Anna1980

væske

15 indlæg i dette emne

Hvor meget væske skal de have på en varm dag? Altså al væske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker så meget de orker, de kan vel højst tisse det ud igen, men hellere for meget end for lidt.

Men jeg kender ikke noget eksakt mål på det desværre.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi ahr snakket om her hjemme hvornår de må begynde at få væske...Det kan jo ikke rigtig undgås at lillepigen hun også har det varmt nu her og vi har virkelig tænkt om hun må få noget andet end MME...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver ham så meget vand og kold kamiliethe som han kan drikke... Og hold han har mange tisse bleer ;-)

Majsen du kan altid give vand. Jeg har sendt dig en sms men ved ikke om du har fået den. Knuz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi ahr snakket om her hjemme hvornår de må begynde at få væske...Det kan jo ikke rigtig undgås at lillepigen hun også har det varmt nu her og vi har virkelig tænkt om hun må få noget andet end MME...

Fra 6-8 uger må børn få vand i kop.

Nogle koger det først og lader det køle ned og andre tager bare fra hanen, men jeg tror mest det handler om at se på sit barn og se efter om de kan tåle det (fra hanen altså).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 6-8 uger må børn få vand i kop.

Nogle koger det først og lader det køle ned og andre tager bare fra hanen, men jeg tror mest det handler om at se på sit barn og se efter om de kan tåle det (fra hanen altså).

først når de er 4 måneder må de få vand fra hanen, altså som ikke er kogt.... skal de ha vand før de er 4 måneder skal det koges først.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må give barnet koldt vand fra hanen, når de er 4 mdr. Før det skal vandet koges og afkøles.

Og det er bare med at tilbyde væske, når det er så varmt! Hvis man ammer styrer de det selv, da de så beder om at blive lagt til oftere og dermed får en masse vandholdig modermælk, men med flaskebørn og større børn er det vigtigt at tilbyde ekstra væske, når det er så varmt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 6-8 uger må børn få vand i kop.

Nogle koger det først og lader det køle ned og andre tager bare fra hanen, men jeg tror mest det handler om at se på sit barn og se efter om de kan tåle det (fra hanen altså).

okay, så begynder jeg at give hende vand fra i morgen af...har virkelig bare været i tvivl om hun kan tåle det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og man kan jo altid tilbyde det i flaske, hvis det er før de har lært at drikke af kop - mundmotorikken udvikles til det, når de er 4-5 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og man kan jo altid tilbyde det i flaske, hvis det er før de har lært at drikke af kop - mundmotorikken udvikles til det, når de er 4-5 måneder :)

jeg må sku tilbyde hende vand i flaske i morgen, for selvfølgelig ahr hun brug for væske ud over det fra MME...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må sku tilbyde hende vand i flaske i morgen, for selvfølgelig ahr hun brug for væske ud over det fra MME...

Ja, det har hun helt sikkert :)

Får hun slet ikke noget grød eller mos? Og tilbyder du i så fald ikke noget væske til?

Anna er 5mdr og får vand i kop, når hun spiser skemad :unsure Og hun har godt nok drukket meget vand i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... det lød helt vildt bedrevidende og sådan var det slet ikke ment!!! :o

Jeg vil jo bare gerne hjælpe :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

først når de er 4 måneder må de få vand fra hanen, altså som ikke er kogt.... skal de ha vand før de er 4 måneder skal det koges først.... :)

Det kan være jeg har husket forkert så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt at putte Agurkskiver eller frosne bær i. Det gør vandet liiidddtt mere spændende og af mine erfaringer kommer der mere indenbors.

Det gør jeg stadig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe...ved godt det ikke var for at være bedrevidende susanne33... Nu fik jeg snakket med SP og hun må gerne få vand... så må vi se hvad hun siger til det...

Men det kan godt ske vi skal prøve det med en agurk skive eller frugt i som du siger MLM...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER