HenrietteBuchvaldt

Royal barnedåb i dag

25 indlæg i dette emne

Skal I se med :glad

Hvorfor/hvorfor ikke ???

Jeg skal helt klart se det, jeg sidder klistret til skærmen, fra gæsterne ankommer og til navnet er givet (måske lidt længere også, men skal have svigerforældre+forældre til aftensmad) Jeg elsker kongehuset og suger alt hvad jeg kan til mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tænker at vejret er fantastisk, men mon ikke jeg skal have et hvil med fødderne opad midt på dagen, så kan man jo ligeså godt tænde for dåben :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart se det :)

Jeg følger altid de kongelige begivenheder på fjernsynet, jeg synes det er rigtig hyggeligt. Heldigvis er familien med på at det skal ses :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til fødselsdag i dag så der er begrænsninger på hvad jeg kommer til at se.... så enten ser jeg lidt af det, eller ser det i nyhederne eller samdragene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til eftermiddagskaffe og aftensmad hos svigerforældrene, men håber meget på, at jeg få lov til at se dåben og noget af optakten der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvor meget af optakten, jeg ser - det bliver nok noget med at fjernsynet kører i baggrunden eller lign, men selve dåben skal jeg se :glad

... og så håber jeg ikke, de vælger et navn, jeg godt kunne tænke mig at bruge ;) Jeg er stor royalist, men vil ikke have en datter, der hedder det samme som en prinsesse, der er døbt så kort tid inden. Så virker det som om, vi har opkaldt vores lille pige efter hende, og det ønsker jeg ikke :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det?

Kl. 17

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det?

optakten starter kl 11.05, hvis du skal have det hele med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 17

Er det så sent :o de starter optakt på TV2 12.15

Så får jeg det ikke set :boo vi får gæster til spisning 17.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så sent :o de starter optakt på TV2 12.15

Så får jeg det ikke set :boo vi får gæster til spisning 17.30

Ja selve dåben er først kl. 17, desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min plan var at jeg i hvert fald skulle se når hun fik navnet, og det meste af det i kirken... Men nu er det gået op for mig at selve dåben ligger ret sent på dagen, og vi skal vist ud til svigerfar og grille i aften, så ved ikke rigtig om det bliver til noget :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se det :loveshower Og håber bare hun ikke får "vores navn"...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart IKKE se med. Er glødende anti-royalist, så det rager mig en papand, at der er en kongelig barnedåb idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det snart nu :loveshower Er godt nok spændt på at høre det navn!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Athena???! Den havde jeg ikke lige set komme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhhhh nå ja der kan man bare se .... Underligt navn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må ærligt indrømme, at jeg tænkte "Hvaaaaaaa'?" da de sagde det navn... Jeg synes faktisk det er smukt... Jeg synes bare det er meget-meget-MEGET langt stilmæssigt fra HENRIK. :rolleyes (Men måske er det kun mig, der går op i om søskendes navne passer sammen :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det navn skal man da godt nok lige vende sig til :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nej hvor er Henrik dog blevet sød at se på. Jeg synes helt ærligt at han så lidt underlig ud, da han var lille, men nu er han da bare den kønneste lille charmetrold, det er da helt vildt. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver barbama ret i at navene ikke passer sammen og det havde været sødt hvis de gjorde. Er ikke så meget for Athena synes slet ikke hun ligner en Athena. Men det nok bare mig. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må ærligt indrømme, at jeg tænkte "Hvaaaaaaa'?" da de sagde det navn... Jeg synes faktisk det er smukt... Jeg synes bare det er meget-meget-MEGET langt stilmæssigt fra HENRIK. :rolleyes (Men måske er det kun mig, der går op i om søskendes navne passer sammen :P)

Det er smukt..

og jeg er så en af de få, der er så ligelgad med om søskende navne passer sammen.. kan da godt se det ikke helt klinger, men det er da ligemeget. Vi vælger jo heller ikke selv partnere efter hvad der passer til vores eget navn.. eller jeg gør i hvert fald ikke :D

Men ved godt, at langt de fleste går rigtigt meget op i navne der "passer sammen" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes navnet Athena er fantastisk! Og jeg synes det passer perfekt ind i forhold til brødrene - det er jo altså ikke kun Henrik det skal passe til, men også Felix og Nicolai. Så nu er Felix ikke alene om at "sprælle".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er smukt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER