fynboen

endnu en om autostol...

12 indlæg i dette emne

Vi er begyndt at snakke om den næste autostol til lillepigen,men kan ikke helt blive enige om hvad vi vil give for den...

Jeg har sagt at jeg vil have en med stof i, for lige nu her vi en hvor jeg tror det er nylon og hun koger lige så snart hun bliver sat i den...

Jeg vil have en hvor hun sidder godt og sikkert og der går jeg ikke på kompromis...

Manden vil selvfølgelig også gerne have en hvor hun sidder godt og sikkert, men han har sagt at han ikke vil give flere tusind for den...

Mit spørgsmål er så :

Hvilken en har i...

hvad gav i for den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville klart kigge HER for der er masser af god Info, og så er de bedste priser fundet på forhånd.... Det kunne ikke være smartere :D

-og det er LANGT billigere end at gå i Babysam fx.

Vi købte selv en Römer Eclipse, og er rigtig glade for den! (købte den fra England, en side der hedder bambinodirect.co.uk til 900 kr inkl alt, og det var nemt og hurtigt....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med hensyn til varmen, saa koeber jeg et sommerbetraek til autostolen. Det er saadan en slags bomuldsfrottelagen i lys farve, man saetter paa. Forestiller mig bettenok komme ind i i forvejen kogende bil og saa et skoldhedt sted at sidde... har ogsaa et lagen, jeg vil laegge over, ligesom jeg laegger et over mit rat og saede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart kigge HER for der er masser af god Info, og så er de bedste priser fundet på forhånd.... Det kunne ikke være smartere :D

-og det er LANGT billigere end at gå i Babysam fx.

Vi købte selv en Römer Eclipse, og er rigtig glade for den! (købte den fra England, en side der hedder bambinodirect.co.uk til 900 kr inkl alt, og det var nemt og hurtigt....)

manden synes det var interessant at man kunne spare så meget... Vi kom så til at snakke om, om der skal betales told af det... eller skal der kun betales det som står ved de enkelte...

Har aldrig købt noget fra udlandet... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden synes det var interessant at man kunne spare så meget... Vi kom så til at snakke om, om der skal betales told af det... eller skal der kun betales det som står ved de enkelte...

Har aldrig købt noget fra udlandet... :)

Så længe det er indenfor eu skal der ikke betales told :) den pris der står er det i skal betale. Jeg mener også fragten er regnet med i den men ellers er den de fleste steder meget billig så det stadig kan betale sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle butikker kommer med et TOTAL, senest foer man bekraefter sin helt konkrete betaling. Heri er inkluderet fragt og moms( eller VAT i UK, MwSt i Tyskland) og disse beloeb kan man jo se undervejs i koebsprocessen. Der skal ikke betales told af varer koebt i UK eller Tyskland - eller for den sags skyld andre EU-lande :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad så ved reklamationer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa sender man skidtet tilbage. Jeg koebte paa Mytoys.de.

Men der er ogsaa en dansk side, som er rimelig billig... Saa haaber vi bare at Kristian lige kigger forbi herinde, for han ved vist besked whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det må vi håbe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden synes det var interessant at man kunne spare så meget... Vi kom så til at snakke om, om der skal betales told af det... eller skal der kun betales det som står ved de enkelte...

Har aldrig købt noget fra udlandet... :)

Som de andre siger så er der ingen told når det er indenfor EU, og priserne er inkl fragt :)

Mht. Reklamationer så tror jeg ikke det er anderledes end hvis du køber online herhjemme.... Men det står der sikkert mere detaljeret om på de forskellige hjemmesider :) (eller måske kan Kristian forklare nærmere?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I EU er der samme lovgiving over hele linien - altsaa 14 dages fortrydelsesret og 2 aars reklamationsret. Nogle yder saa decideret garanti paa 1 aar eller mere, men reklamationsretten ved fejl og mangler bestaar jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en rømer babysafe med isofix fordi vi ikke ville gå på kompromis med sikkerheden. Vi valgte den i lyseblå og brun, da den sorte bliver hurtigt varm om sommeren. Ellers kan man jo - som Camillat skriver - få et bomudsfrotteovertræk til at suge sved og sikre at stolen ikke bliver varm, hvis den er mørk i farven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER