Mette A.

Kniber i under sex?

25 indlæg i dette emne

Vi havde en sjov samtale i min mødregruppe forleden :rolleyes

Jeg fortalte at jeg synes det var hårdt at have sex nu efter fødslen fordi mine bækkenbundsmuskler ikke var ligeså stærke - derfor blev de hurtigt trætte under sex og jeg kunne dårligt knibe sammen til sidst.

Til det svarer alle de andre i gruppen så at de da ikke kniber under sex! De slapper helt af... :blink NÅ! tænker jeg så bare... jeg har da altid troet at alle piger knibede sammen under sex. Sådan mærker jeg min mand mest, får lettere orgasme og gør det "strammere" for ham. Jeg veksler lidt imellem at knibe når han trænger ind og slappe af når han er ude - og så bare at holde knibet hele tiden.

Jeg spurgte efterfølgende min mand og han siger det er meget bedre for ham når jeg kniber. Hvad gør i andre - er jeg virkelig den eneste? Og hvis I ikke kniber, oplever I så ikke at I enten ikke mærker jeres mand ret meget (medmindre han altså er virkelig stor) eller at han har svært ved at komme pga "manglende modstand"? :blush

Måske er det bare mig der er så "slap" dernede at jeg har brug for at knibe sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig haft brug for at knibe under sex. Laver da knibe øvelser hver dag. Men tror bare jeg slapper af og følger strømmen. :)

Tror ikke det ville hjælpe min kæreste hvis jeg gjorde. Han er nu også pænt godt udrustet, så der er ingen problemer med at mærke ham eller at få orgasme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber vist ikke synderligt under sex...unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft brug for at knibe under sex. Laver da knibe øvelser hver dag. Men tror bare jeg slapper af og følger strømmen. :)

Tror ikke det ville hjælpe min kæreste hvis jeg gjorde. Han er nu også pænt godt udrustet, så der er ingen problemer med at mærke ham eller at få orgasme.

Hopper på den her..

Men det er faktisk aldrig noget jeg har tænkt over, men tit føler jeg det faktisk omvendt med min kæreste - at han føles "for stor".. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at jeg virkelig er den eneste så :rolleyes men hvor er i heldige at i bare kan slappe helt af under sex, det må da være skønt! :D for jeg synes det kan være ret hårdt at skulle knibe så meget hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ind i mellem kniber jeg ved en bestemt stilling for at pirre manden ekstra, ellers synes jeg ikke det er nødvendigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper på den her..

Men det er faktisk aldrig noget jeg har tænkt over, men tit føler jeg det faktisk omvendt med min kæreste - at han føles "for stor".. :whistling

Tilslutter mig denne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber lidt en gang i mellem for at "give lidt ekstra". Men det er bestemt ikke noget jeg gør fast.

Bliver helt udmattet bare ved tanken om at gøre som dig. Hehe. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er aldrig noget jeg har tænkt over...Spurgte lige kæreste og han har heller ikke lagt mærke til det... Ksn være jeg gør det ubevidst :)

Det må jeg prøve at ligge mærke til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber.. Små rytmiske bevægelser.. Slapper af lidt og gør det igen.. Eller det gjorde jeg var sexuelt aktiv :rolleyes

Men det var ikke kun for min egen skyld, for i kan tro de kan mærke det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at jeg virkelig er den eneste så :rolleyes men hvor er i heldige at i bare kan slappe helt af under sex, det må da være skønt! :D for jeg synes det kan være ret hårdt at skulle knibe så meget hehe

Niksen biksen jeg gør også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii dejligt at vide jeg ikke alene :loveshower var ved at tro jeg var helt underlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør ikke, og jeg mærker nok . Det samme gør min mand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber også. :) Og har iøvrigt gjort det med alle, som jeg har været i seng med både store og ikke så store. Så jeg tror ikke, at det har så meget med størrelsen at gøre. :)

Jeg tror egentlig altid at jeg gør det, men nogle gange er det mere bevidst end andre gange. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber også :) Føler at det skaber større nydelse for både mig og manden :) men det er ikke noget jeg tænker over under selve :hump :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en kniber her :) Ikke hele tiden men for at give det lidt ekstra en gang i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber lidt en gang i mellem for at "give lidt ekstra". Men det er bestemt ikke noget jeg gør fast.

Bliver helt udmattet bare ved tanken om at gøre som dig. Hehe. :D

Ditto :)

Min mand kan godt mærke når jeg gør det, men det er ikke nødvendigt for at få "happy ending" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeg kniber også, men veksler meget så ikke hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber sammen nogen gange og føler det ret behageligt når det er min kæreste og jeg har sex. Han syntes det er ret sjovt når jeg gør det (hvertfald det han fortæller) og giver lidt flere lyde fra sig når jeg kniber sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber ikke men missionær stillingen er bedst for mig så jeg også kommer da han rammer helt rigtigt så.. Hvis jeg kniber, får jeg "skældud" fordi jeg så bliver for stram til at han kan bevæge sig derinde.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber - og gør det stort set hele tiden...

Det er for det første bedre for ham - og for det andet også bedre for mig (jeg tænker faktisk ikke over det - det føles bare rart, kan f.eks. ikke komme uden).

PS: Høhø - Mette... Vi to kender hinanden - men jeg beholder liiiige min anonymitet indtil jeg har en offentliggjort graviditet, så kan vi tøsesnakke :)

PPS: Hvis du kan gætte hvem jeg er så må du ikke sige det højt. Det er tys-tys :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kniber også..... men det er nu mest fordi, jeg ved han synes det er godt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør det altså også, nogle gange mere bevist end andre. :rolleyes

Jeg vil i modsætning til jer andre så meget gerne lære at være bedre til at slappe af, om ikke andet for mandens skyld, da det altså uden tvivl er noget der lige ganger følelsen for ham med 10... såå.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kniber også lidt, men dog ikke hver gang. Nogle stillinger kniber jeg mere i. Skulle jeg knibe hele tiden vil jeg blive for træt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør det altså også, nogle gange mere bevist end andre. :rolleyes

Jeg vil i modsætning til jer andre så meget gerne lære at være bedre til at slappe af, om ikke andet for mandens skyld, da det altså uden tvivl er noget der lige ganger følelsen for ham med 10... såå.... :whistling

Siger du at følelsen for ham er bedst når du slapper af? Herhjemme er det lige omvendt, kæresten synes det føles så meget bedre, når jeg kniber :P (ved ikke om det er en pæn måde at sige på at jeg har en slap *****? :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER