Nitzen1987

Hvor lang tid gik der fra I havde født til I informerede den nærmeste familie?

15 indlæg i dette emne

Hvor lang tid gik der fra I havde født til I ringede/skrev rundt til familien?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gjorde vi efter 3-4 timer..... Da vi fik lidt ro inde på fødestuen, og Marlon lå og sov på mit bryst :7himmel (det var Kristian som ringede, for jeg kunne ikke rigtig tale uden at komme til at græde :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte Josefine kl 00.17 så vi "slappede af" hele natten, sov lidt og nød prinsessen, om morgenen ved 8-9 tiden ringede vi til familien og senere på formiddagen sms'ede vi til resten, venner, familie længere ude osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter kom til verden kl. 5.20 om morgenen :7himmel

Vi ringede til den nærmeste familie en time-halvanden efter..

Mens resten (kolleger, venner, øvrig familie m.v.) fik besked ved middagstid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke tie stille... Så her vidste de fleste i familien, at hun var på vej.

De stod derfor klar ved telefonen og var på besøg på fødestuen meget kort efter.

Resten fik en sms - også mens jeg stadig var på fødestuen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sendte sms til vores forældre og søskende kun 1-2 timer efter fødslen - det var meget tidligt fredag morgen, så derfor ringede vi ikke. Det fortryder jeg efterfølgende og min mor var også et stort spørgsmålstegn over, at vi ikke havde ringet, men vi tænkte virkelig ikke særlig rationelt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte kl 4.10, og omkring kl 7 ringede min mand til bedsteforældrene. Jeg ringede selv op til min søster, men blev så rørt da hun tog telefonen at jeg ikke kunne sige et ord. Det var virkelig en fantastisk oplevelse, så var vores skønne datter kommet til verden, og nu skulle alle vide det.

Sendte en sms i løbet af formiddagen til resten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre vidste jeg var i gang, da jeg havde kontakt med min mor under hele forløbet. Jeg tror de fik besked 1 time eller to efter kejsersnittet - jeg kan ikke huske det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og søster var på sygehuset da jeg fødte kl. 18.51, så de skrev rundt til den side af familien. Min kæreste skrev til hans familie efterfølgende.. Da jeg var kommet til hægterne, sendte jeg sms til vores venner m.m.

Sådan tror jeg også det bliver denne gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til mine forældre på fødestuen en halv time efter. Manden havde valgt at sende sms'er til hans familie med besked om at de ikke skulle komme før vi (jeg) var klar. Ellers var svigermor kommet med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ringede til vores forældre så snart vi havde fået vægt og længde på baby dvs ca 1,5 time efter fødslen.

Diverse andre mennesker som skulle ha besked fik en SMS da vi havde fået ro på stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede så snart jeg kunne, men da den 1 kom ved akut kejsersnit og nr. 2 ved planlagt kejsersnit, skulle jeg runde opvågning før jeg kunne ringe.

Jeg tror der gik 3-4 timer før vi informerede da Sebastian blev født og 2-3 timer da Cassandra blev født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores forældre fik at vide at fødslen var blevet sat igang, så alle 4 havde svært ved at sove... Silje blev født kl 00.44 og tror måske min mand ringede efter ca 1 time.. Jeg lå på opvågning og han var meget bange, da jeg havde mistet rigtig meget blod. Så han havde bare brug for at snakke med nogen... Mine forældre som bor i byen kom så med det samme og sad med ham og Silje indtil han kunne få lov til at se mig igen... Så de fik besked ret tidligt... Resten af familie og nærmeste venner gav jeg besked med sms måske ved 5-6 tiden, der var jeg høj på adrenalin, så synes alle skulle have det at vide på det tidspunkt ha ha :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik omkring omkring 3 timer, Caroline er født ved kejsersnit kl 9.12, så vi ringende da vi kom over på barselsafsnittet omkring middagstid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

G er født 8.26 tror vores forældre/bedsteforældre var orinteret omkring kl 9.30 ;)

Samtidig røg der en fælles SMS rundt til resten af familien og venner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER