Krisserbb

De der ægløsningstests

4 indlæg i dette emne

Jeg ved godt det er dumt, men jeg har de sidsfe 3 dage taget en ægløsningstest (selvom jeg ikke er helt færdig med mens)....synes bare det er så spændende. Nå men mit spørgsmål er så...den første test jeg tog var teststregen synlig, dog ikke så klar som kontrolstregen, næste dag kunne den ses men lidt svagere og i dag kunne man slet ikke se den - der står at test stregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig end komtrolstregen. Er det så "tilfældigt" min er blevet mere uklar eller hvordan? Dette er min første mens siden januar, så der er nok lidt rod i systemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bom bom... :unsure Altså du behøver først at begynde at teste ved ca dag 10.. kommer an på hvor lang din cyklus er ;)

Jeg kan godt lave næsten positive test mange gange på en måned, men først når den er helt igennem ligeså tydelig som kontrol stregen er den positiv..

Regn ikke de halv positiv test for noget, heller ikke at de forsvinder mere og mere, i stedet for at blive tydeligere, der kan svinge meget :)

Håber der var lidt svar i dette :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! Dog kan jeg se at mine bliver mere og mere tydelige i et par dage op til ægløsning, hvorefter de så bliver knald-positive, for så at fade ud igen. Har aldrig prøvet at teste i en hel cyklus, men tror heller ikke, du skal regne det for noget, når det er så tidligt.

Håber der snart er bid hos jer :)

:bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svarene :)

Jeg ved man først skal teste ca. 10 dage efter mens første dag, men synes lige det var lidt sjovt at se om testen overhovedet kunne vise noget! Undrede mig bare over den var rimelig positiv og blev svagere de næste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER