Fru SP

Hvordan går det med jer?

8 indlæg i dette emne

Tænkte det kunne være meget sjovt, at høre hvordan I har det i gruppen?

Bare sådan en, "nu er vi over 1/3 af vejen opdatering" :)

Den kan jo blive en løbende tråd, gennem resten af graviditeten - hvis I har lyst :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det faktisk rigtig godt for tiden - spiser nogenlunde normalt og normale portioner.. Er (7-9-13) sluppet af med kvalmen, som kun kigger frem hvis jeg bliver sulten, så jeg har bare altid nogle kiks og som regel noget frugt i tasken, når jeg er ude :whistling

Jeg tager dog stadig ikke på, hvilket min mand er noget bekymret over, men kan faktisk se at jeg har tabt lidt fedt på bagdelen og lårerne, så baby får vist hvad den skal have. Jeg spiser som jeg plejer sundhedsmæssigt, men er begyndt at spise mere af det sunde fedt, gode olier og rigtigt smør.. Det virker bare ikke rigtigt... Men mon ikke det kommer :rolleyes

Er virkelig begyndt at glæde mig til at vi bliver en rigtig familie og babyen kommer, hvilket jeg nok ikke helt har turde før.. Nu ser jeg bare frem til skanning den 15. juni, så vi finder ud af om jeg har ret og det er en lille dreng der gemmer sig derinde :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har det ok... Lider af hovedpiner for tiden... Ja faktisk dagligt og nogle gange hele dagen de sidste 2 uger, så skal til lægen i dag og snakke hvad vi gør...

Ellers er alt fint... Spiser lidt mindre end ellers, men har så heller ikke taget på endnu, hvilket jo bare er dejligt :)

Kvalmen er ikke gal, men lider stadig en smule under ting der lugter for voldsomt... især meget parfumerede steder...

Det er en uge siden vi så Bugge i fuldt vigør og siden da har vi begge slappet lidt af og troet lidt mere på at den er god nok, vi skal ha en lille baby :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide, Fru SP. Dejligt at følge lidt op på folk.

Jeg har det også rigtig godt for tiden. Kvalmen er stort set forsvundet, kommer lige en enkelt dag engang imellem på kort besøg, men er stort set helt væk. Mit overskud er også tilbage og jeg føler mig virkelig som mig selv igen. Er begyndt at se alle vennerne og laver en masse ting i fritiden igen. Alt det som kvalmen og trætheden forhindrede mig i. Skønt at være tilbage i sin krop. Jeg synes at graviditeten er begyndt at være en naturlig del af en nu, og det er bare en skøn følelse! Vi er begge, inklusiv alle bedsterne, begyndt at glæde os helt vildt til familieforøgelsen. Nu hvor den første usikre tid er ovre, tør man endelig svæve lidt rundt på de lyserøde skyer :) :)

Jeg har absolut intet taget på endnu. Dog måske et halvt til et helt kilo, men det svinger meget. Men maven er virkelig begyndt at bule en hel del ud! Så kroppen må have gang i lidt af en omfordeling for tiden. Hvordan med jeres maver? Begynder det at kunne ses? :)

Og ja, nu venter jeg også i spænding på næste scanning den 19. juni. Bliver så spændende at få kønnet at vide! Jeg er i din sidste tid tippet over i den helt anden grøft, og er helt overbevist om, at det er en lille dame der gemmer sig derinde ;) Bliver spændende at se om der er hold i alt gætteriet! Kæresten viser som altid smukt eksempel på mandlig intuition! Han ANER overhovedet ikke hvad han tror det er :)

God weekend piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også fremad :) Havde lige nogle dage i denne uge, hvor kvalmen vendte tilbage for fuld styrke med opkast, svimmelhed og det hele, pyha! Ellers glæder jeg mig til NF scanning på torsdag :) Synes den ligger lidt sent, men det er min egen skyld, da jeg gerne ville gøre det på en fridag, så jeg ikke skulle have ekstra fri fra arbejdet.

Jeg har taget ca 1 kg på. Synes pludselig at alt mit fedt sidder på maven og om aftenen ser jeg altså helt kæmpe ud, da min mave bliver så oppustet, haha :whistling Udover det, så har jeg hele tiden en vild trang til sushi! Kunne spise det hver dag, det er simpelthen skrækkeligt, haha :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super god ide med en sådan løbende opdatering.

selv har jeg det godt igen. Har lige været meget plaget af en uges voldsom sygdom med både opkast og diarre <_< Så det ene kg jeg havde taget på, røg lige så hurtig af igen. Så status med vægt: har intet taget på. Det er jo dejligt nok - men synes nu også at det gå snart må begynde at gå lidt den anden vej.

Ellers har jeg ikke haft det dårligt. Jeg er træt efter en lang arbejdsdag ( har 10 timer om dagen ) og render på wc 2 -3 gange om natten.. men det er vist også det. Og nå ja, selvom jeg ikke har taget et gram på endnu, strutter maven flot :loveshower

Jeg ved så med sikkerhed at jeg venter mig en dreng mere - nr. 3 i flokken. Har været inde og blive scannet og der gemmer sig sørme en lillebror mere. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da lige komme med en lille opdatering :)

Her går det rigtig godt, jeg har det fantastisk lige for tiden :loveshower Og synes lige pludselig tiden er begyndt at gå ret hurtigt!

Og så har jeg jo været til kønsscanning i dag... Skal sørme være mor til en lille dreng :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, kunne da lige opdaterer herinde, mens jeg sidder og venter på min mand kommer hjem..

Jeg døjer lige for tiden med nogle ret heftige smerter i understellet - jeg håber og tror det er min iskiasnerve der skaber sig, især fordi jeg jo har været til fys 2 gange for problemer med sekretærmusklen, sidste gang for små 3 uger siden og der var der i hvert fald ingen tegn på bækkenproblemer, men jeg har fået en tid hos en graviditets-fys imorgen, så nu får vi at se hvad det er :rolleyes

Ellers har jeg det tip top, ingen kvalme længere, hellere ikke når jeg bliver sulten og kan sådan set spise normalt igen.. Jeg har taget ca. 4 kg på, så det synes jeg egentligt er helt ok taget i betragtning at jeg er 21+3.. Jeg har lyst til fisk meget mere end andet kød og som en anden skriver, så er sushi altså også bare et hit.. Og kunne virkelig også spise det HVER dag, til frokost og aftensmad :mam Jeg har lyst til bland selv slik hele tiden, men får mega halsbrand af sukker, så det duer jo ikke rigtigt... :box Men hurra for det, så tager jeg da ikke unødigt på :lol

Jeg mærker bobler og nogle små spark mere eller mindre hver dag nu, selvom min moderkage er foranliggende, så det er nok en lille stærk en derinde :biglove Og så har vi fået at vide at det er en lille pige, vi kunne endda selv se "stregerne" på skanningen :) Jeg havde jo forventet en dreng, så det er noget af en omstilling jeg skal i gang med - ved dælme ikke hvad jeg skal gøre med en pige :whistling

Hvordan går det med jer andre herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER