Anna1980

hvor meget tøj?

15 indlæg i dette emne

Har jeres børn på når de sover ude nu det bliver varmt som i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Astrid har en body med korte ærmer, bukser og strømper.... ingen hue, ingen dyne eller tæppe over sig, kun barnevogsdækkenet.... og alligevel har hun det rigtig varmt og sover dårligt.... det er ikke nemt med det vejr....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja ligger med body og dune lige nu. Hun havde bukser og sokker på tidligere og var rimelig fugtig da hun kom op. Der er så også 28 g. i barnevognen. Vi har lige snakket om vi skal have fundet tæppe frem til hende i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan evt, faa anskaffet jer en tynd babysovepose uden aermer og undlade overdaekket, hvis ikke det blaeser paa dansk. Ellers en body(+stroemper og tynd hue?) og et lagen. Tror ligefrem Noah vil blive lagt ud i body og fluenet, naar det bliver rigtig Italo-varmt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan evt, faa anskaffet jer en tynd babysovepose uden aermer og undlade overdaekket, hvis ikke det blaeser paa dansk. Ellers en body(+stroemper og tynd hue?) og et lagen. Tror ligefrem Noah vil blive lagt ud i body og fluenet, naar det bliver rigtig Italo-varmt...

Strømper måske men hue bliver alt for meget. Ronja var helt våd i håret i dag da jeg tog hende op. Blæst er de jo beskyttet mod nede i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nicoline havde helelr ikek hue på...men hun har nogen gange tynde handsker på fordi hendes fingre simpelthen er iskolde når hun komemr op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine får ikke ekstra tøj på, når det er så varmt. Hun ligger i voksiposen (sommerdyne), men den bliver ikke snøret helt til...den ligger bare løst på hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine får ikke ekstra tøj på, når det er så varmt. Hun ligger i voksiposen (sommerdyne), men den bliver ikke snøret helt til...den ligger bare løst på hende

Sådan er det også her. Ingen hue og ikke ekstra tøj - ligger bare i Dunien, der ligger løst over hende og uden dækken over.

Når hun skal sove næste gang, er det varmere og så tager jeg bukser og strømper af hende, så hun kun ligger i langærmet body :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan evt, faa anskaffet jer en tynd babysovepose uden aermer og undlade overdaekket, hvis ikke det blaeser paa dansk. Ellers en body(+stroemper og tynd hue?) og et lagen. Tror ligefrem Noah vil blive lagt ud i body og fluenet, naar det bliver rigtig Italo-varmt...

Sidste sommer havde Marlon faktisk kun en ble på, på de helt varme dage..... Og intet andet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu hader jeg varmen... Tobias er umulig. Kan ikke give ham mindre tøj på og han er stadig ulykkelig og sveder... Hvordan fanden klares vi det så når det bliver rigtig varmt??????????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu hader jeg varmen... Tobias er umulig. Kan ikke give ham mindre tøj på og han er stadig ulykkelig og sveder... Hvordan fanden klares vi det så når det bliver rigtig varmt??????????

Åhh, det er det samme herhjemme..... Glæder mig også meget til at høre hvor meget Marlon har sovet hos DP i dag, for sidste sommer var et mareridt når det var rigtig varmt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, det er det samme herhjemme..... Glæder mig også meget til at høre hvor meget Marlon har sovet hos DP i dag, for sidste sommer var et mareridt når det var rigtig varmt :rolleyes

Kan jeg godt forstå du gør. Samtidig med det er varmt er jeg også usikker på om han får træk... Hvor det svært nogle gange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset er varmen også allerede et problem, det meste af dagen har hun kun haft ble på, og en undertrøje i barnevognen. Og hun er stadig mega varm.... Og vil enten sove eller være små pylret. Heldigvis spiser hun fint.

Men uha det er jo ikke engang rigtig sommer endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste sommer havde Marlon faktisk kun en ble på, på de helt varme dage..... Og intet andet :whistling

Jaaamen, saadan kommer Noah da nok ogsaa til at ligge i barnevognen, naar vi rammer de 35 +whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu hader jeg varmen... Tobias er umulig. Kan ikke give ham mindre tøj på og han er stadig ulykkelig og sveder... Hvordan fanden klares vi det så når det bliver rigtig varmt??????????

åh, hvor jeg dog føler med dig.... herhjemme har vi samme problem med varmen.... Astrid kan slet ikke finde ud af det.... hun plejer at sove 2-3 timer ad gangen, nu vågner hun efter en halv time og er pylret og sveder helt vildt.... og sådan kører det bare hele dagen igennem..... og hun har kun en body på.... intet andet.... det er så frustrerende.... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER