Ikra

Tysklands tur og sodavandskasser efter ÆO

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

Skal lige bruge et godt råd..

Skal på en tysklandstur på fredag med en veninde (længe aftalt) og da er jeg jo lige 4-5 dage før testdag (blodprøve) så har lagt en snedig plan for ikke at løfte alle de der sodavandskasser..

Aftenen før "falder" jeg ved at min hund vælter mig..

og lander selvfølgelig på venstre hånd..

Dette for at jeg stadig kan kører bilen men ikke løfte kasserne.. (Skal kører i vores kassevogn og jeg skal kører pga. forikringens regler og ellers kunne hun jo kører)

Gearstangen sidder jo ved højre hånd så derfor min venstre..

Nu kan jeg så ikke helt bestemme mig for hvornår jeg skal aige det til hende for at det ikke virker mistænkeligt men samtidig så hun ikke aflyser turen..

nogen råd om hvordan jeg kringler den.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha, du er jo fuldstændig skør!

Sorry, men snedig plan ;)

Hmm, jeg er pissedårlig til at lyve, især folk som kender mig, gennemskuer mig med det samme. Så den plan ville ikke virke for mig. Men jeg ville nok først fortælle det om morgenen når i mødes. Har du noget bandage eller lignende du kan tage på hånden? For så ville jeg sige sådan lidt "aj, prøv lige at se hvad der skete for mig i går!" og så forsikre om at jeg sagtens kan køre, men det ville være rart hvis hun løftede sodavandskasserne eller noget i den stil.

Du har ikke overvejet at indvie din veninde i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har nemlig sådan et elastikbind til hånden..

Okay ja det tænkte jeg også..

Sådan lidt : det er ikk værd at nævne da det kun er kasserne jeg ikk kan løfte.. :-P

Hmm.. Jo og nej..

Ville gerne vente til vi ved om vi er købt eller solgt med at snakke om det..

Især fordi vi jo mistede i uge 9 sidste gang, lige da vi var begyndt at fortælle familie og venner nyheden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. jeg holder med i du er en smule skør... :lol på en vanvittig sød måde ;)

Du har virkelig gennemtænkt din plan :D

håber den lykkes for dig, og ikke mindst at grunden til du lyver, er lykkes for dig :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Lone.

Ja er faktisk vildt dårlig til at lyve så en plan skal virkelig vendes og gennemtænkes..

Alle sider skal vurderes, hvis jeg siger sådan hvad siger hun så og hvilke muligheder har jeg så..

Ja, det er noget værre noget..

Men jeg har måske også fået løst problemet med turen til tyskland på fredag..

Min veninde ringede idag og sagde man kunne bestille det sodavand, øl osv. man skulle bruge og så pakkede de alle kasserne dernede på en palle der kunne sættes direkte ind i bilen..( altså i vores varevogn)

Så nu har jeg en del mindre dårlig samvittighed over min lille hvide løgn om min dårlige hånd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er god nok med pallen :balloons

Jeg synes ellers, at din plan var god :lolhit Måske skulle du stadigvæk have den i baglommen, bare i fald, I skal læsse kasserne fra pallen... det har jeg været ude for. Så kunne det om morgenen lyde som: "Hvor er det heldigt, at vi ikke skal løfte kasserne i bilen, for jeg har ondt i mit håndled, fordi... "

Held og Lykke med det... og selvfølgelig endnu mere med pb :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Hilde.

Ja det har jeg også tænkt på så helgarderer mig og tager bindet på uanset så jeg ikk løfter mere end jeg må.. Kan ihvertfald løfte noget mindre med kun én hånd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER