Posted December 28, 2010 Sikke en FLOT FLOT mave du har.. :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2011 Sikke en FLOT FLOT mave du har.. :loveshower Super fin lille mavse :) :) Tusind tak skal i have :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2011 Nåå ja, glemte helt at jeg da også tog et billedet i dag uge 31+0 :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2011 Nåå ja, glemte helt at jeg da også tog et billedet i dag uge 31+0 :loveshower SÅ skønt... (er det nu jeg skal sige, at den bestemt ikke bliver mindre fra nu af... :D) :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2011 SÅ skønt... (er det nu jeg skal sige, at den bestemt ikke bliver mindre fra nu af... :D) :kram2 Årh ja, det var lige det jeg havde på fornemmelsen ;) - kan nu også godt mærke, at han begynder at fylde meget mere derinde, men det må jeg jo finde mig i :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2011 Årh hvor er du virkelig smuk gravid :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2011 Årh hvor er du virkelig smuk gravid :) Tusind tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2011 Så blev det skisme uge 32+1... uff tiden går ALT for stærkt! Maven blev endda luftet i badedragt i dag for første gang... :gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2011 Endnu et lille nyt billede af den ret så hurtigt voksende mave - nu i rødt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2011 Såååååååå smååååååååååk en mave! Agnethe, du er bare gravid på den super-smukke-lækre-gravid-mave-med-flot-runding-måde!!! :gravid Gid det bliver sådan for mig også - synes altså ikke min er helt gravid-på-den-fine-måde endnu... :( Mere sådan lidt gravid-bulet og lidt flomme :( :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2011 Sikke en fin mave du er ved at have :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2011 synes også du er gravid på den flotte måde... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2011 Jeg vil være højgravid på samme måde som dig! Kæft du er smuk, kvinde! Pfftt ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2011 Ihh... sådan en smuk mave!! Ej hvor er det altså snart ved at være tæt på... :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2011 :gravid så fiin mave i rødt betræk ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2011 Såååååååå smååååååååååk en mave! Agnethe, du er bare gravid på den super-smukke-lækre-gravid-mave-med-flot-runding-måde!!! :gravid Gid det bliver sådan for mig også - synes altså ikke min er helt gravid-på-den-fine-måde endnu... :( Mere sådan lidt gravid-bulet og lidt flomme :( :( :blush altså jeg bliver jo helt rørt af dine søde ord! Tusind tak! Sikke en fin mave du er ved at have :) synes også du er gravid på den flotte måde... Tusind tak skønne piger! Jeg vil være højgravid på samme måde som dig! Kæft du er smuk, kvinde! Pfftt ;) Tusind tak søde Majken, men du har nu altså også en rigtigt fin mave allerede nu, så er slet ikke i tvivl om, at du får sådan en smuk rund en :kram2 Ihh... sådan en smuk mave!! Ej hvor er det altså snart ved at være tæt på... :loveshower Åhh ja, det er ved at være ALT for tæt på! Puhh alt det vi stadig mangler inden han melder sin ankomst, det er ikke småting :unsure Men mon ik det går... tak søde :kram2 :gravid så fiin mave i rødt betræk ;) Tusind tak :) jaa det er næsten helt juleagtigt ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2011 Så er vi nået til uge 34+4 og maven har været klædt lidt fint på i dag... undskyld det lidt mørke billede... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2011 :gravid fiiiin :) Tusind tak :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2011 Jeg synes virkelig man kan se at den lille vokser meget i denne tid... Sådan er det også herhjemme :) Folk mener de kan se maven bliver større næsten dag for dag :P Super skøn mave :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2011 Jeg synes virkelig man kan se at den lille vokser meget i denne tid... Sådan er det også herhjemme :) Folk mener de kan se maven bliver større næsten dag for dag :P Super skøn mave :loveshower Ja det går stærkt, specielt når man først rammer 3. trimester... synes i hvert fald min mave kommer mere og mere i vejen nu, men det høre jo til... Tak søde :gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2011 Uhhh ja det går så stærkt nu, men hvor er det en fin mave :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2011 Fin mave, søde.. Den er jo vokset siden :) Og så får jeg jo lov at se den irl på fredag... :blush Share this post Link to post Share on other sites