Krisserbb

Menstruation i mange dage....

5 indlæg i dette emne

Jeg fik den 13/5 menstruation (har ikke haft det siden januar), nu hedder det den 23/5 og jeg har fortsat en smule. Det har været meget lidt i hele perioden - både frisk og ældre blod. Er der nogen af jer der har oplevet det? Ved ikke helt om jeg skal ringe til lægen med det eller bare se tiden an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har oplevet det et par gange i mit liv - og på et eller andet tidspunkt er det holdt op igen. Første gang gik jeg til gynækolog, som ikke var særlig bekymret over det - og det var der jo så heller ikke grund til. Men altså. Hvis man er bekymret over sit helbred, skal man gå til lægen. Hellere en gang for meget eller en gang for lidt. Jeg tror, jeg ville give det en uge mere. Er det ikke holdt op eller i klar bedring, ville jeg ringe til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du nu skriver du ikke har haft menses siden januar... så gør kroppen jo stadig det den plejer.. altså laver slimhinde og gemmer det.. den får det bare ikke skyllet ud... NÅR din menses så starter.. så starter den med den ene slimhinde.. og fortsætter så med de andre...

Det var hvad jeg fik fortalt da jeg for 3 gang måtte stoppe med at bløde... (nu bløder jeg også meget kraftigt)

Pt. har jeg blødt siden 1 maj... men det er ikke som de andre gange... det er helt sart lyserødt.. og da jeg afventer operation gider jeg ikke gøre mere i det.

Men hvis du er nervøs... så tag fat i læge eller gynækolog og få Provera :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet det, to gange.. Første gang blødte jeg i 6 uger, hvor det var ret meget, hele tiden.. Lægen stoppede det med nogle piller, som han sagde skulle "skulle systemet" igennem.. det er efterhånden 8 år siden, så kan ikke huske hvad de hed - men resultatet var i hvert fald jeg blødte VOLDSOMT i 7 dages tid også stoppede det..

Efter 1-2 år, oplevede jeg igen at bløde i en længere periode, men opsøgte så lægen hurtigere, som gentog det..

I øvrigt, så er begge gange ve dmig, kommet i forbindelse med at jeg har været psykisk stresset - så ved ikke om det er tilfældigt, eller hvordan. begge gange har jeg også forsøgt at blive gravid, ved heller ikke om det kan have en betydning.

Men hvis jeg var dig, og var lidt nervøs ville jeg gå til lægen for en sikkerhedsskyld :) De kan jo allerhøjest bede dig være tålmodig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de fine svar :lovebk

Miss_matilde - det lyder jo logisk det du skriver, så tror jeg hopper på den. Hvis kroppen fortsat danner slimhinder selvom menses ikke dukker op, så skal det jo ud på en eller anden måde :whistling

Tror jeg venter med at gå til lægen. Er ikke rigtig nervøs for det, for der er ikke så meget blod så jeg dør jo nok ikke af blodtab :bask Men synes bare det var/er meget mærkeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER