pippiluna

Så starter festen

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Vil da lige åbne ballet her i MG august/september.

Glæder mig til at se nogle flere hoveder herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa hejsa...

Jeg har godt nok født den 3.okt, men var sat til sep, så kommer nok til at følge med i begge grupper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

min lille lucas er også fra september 2010. den 28 blev han født, og er mit 3 barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)

Jeg har også født i september, nærmere den 25. september. Der kom min lille guldklump til verden...

Se jeg er blevet lidt rundforvirret over alt det med at det gamle babyklar skulle skifte hjemmeside etc. Jeg var medlem i det gamle, og også inde i "terminsgruppe september 2010". Jeg kan overhovedet ikke finde det mere. Er det her ikke det "gamle" forum, blot i "Nyere" rammer, eller? :)

Men ellers tillykke med jeres små bebser... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)

Jeg har også født i september, nærmere den 25. september. Der kom min lille guldklump til verden...

Se jeg er blevet lidt rundforvirret over alt det med at det gamle babyklar skulle skifte hjemmeside etc. Jeg var medlem i det gamle, og også inde i "terminsgruppe september 2010". Jeg kan overhovedet ikke finde det mere. Er det her ikke det "gamle" forum, blot i "Nyere" rammer, eller? :)

Men ellers tillykke med jeres små bebser... :kuller

Jeg er i terminsgruppe med dig på det BX :) Det her er det gamle navn med et forum startet fra bunden. BX et nyt navn og det gamle forum med at de gamle indlæg, svar osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg håber også på at få læst lidt med her. Jeg synes at det har været meget svært at finde tid til at deltage her på nettet, men synes også at jeg savner det.

Jeg har en datter fra den 18. august.

Speht :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg også herind :)

Er også en af dem der røg med over på BX, og er i sep.10.

Jeg har Celina fra d.13.september, og hun er mit andet barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kom vist ikke alvorligt gang i festen, men lad os da se om der kan komme det :)

Jeg har Magnus fra august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER