TroldeMor

Er i blevet fejret mødre?

31 indlæg i dette emne

Ihh, er rigtig blevet forkælet i dag, med lækkert morgenbord, og avis :7himmel

Og senere dukkede en smuk buket blomster op, sammen med to lækre marcipanhjerter med chokoladeovertræk i en fin æske..... Og det sødeste kort med et billede af Marlon og jeg på ydersiden, og teksten: Til verdens bedste Mor!! - indeni stod der "Kære Mor, tak fordi du altid passer på mig. Det er din skyld at mig og far altid er så glade. Du er det bedste vi ved. Kæmpe kys og kram fra Marlon" :wub :wub (spørg lige hvem der fik travlt med at tørre øjne..... Nårh! )

Og senere, da vi var ude og handle, og havde købt en is til hjemturen..... Så var manden så sød at bytte hans mega lækre is, med min enormt dårlige skod is (køb aldrig en magnum gold!) - det er jo mors dag sagde han :7himmel

Hihi..... Så føler mig totalt forkælet :loveshower

Er i blevet fejret? :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nååårh Troldemor- hvor er det sødt :kuller

Jeg er også blevet forkælet i dag :loveshower

Også med morgenbord, rundstykker, basser og blødkogte æg :)

Lidt senere kom der et bud med en smuk buket blomster og med et kort med teksten:

"Fordi du altid er der for hver eneste af os. Du er verdens bedste mor. Kærlig hilsen K, I og S" :biglove

OG Karoline valgte i dag til at vise mor, at hun godt selv kan sidde. Godt nok under et minut, men alligevel- mor er pavestolt, og kunne ikke ønske sig nogen bedre mors-dags gave. Hun er trods alt kun 4,5 måned korrigeret. Isabella var 5,5 måned da hun begyndte at sidde selv, men hun er også født en måned for tidligt, så de følger hinanden helt præcist med dét :loveshower

ELSKER mine unger :kuller

Ej, billeder skal vi da have i tråden :loveshower

Blomster

post-210-097001300 1336908823_thumb.jpg

Nuttepigen

post-210-056841000 1336908836_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at I er blevet fjeret :loveshower

Jeg spurgte lige manden om han vidste hvad dag det var i dag og han svarede søndag, så jeg tror ikke jeg skal forvente noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at være mor, næste år på mors dag :7himmel Sagde det i dag, til min kæreste som kiggede på mig og sagde.. "Det er da først når børnene selv kan sørge for en gave.. Jeg skal da ikke hjælpe med sådan noget.. Skal jeg??"

Så fik jeg kraftigt understreget at det skulle han altså hjælpe med :P

Hvor lyder det til i har nogle fantastiske børn (måske med hjælp fra en farmand) :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at I er blevet fjeret :loveshower

Jeg spurgte lige manden om han vidste hvad dag det var i dag og han svarede søndag, så jeg tror ikke jeg skal forvente noget <_<

Altså, det er langt fra hvert år jeg har fået noget. Tror ikke jeg fik sidste år faktisk- eller det kan jeg i hvert fald ikke huske så. Men vi plejer heller ikke være så gode til sådan noget. Tror det er lidt ekstraordinært, fordi vi har været/er igennem en lidt træls tid :)

Glæder mig til at være mor, næste år på mors dag :7himmel Sagde det i dag, til min kæreste som kiggede på mig og sagde.. "Det er da først når børnene selv kan sørge for en gave.. Jeg skal da ikke hjælpe med sådan noget.. Skal jeg??"

Så fik jeg kraftigt understreget at det skulle han altså hjælpe med :P

Hvor lyder det til i har nogle fantastiske børn (måske med hjælp fra en farmand) :7himmel

:lol Ja, det varer jo lige lidt inden de selv kan tage sig af sådan noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, det er langt fra hvert år jeg har fået noget. Tror ikke jeg fik sidste år faktisk- eller det kan jeg i hvert fald ikke huske så. Men vi plejer heller ikke være så gode til sådan noget. Tror det er lidt ekstraordinært, fordi vi har været/er igennem en lidt træls tid :)

Dejligt at manden huskede det netop i år så :heart

Vi er hellere ikke gode til sådan noget herhjemme, så det er lidt ok, men jeg synes da det kunne være hyggeligt alligevel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt :loveshower

Nix jeg er ikke blevet fejret.. jeg kørte til bageren selv imorges og købte morgenbrød til svigermor som vi har været ude med.. så har jeg slået græs imens Josefine sov til middag, manden er i fuld gang med at bygge nyt legehus..

hmm ikke noget forkælelse til mig idag tror jeg ikke.. I aften kører vi til min mor med hendes gave og spiser aftensmad.. godt jeg kan forkæle mor og svigermor, men pudsigt at manden ikke tænker " mon også Lotte skal forkæles idag " :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne ting I har fået :loveshower

Her har jeg fået lov til, at være mor og være vågen on/off siden kl. 2.30 fordi musen drømte og var ked af det og så skulle sove i vores seng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne ting I har fået :loveshower

Her har jeg fået lov til, at være mor og være vågen on/off siden kl. 2.30 fordi musen drømte og var ked af det og så skulle sove i vores seng :rolleyes

Hvor er du heldig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøh <_<

J ved godt at det er mors dag, men ingen morgenmad på sengen eller gaver.

Han har så også ret i at vi ikke har råd til det i år, så det må jeg ha' tilgode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du heldig :D

Jeg føler mig også meget heldig :D Og specielt fordi hun nu er møg træt, og det igen er mig der klistres på, og humøret ikke er der sjoveste! Og efter hun stoppede med at sove til middag ser hun det nærmest som en straf, hvis jeg syntes hun trænger til at sove lidt :rolleyes Jeg forsøgte mig med, at vi begge puttede i soveværelset, men hun vendte sig efter 30 min, kyssede mig, sagde sov godt og stod så op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lov at sove længe og fået fine blomster :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik simpelthen forskud på fejringen af mors dag i mere end en forstand :)

Manden min overraskede mig med lækker morgenmad og en mors dag-kage igår. Selvom jeg ikke har født endnu mente han jeg allerede er mor så jeg skulle da også fejres, selvom det så også lige var en dag for tidligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøh <_<

J ved godt at det er mors dag, men ingen morgenmad på sengen eller gaver.

Han har så også ret i at vi ikke har råd til det i år, så det må jeg ha' tilgode.

Min kæreste sagde ogås det var en dyr og dum tradition..

Jeg sagde "Vi har fryserundstykker i fryseren, der er blomster i haven, og selvom vores datter ikke er et år, kan hun lave et fint håndaftryk". Bingo = PERFEKT mors dags gave, og morgenmad for under 50 kr. Morgenmad, skal man jo have alligevel, og det koster jo intet at manden fint anretter det.. Og det samme med et stykke papir med et håndaftryk eller en krydsedulle.. Eller en mælkebøtte..

Åh gud, hvor jeg understregede for ham, at jeg ville blive skuffet hvis han slet intet gjorde for mig, selvom det jo er for vores fatter.. :badgirl

Edit: I øvrigt, så er jeg nok bare forkælet.. For fik serveret morgenmad - bare i stuen, for kæresten mener jeg krummer i sengen.. Men det er nu bare fordi kæresten er sød :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en fin buket roser... Det var faktisk meningen manden min ville have været i blomsterforrétning, men de havde lukket, så det blev en buket fra tanken...

Men som jeg sagde til ham, det er tanken der tæller... : :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nul og niks?! :D for første gang nogensinde :D tror han har glemt det, vores søn har fødselsdag, og det er vigtigere <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg :loveshower !!

Blomster og philadelphia chokolade, måååååms :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting her, men jeg har sørget for mig egen mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en køkkenrulleholder fra trip trap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er blevet enige om vi ikke gider fejre Mors/Fars dag, så ingen gave eller forkælelse tilmig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået et nyt flot ur :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået et nyt flot ur :glad

Wauw! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en flot Pilgrim-halskæde :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih nogle dejlige måder, I er blevet fejret på, piger!!! :glad Åh, og Troldemor, det kort der. Suuuuuuuuuuuuuuk, sådan et er bare guld værd!!! :7himmel

Jeg er ikke blevet fejret. :) Manden sørgede for rundstykker til morgenmad, men det er bare fordi han er sød. ;) Jeg havde heller ikke regnet med at blive fejret for lillemanden er jo slet ikke kommet ud endnu. Men Brian sagde godt nok at "Så må vi se om han husker at spare lommepenge op, så du kan få en blomst næste år", så måske er jeg heldig der ;) Men hvis ikke, så gør det faktisk ikke noget. Min mand forkæler mig allerede rigtig meget, og hvis jeg får noget til mors dag de næste par år, så ved jeg jo godt at lillemanden fatter minus af det alligevel og ikke rigtig har noget med det at gøre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps manden kom hjem mens jeg snakkede i telefon og fik Frederik til at kravle hen til sig, så han ku få Frederik til at holde på buketten så den kunne gives til mooooar, fra sønnike :loveshower :wub (troede faktisk han havde glemt det!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER