HenrietteBuchvaldt

Hvordan vender jeres toiletpapir

40 indlæg i dette emne

Som udspring af en anden tråd, hvordan vender I så jeres toiletpapir??

Herhjemme vender vi det ikke på en bestemt måde, det er lidt som rullen tages frem :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer an på hvem det hænger den op. Når jeg gør det er det med flappen indad. Når manden gør det står den på ved siden af <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den vender ingen speciel vej, ingen af os har nogle præferencer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg ser en mulighed for hed debat! :D NATURLIGVIS med flappen ud ad, så man ikke kigger på bagsiden af papiret. Det eneste rigtige! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu.. På højkant. Da mit badeværelse i et års tid endnu er meget meget lille. Det står ved siden af toilettet på en hylde.. Jeg er ved at få fnidder af det!

Men ellers (og hos mine forældre :whistling) vender det med flappen UDad!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg ser en mulighed for hed debat! :D NATURLIGVIS med flappen ud ad, så man ikke kigger på bagsiden af papiret. Det eneste rigtige! ;)

Fuldstændig enig.. Her er det dog for at undgå unødige bakterier på væggen, som man nemt rører ved, når flappen vender indad :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså som skrevet i den anden tråd, så har jeg aldrig overvejet hvordan toiletpapiret vendte før idag, hvor jeg spurgte min mand, om det betød noget for ham... Og han vil have det udad... Så sådan må jeg da nok hellere vende det fremover. :)

Det er dog enormt ligegyldigt for mig... Og det med bakterier på væggen forstår jeg altså ikke. Man tager jo papiret INDEN man tørrer sig... Rører I så heller ikke ved andre ting i jeres hjem, fordi I er bange for at der kommer håndbakterier på? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mnad har ikke taenkt i toiletpairsholder forud for at jeg flyttede ind, saa paa begge badevaerelser staar de og vender derfor ikke nogen saerlig vej. Men hvis de skulle haenge, ville jeg haenge dem med flappen udad, fordi det er nemmest at faa fat i balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med flappen udad. Så er den nemmest at få fat på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså som skrevet i den anden tråd, så har jeg aldrig overvejet hvordan toiletpapiret vendte før idag, hvor jeg spurgte min mand, om det betød noget for ham... Og han vil have det udad... Så sådan må jeg da nok hellere vende det fremover. :)

Det er dog enormt ligegyldigt for mig... Og det med bakterier på væggen forstår jeg altså ikke. Man tager jo papiret INDEN man tørrer sig... Rører I så heller ikke ved andre ting i jeres hjem, fordi I er bange for at der kommer håndbakterier på? :unsure

Men nogen gange bliver man jo nødt til at tage noget mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nogen gange bliver man jo nødt til at tage noget mere ;)

Ja okay, det havde jeg så ikke lige tænkt på... :)

Men altså med tanke på de luftbårne tarmbakterier, så tror jeg ikke at man skal give sig til at spise sit toiletpapir og slikke på væggen uanset hvordan papiret vender :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Owkaaaaj jeg har så en lille "syg" teori angående min rulle-fetisch!

Jeg vender den ud af, og dette gør jeg primært fordi man så tørrer sig med den side af papiret som har vendt ind mod resten af rullen = færre bakterier!!!! Hvis man vel og mærker folder det nogenlunde pænt sammen mens man trækker det af!!

Jeg har en gang hørt om en undersøgelse ang. hvilken vej man vendte rullen, -og resultatet viste at mænd som regel vendte den ud af hvorimod kvinder vendte den indad! -Jeg går udfra at dette gælder for de mennesker der ikke tænker over hvilken vej!

-Men man kan jo i øvrigt ikke bruge de undersøgelser til en fis!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart udad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flappen indad, blir irriteret når den hænger omvendt haha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvem det hænger den op. Når jeg gør det er det med flappen indad. Når manden gør det står den på ved siden af <_<

Nu har jeg hørt grunde til hvorfor flappen skal vende udaf, men du siger indad. Hvordan kan det så være? - Spurgte den nysgerrige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså som skrevet i den anden tråd, så har jeg aldrig overvejet hvordan toiletpapiret vendte før idag, hvor jeg spurgte min mand, om det betød noget for ham... Og han vil have det udad... Så sådan må jeg da nok hellere vende det fremover. :)

Det er dog enormt ligegyldigt for mig... Og det med bakterier på væggen forstår jeg altså ikke. Man tager jo papiret INDEN man tørrer sig... Rører I så heller ikke ved andre ting i jeres hjem, fordi I er bange for at der kommer håndbakterier på? :unsure

Haha, jeg fik også lige spurgt min mand og selvom vi har talt om det for nogle år siden hvor han ingen præferencer havde, så har han nu og vender det åbenbart ofte udad. Det var bare ikke gået op for mig :D Men måske jeg vil begynde at overveje hvordan det vender fremover. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Owkaaaaj jeg har så en lille "syg" teori angående min rulle-fetisch!

Jeg vender den ud af, og dette gør jeg primært fordi man så tørrer sig med den side af papiret som har vendt ind mod resten af rullen = færre bakterier!!!! Hvis man vel og mærker folder det nogenlunde pænt sammen mens man trækker det af!!

Jeg har en gang hørt om en undersøgelse ang. hvilken vej man vendte rullen, -og resultatet viste at mænd som regel vendte den ud af hvorimod kvinder vendte den indad! -Jeg går udfra at dette gælder for de mennesker der ikke tænker over hvilken vej!

-Men man kan jo i øvrigt ikke bruge de undersøgelser til en fis!! :balloon

Jeg bliver mere og mere forvirret! :lolhit Uanset hvordan rullen vender, så kan man da folde papiret, så det papir, der har vendt mod rullen kommer mod ens :numse ? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart udad :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vender den også udad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UDAD!!!!!... Og har det lidt som nogle andre... så folk ikke sidder og "fedter" på væggen mv... (når man tænker sig hvordan toiletter kan se ud....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart ud af! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste rigtige... flappen ud!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg hørt grunde til hvorfor flappen skal vende udaf, men du siger indad. Hvordan kan det så være? - Spurgte den nysgerrige :)

Ikke har nogen bestemt grund egentlig. Tror bare det er en vane hjemmefra :) Men efter at have læst tråden her så overvejer jeg at begynde at vende den om. Har ikke lige tænkt på alt det med bakterier før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med flappen udad - det virker mest "rigtigt", og så er det også nemmere at nå, der er ca. 8 cm. kortere at strække sig (hvis rullen er fuld :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke har nogen bestemt grund egentlig. Tror bare det er en vane hjemmefra :) Men efter at have læst tråden her så overvejer jeg at begynde at vende den om. Har ikke lige tænkt på alt det med bakterier før ;)

Jeg tror nu ikke på at det bakteriemæssigt gør nogen forskel, men jeg tænker da tilgengæld at jeg skal huske at vende den udad fra nu af, for at besørgende besøgende (:P) ikke skal tænke at jeg er ulækker og uhygiejnisk :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER