Posted December 11, 2010 Jeg har Finbarr fra juli 08, men synes ikke jeg har set så mange andre. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 12, 2010 Røskva er fra November 08 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Villum er fra januar ´08 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Magnus er fra April ´08 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Vi er da alligevel nogle stykker med 2008 børn :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Min pige er også fra april 2008 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Jeg har Lukas fra oktober 2008. :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Vi er flere end jeg trode Sagde den skizofrene... :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Sagde den skizofrene... :P Mig ?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Mig ?? Nej nej, det er en vits: "Vi er flere, end jeg troede", sagde den skizofrene. Det var et forsøg på at være morsom :badgirl Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2010 Nej nej, det er en vits: "Vi er flere, end jeg troede", sagde den skizofrene. Det var et forsøg på at være morsom :badgirl Tænkte det nok :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2010 Der er da godt nok en del her inde. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2010 Min datter, Aliah er fra december 2008. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2011 Jeg har Amalie fra november :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 17, 2011 Min datter Sofie er fra den 7 november :loveshower Share this post Link to post Share on other sites