Jackie

Er SÅ klar - men kæresten er ikke:(

34 indlæg i dette emne

Lige hjemvendt fra en lille uges ferie med min skønne kæreste. Deejlig ferie! :loveshower

Der blev snakket en del babyplanlægning.. Hvor er det bare fantastisk at han rykker sig så meget hele tiden. Og at PB er indenfor rækkevidde.

Bare lige et lille lykkeligt indslag herfra... Bare fordi :)

Hvor dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige hjemvendt fra en lille uges ferie med min skønne kæreste. Deejlig ferie! :loveshower

Der blev snakket en del babyplanlægning.. Hvor er det bare fantastisk at han rykker sig så meget hele tiden. Og at PB er indenfor rækkevidde.

Bare lige et lille lykkeligt indslag herfra... Bare fordi :)

Skønt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Surprise surprise. Hold op hvor går det stærkt lige pludselig!!

Manden valgte i går (efter en lille snak om det tidligere samme dag) at lade være med at "stå af i Roskilde" første gang! :loveshower Og han skal ikke høre et pip fra mig om det! :whistling

Så nu er vi vel i princippet egentlig lidt i gang allerede?!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Surprise surprise. Hold op hvor går det stærkt lige pludselig!!

Manden valgte i går (efter en lille snak om det tidligere samme dag) at lade være med at "stå af i Roskilde" første gang! :loveshower Og han skal ikke høre et pip fra mig om det! :whistling

Så nu er vi vel i princippet egentlig lidt i gang allerede?!?!?

:loveshower :balloon :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I da SÅ meget igang! Tillykke med det :loveshower :loveshower :loveshower :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :balloon :loveshower

Nemlig! :balloon :balloons :loveshower :yiepie

Så er I da SÅ meget igang! Tillykke med det :loveshower :loveshower :loveshower :balloon :balloon :balloon

Tak for det :biglove Ååååh det er altså en fantastisk følelse.

Tænk - hvis jeg er heldig bliver jeg mor i år 2013 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at lave en "Min vej til graviditet" tråd.. Syns der er så mange småting jeg har brug for at skrive ned hele tiden. Og jeg kan vist ikk blive ved med at skrive i en tråd, der hedder noget med at min kæreste ikke er klar, når nu han rent faktisk er det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe du skal være så hjerteligt velkommen - vil bestemt glæde mig til at følge dig og håber det går hurtigt for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe du skal være så hjerteligt velkommen - vil bestemt glæde mig til at følge dig og håber det går hurtigt for jer :loveshower

Tak :) Det er jo altså svært at komme af med alle sine tanker, når det hele er så hemmeligt :)

Tror jeg gør det :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER