste dag som sygemeldt og i morgen starter lige knap en måneds ferie. Nyder virkelig bare at være herhjemme. Tager alt i mit tempo. Ser en masse CSI :) Har heldigvis min bil, så jeg kan jo bare gøre som jeg lyster. Skal i hvert fald lige en tur i IKEA inden han kommer :)

Hehe er helt med på csi men havde ingen bil i sidste uge så man følte sig meget strandet :-) idag er min store pige taget på koloni og i morgen tager kæresten til Esbjerg på kursus indtil fredag så min dreng og jeg skal være alene hjemme og hygge ps. Har heldigvis sørget for en lånebil til kæresten så vi kan komme rundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER