Emy

Snydestreg på Clearblue??

22 indlæg i dette emne

Kære piger

Jeg er gået i testmode.. Har før oplevet at få en test med en snydestreg hvor jeg så fik min mens nogle dage efter. Blev SÅ skuffet!!! Denne gang har jeg købt Clearblue tests, ikke de digitale men dem med krydset. Både i går (dag 27) og i morges (dag 28) er der kommet en helt tynd lille blå streg i krydset. Der står i indlægssedlen, at stregen gerne må være svag, hvis man tester tidligt, men den skal have samme bredde som kontrolstregen. Mine streger er papirstynde - er det så bare snydestreger??? Min cyklus er normalt på 31 dage. Aaaargh jeg hader snydestreger!!!!!!! :gal Er der andre der har oplevet det med Clearblue? :blink

Kh Emy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm det er svært at sige... kan snydestregerne ikke skyldes, at du har haft en biokemisk graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig oplevet snydestreger med Clearblue.

Kan du ikke smide et par billeder herind af testene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, de har godt nok ligget alt for længe, men synes ikke, de har ændret sig... Håber jeg har fået billedet på nu!

Tak fordi I vil hjælpe mig :loveshower

post-4846-063246600 1337374066_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens være, jeg har haft en bio før...

Men ser de streger ikke mystiske ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan synes jeg nu også, at mine første med Clearblue så ud. Som om at stregen er begyndt, men der mangler farve i bredde.

Var den negativ, så tror jeg slet ikke at der ville være en streg. Og da slet ikke på to forskellige teste.

Prøv igen i morgen.

Forsigtigt optimistisk HEP HEP :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Uhh tør næsten ikke at håbe..... Prøver igen i morgen!!!! Tak for hep :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns nu også den ser positiv ud..

Omend du har ret i den er tynd men ved negativ test ville der vel slet ingen være..

Hva sagde testen idag.??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bestemt den ser positiv ud, min var svagere og jeg var gravid :loveshower

Stort tillykke herfra :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower

Altså i dag så den præcis ligesådan ud... :unsure Jeg er stadig meget skeptisk. Men håber og krydser fingre!!! Stregerne ligner bare alt for meget de snydestreger jeg har oplevet med et billigt mærke her i USA..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er optimist på dine vegne :loveshower Håber den er god nok, for det ser da sådan ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iih håber den er der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower

Altså i dag så den præcis ligesådan ud... :unsure Jeg er stadig meget skeptisk. Men håber og krydser fingre!!! Stregerne ligner bare alt for meget de snydestreger jeg har oplevet med et billigt mærke her i USA..

Jeg synes at du skal overveje at bestille nogle billige strimmelteste fra www.billige-teste.dk Mit link hvis du bestiller dem her i eftermiddag, så har du demhøjst sandsynligt med posten i morgen og kan så teste tirsdag morgen og måske også i morgen eftemiddag... Tænker at det vil kunne give dig vished :goodluck :goodluck :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, det er sødt af jer at være optimistiske på mine vegne :loveshower For er det ikke rigtig selv..... Endnu en mystisk snydeagtig streg i morges....!

Jeg synes at du skal overveje at bestille nogle billige strimmelteste fra www.billige-teste.dk Mit link hvis du bestiller dem her i eftermiddag, så har du demhøjst sandsynligt med posten i morgen og kan så teste tirsdag morgen og måske også i morgen eftemiddag... Tænker at det vil kunne give dig vished :goodluck :goodluck :goodluck :bd :bd :bd

Tak!! Men jeg bor for tiden i USA, så det tager nok lidt lang tid at få dem med posten - hvis de overhovedet gider at sende hertil...!? Prøver at kigge på det ;)

Jeg har nu købt nogle af de dyre clearblue digital, og dem prøver jeg så snart jeg er gået over tid!! (hvis jeg da ikke får mens) Så må jeg da få et klart svar. Ih altså! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var testen helt negativ :boo Jeg er vist bare endnu et eksempel på, hvorfor det er en dårlig idé at teste før tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

masser af :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor er I bare søde :loveshower Det varmer! Har nu fået mens, så det er bare en rigtig lortedag - men er alligevel glad for at den kom med det samme, så der ikke er mere at være i tvivl om.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, men så har du jo en ny cyklus at se frem til, og som du skriver, er du heller ikke i tvivl længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis!!!! Tvivlen trækker virkelig tænder ud :klap Og jeg ved godt at regelmæssig mens er noget jeg skal være taknemmelig for, selvom det er lidt svært lige i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER