Carcassonne

Alder ved første barn

39 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg ville da gerne høre hvor langt i var i jeres liv at i fik det første barn/begyndte at prøve at få det første barn.

så:

Hvor gamle var dig og kæresten?

Hvor længe havde I været sammen?

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gamle var dig og kæresten? Jeg var 28 dag jeg blev gravid og 29 da Sebastian blev født, min mand var 33 år

Hvor længe havde I været sammen? Vi havde været sammen i 5 år, da Sebastian blev født.

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Begge færdiguddannede med fast arbejde

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? Vi boede i hus

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? Jeg har følt mig klar i mange år før vi fik Sebastian. Jeg har altid vidst jeg ville have børn og følte mig klar nogle år før. Min mand derimod har været usikker på om han ønskede børn og skulle lige gøre sig klart hvor han stod om det spørgsmål og så ville han være gift før vi fik barn. Vi blev da også gift før Sebastian kom, jeg var 3 mdr. gravid til brylluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27, færdiguddannet, i deltidsarbejde. Dog kun i et vikariat, så det er direkte ud til ledighed, når jeg er færdig på barsel.

Kæresten er 22 år, når lige at blive færdig med sin HF og skal så læse videre i minimum 4 år.

Vi bor i en leje-lejlighed, da vi først kan/vil købe når jeg har et fast job.

Jeg har i mange år gerne villet have børn.. Og kæresten ville gerne være ung far :) Da jeg ikke kunne finde arbejde, så passede det os fint nu :) Så kunne jeg "forlænge" min dagpengeperiode lidt, og håbe på markedet ser bedre ud efter det ekstra år!

Edit: Vi har været kærester i 1½ år. Vi har dog kendt hinanden i 5 år og været bedste venner i den tid.. Og kærester, i starten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten? Jeg er 23 og min mand er 34 ved fødslen.

Hvor længe havde I været sammen? Ved fødsel har vi været sammen i 3 år (gift i 1½)

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Jeg har en uddannelse og fast arbejde. Min mand har også fast arbejde men er ufaglært.

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? Da jeg blev gravid boede vi til leje, men har i mellemtiden købt hus med plads til os alle sammen.

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? Min mand har i forvejen en datter på 8 så han har været al det igennem - jeg har aldrig været i tvivl om at jeg ville have børn, og efter min uddannelse så jeg ingen grund til at vente :) Vi blev derfor enige om at prøve kort efter jeg bestod svendeprøven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten? Jeg var 26 da jeg blev gravid, og manden var 29.

Hvor længe havde I været sammen? Knapt 4 år (gift i knapt 1 år)Da jeg blev gravid

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Manden var færdiguddannet og i job. Jeg er stadig uden uddannelse, men i job. (vil dog gerne starte uddannelse efter endt barsel denne gang)

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? I eget hus

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? Fordi de fysiske og økonomiske rammer var på plads, og ok stabile. Der var ligesom "plads" til det i vores liv.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten? Jeg var 29 da hun blev født og manden 32.

Hvor længe havde I været sammen? 8,5 år

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Begge færdiguddannet. Jeg var i fast arbejde, men blev fyret 4 dage før jeg opdagede jeg var gravid, så har gået ledig hele barslen <_< Jeg har så fået arbejde efter barslen i en tidsbegrænset stilling. Manden var i en tidsbegrænset stilling, men er nu fastansat.

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? Hus

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? Vi havde begge gerne ville have børn i et par år, men pga. forskellige ting omk. os ventede vi (bl.a. arbejdsløshed). Til sidst blev vi enige om at nu ville vi ikke vente længere for vi ville ikke være for "gamle" inden den første og vi ønskede det begge rigtig rigtig meget. Så måtte vi få det til at fungere lige meget hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

Jeg var 23 da jeg blev gravid og min mand 26

Hvor længe havde I været sammen?

Næsten 3 år

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Jeg har afsluttet min uddannelse for flere år siden, men sidder nu i et vikariat i en anden branche. Min mand har fast job.

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Vi boede i vores andelslejlighed, men den solgte vi 1½ måned før Johan kom til verden. Nu sidder vi i en lækker lejelejlighed indtil vi har fundet vores drømme bolig

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Vi havde følt os klar længe og havde flere gange planer om, at starte PB op, men det blev udskudt af længere tids sygdom og en operation jeg lige skulle igennem. I stedet begyndte vi så at planlægge bryllup. Vi kunne endelig komme i gang med PB 5 måneder før brylluppet og 2 Måneder før brylluppet testede jeg positiv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten? Min mand er 29, når vores datter bliver født. Jeg fylder 27 ca en måned efter.

Hvor længe havde I været sammen? Når hun bliver født i august, har vi kun været sammen i knap 3 år. Dem runder vi til oktober.

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Vi er begge færdige, men pt. ledige. Jeg kommer til at være ledig under barsel, men vi krydser fingre for, at min mand lander et job inden.

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? Vi bor til leje i en lejlighed ejet af mine svigerforældre.

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? På en måde har vi følt os klar fra det øjeblik, vi mødte hinanden. Vi blev seriøse meget tidligt. Kærester efter 3 uger, flyttede praktisk sammen efter 2 mdr og officielt efter 6 mdr, blev forlovet efter 9 mdr og gift efter knap 2 år. Vi har hele tiden vidst, at vi skulle have børn og med tiden steg lysten og behovet. Jeg ville egentlig gerne have ventet, til jeg havde haft job, men i efteråret blev vi begge bare så kede af ikke at kunne opfylde vores store fælles ønske om en minimøf, at vi til sidst valgte at følge vores hjerter og forsøge at få et barn. Jeg blev gravid i første forsøg, og vi har intet fortrudt siden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor Gammel var dig og kæresten: Jeg er 25 og min mand bliver 25 i Oktober. Vi venter barn i August.

Hvor længe havde i været sammen: vi har været kærester i alt 8 år og været gift en de snart 5 år årene.

Igang med uddannelse/har uddannelse: Jeg er uddannet tandklinikassistent, og havde arbejde da jeg blev gravid, men Chefen blev for meget og jeg sagde selv mit job op med en læge erklæring i ryggen. så nu er jeg ledig, og forventer at være det til jeg går på barsel. Min mand er uddannet Elektriker, og har en fast stilling, og de har masser at lave, så vi føler os rimlig sikre på hans job.

Hvordan boede i: Vi ejer et lille nedlagt landsted, som vi skal have lån til at renovere. det arbejder vi på nu. hvis det bliver for dyrt at få den plads vi ønsker os, her. så ender det nok med vi sætter til salg. og kikker efter noget større, som ikke skal bygges om først. men vi håber på det går i orden med det første.

Hvorfor følte i jer klar på dette tidspunkt: Vi havde uddannelser begge to, vi havde hus, bil og job. så vi synes vi havde "grundlaget i orden" Vi ventede lidt på at vores venne par også var ved at være der.. men så kunne vi vente mange år endnu. så vi besluttede at gå igang, da jeg gerne vil have mine børn ingen jeg bliver 30. så vi smed præventionen, og vupti så var der bid, nu venter vi begge i spænding på at det bliver august, og vores lille vidunder kommer ud til os. Manden følte sig slet ikke klar, men han er vokset med opgaven, og han er også klar nu, og han glæder sig lige så meget som mig... loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten? Jeg fødte her d. 31/3-12. Jeg er 27 og min mand er 31

Hvor længe havde I været sammen? 1 år og 5 mdr - gift i 5 mdr

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Ingen af os har uddannelse, men begge fast arbejde

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? vi bor i lejelejlighed

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? Vi har haft et meget kaotisk forhold, da vi mødtes 3 dage efter jeg var blevet overfaldet af min ekskæreste, og jeg seriøst var gul og blå over hele kroppen og knapt kunne gå. Så Carsten var der for mig fra starten med hjælp til anmeldelse, advokat, masser af kram og kærlighed, og det har gjort at vi har fået et meget tæt forhold selvom vi ikke har kendt hinanden så længe.

Nogen gange ved man jo bare hvad man vil, og da vi snakkede om bryllup ret hurtigt i forholdet, besluttede vi os for at p-pillerne lige så godt kunne blive droppet, for vi vidste jo at vi ville have børn, og når alt andet går stærkt, så hvorfor vente med barnet, fordi man vil tænke alt igennem, man ved jo ikke hvornår man er heldig, og selve det at blive helt klar bliver man jo aldrig.

Vi blev enige om at med fast arbejde begge to plus et hjem med masser af kærlighed til hinanden og til et kommende barn, så var det økonomiske i orden, og så måtte vi tage den derfra; der er jo også 9 mdr ventetid; og det var nok der vi begge blev klar til omvæltningen, selvom vi ikke vidste hvor fantastisk det ville blive :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

Jeg var 20 (blev 21 et par mdr. efter behandlingsstart) manden var den gang og min mand var 23...

Hvor længe havde I været sammen?

Ved behandlingsstart havde vi været sammen i 3 år og knap 3 mdr.

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Manden havde fast arbejde (soucchef) - jeg var under uddannelse...

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Vi boede i lejet hus dengang...

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Vi havde lyst til at der skulle komme små Stinna-Henrik'er... vi var vel "klar" fordi vi elskede hinanden utrolig højt.. og ville leve resten af livet sammen...

MEN MEN MEN... nu er vi snart 27 og 30.... bor i eget hus.. begge fast jo... og INTET... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

35 og 37 aar

Hvor længe havde I været sammen?

3 aar, plus et par maaneder

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Min mand er kok i fam ilieforetagenet og jeg var ledig og igang med at starte

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Ejerlejlighed

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Vi var blevet gift og havde laenge haft lyst til at blive foraeldre, saa det kom ganske naturligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

Jeg var 20 (blev 21 et par mdr. efter behandlingsstart) manden var den gang og min mand var 23...

Hvor længe havde I været sammen?

Ved behandlingsstart havde vi været sammen i 3 år og knap 3 mdr.

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Manden havde fast arbejde (soucchef) - jeg var under uddannelse...

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Vi boede i lejet hus dengang...

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Vi havde lyst til at der skulle komme små Stinna-Henrik'er... vi var vel "klar" fordi vi elskede hinanden utrolig højt.. og ville leve resten af livet sammen...

MEN MEN MEN... nu er vi snart 27 og 30.... bor i eget hus.. begge fast jo... og INTET... :(

Kram :kram2

Jeg håber snart at det lykkes for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

- Vi var begge 28 da vi traf beslutningen - vi er begge 29 når den kommer ud

Hvor længe havde I været sammen?

Vi har været sammen i næsten 7,5 år når jeg føder. Gift i halvandet.

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Jeg er arbejdsløs, manden har fast arbejde og lige fået lønforhøjelse

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Vi bor i ejerlejlighed på 127 kvm i 2 etager og plads til baby

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Som andre så har jeg været klar længe, især efter brylluppet syntes jeg det var ved at være på tide, men min mand var ikke helt klar - eller, det var han, men ville vente til efter bryllupsrejsen, og den sidste dag på bryllupsrejsen sagde han at han ikke syntes jeg skulle begynde på en ny omgang p-piller :7himmel går jeg 3 dage over tid føder jeg på datoen et år efter han meldte sig klar.

Hvorfor det er nu vi er klar er et svært spørgsmål, det ligger bare i en tror jeg, man ved det når man er klar, når babyer pludselig er mere spændende end normalt og man begynder og tænke "når jeg får et barn vil jeg/skal den/håber jeg..." Så er man klar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten? Jeg er 24 og manden bliver 30 om en måned. Vi har lige fundet ud af at jeg er gravid.

Hvor længe havde I været sammen? Vi har været kærester i 3 år og 3 mdr. Gift i i 8 mdr.

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Jeg er færdig uddannet og har lige fået fast arbejde. Han er i lære og har fast arbejde bagefter.

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? Vi har lige købt hus.

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? Vi føler at alle rammerne er der og vores økonomi er nogenlunde stabil. Vi er færdige med at rende hornene af.

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da rigtig hurtigt at så mange har svaret :)

Kan da lige smide vores info ind også, men vi er jo ikke igang endnu.

Hvor gamle var dig og kæresten?

Jeg er 21(knap 22) og kæresten er 23. Men vi er jo ikke begyndt at prøve endnu.

Hvor længe havde I været sammen?

Vi har været kærester i 4 år og 2 måneder( Lærte hinanden at kende da jeg var 16, han 17 og blev kærester da vi var 17 og 18)

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Vi er begge under uddannelse og bliver bachelorer til sommer, hvor efter vi skal læse kandidater.

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Vi bor på kollegium/ungdomsbolig, men ville gerne have vores eget, og skal flytte til sommer til København, hvor vi leder efter noget at bo i.

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Jeg har følt mig klar i et stykke tid, og har virkelig bare babykuller og forstiller mig hvordan det vil være hele tiden. Hjælper nok heller ikke at jeg fik en lille grandkusine for 1½ år siden, og min underbo, som er yngre end mig fik et barn her i januar.

Kæresten føler sig dog ikke klar, og bliver ved med at udsætte hvornår han mener vi skal begynde. Først aftalte vi at smide pillerne nu til august, men er så blevet skubbet til november hvor det lå fast i et godt stykke tid.... Men nu mener kæresten også det er for tidligt, nu hvor vi nærmer os og aftalen lyder halvt på at hvis han ikke har sagt han er klar om 2½ år (Når vi afslutter kandidater) så begynder vi der.... Men ville bare gerne ha' en baby før, og har længe forestillet mig det sku være mens jeg læste, ligesom min mor fik mig mens hun læste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

Jeg blev gravid lige før jeg fyldte 30. Manden var 28.

Hvor længe havde I været sammen?

Vi havde været sammen i næsten 3 år og været gift i 11 mdr.

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Jeg var færdiguddannet og i fast job. Min mand færdiggjorde sin kandidat ½ år før jeg testede positiv, men havde fast job.

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Vi boede i ejerlejlighed og købte hus 3 mdr. før termin og flyttede ind 14 dage før Anna blev født :o

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Alting gik også meget stærkt hos os - vi mødte hinanden i en relativt sen alder og vidste begge, at NU havde vi fundet den rigtige :wub Vi har hele tiden vidst, vi ville have børn, men Søren ville gerne giftes først. Så da vi var blevet gift, smed jeg pillerne. Der gik 11 mdr inden den positive test, men måske det var 'meningen', så vi fik solgt lejligheden og nåede at købe hus? :unsure Det siger jeg i hvert fald til mig selv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt? På en måde har vi følt os klar fra det øjeblik, vi mødte hinanden. Vi blev seriøse meget tidligt. Kærester efter 3 uger, flyttede praktisk sammen efter 2 mdr og officielt efter 6 mdr, blev forlovet efter 9 mdr og gift efter knap 2 år.

Ej, hvor pudsigt - fuldstændig ligesom os! Vi boede stort set hos mig fra dag 1 og jeg købte en lejlighed efter 3 mdr. som vi flyttede sammen i, da vi havde været kærester i 5 mdr. Vi blev forlovet, da vi havde været sammen i 15 mdr. og gift efter knap to år.

Mange synes det måske gik liiiige lovlig hurtigt, men vi har på ingen måde fortrudt, at alting er sket meget hurtigt. Det har føltes rigtigt fra dag 1, på trods af en svær start (som du jo nok ved fra søster-BK ;)) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

Jeg var 21, blev 22 lidt over en måned efter jeg fødte og kæresten var 22

Hvor længe havde I været sammen?

Vi havde været sammen 2 ½ år da han blev født (nu har vi været sammen 3 ½ år)

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Min kæreste blev udlært i år og jeg skal i gang med uddannelse til August

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

Vi bor i et hus

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Det var nok mere mig som der var klar og manden hoppede med på vognen efter at have tænkt lidt over det - og har altid gerne ville have et barn inden jeg blev 25 og så passede tidspunktet lige og så planlagde vi så PB og har bestemt ikke fortrudt det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

Da vi startede var jeg 22 og manden 26.. Har termin i dag og er 24 og manden 28

Hvor længe havde I været sammen?

Vi har været sammen i 9 år... Gift i 9 måneder....

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde?

Jeg blev færdiguddannet i januar, men står uden arbejde... Manden studerer stadigvæk...

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad?

VI bor i en lejlighed som mine svigerforældre ejer... Men vi leder kraftigt efter noget andet da lejligheden kun er to værelses på 66 km... Det er lidt trængt med 2 voksne, en baby og 2 (små) hunde...

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Jeg havde været klar længe, men manden havde en vision om at vi skulle være færdiguddannet, have fast arbejde og hus... Ved ikke hvad der ændrede sig, men en dag kom han og sagde at han havde ombestemt sig og at han gerne ville nu da han kunne se at man vist aldrig blev så klar som man gerne ville være... Dog tog det lige 2 år før det lykkedes for os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor pudsigt - fuldstændig ligesom os! Vi boede stort set hos mig fra dag 1 og jeg købte en lejlighed efter 3 mdr. som vi flyttede sammen i, da vi havde været kærester i 5 mdr. Vi blev forlovet, da vi havde været sammen i 15 mdr. og gift efter knap to år.

Mange synes det måske gik liiiige lovlig hurtigt, men vi har på ingen måde fortrudt, at alting er sket meget hurtigt. Det har føltes rigtigt fra dag 1, på trods af en svær start (som du jo nok ved fra søster-BK ;)) :biglove

Dejligt at høre at andre har været lige så "vanvittige" som os :loveshower Eller altså, det synes jeg jo egentlig slet ikke, at vi er, men vi har fået overraskende mange kommentarer om vores fart i forhold til store beslutninger. Ej de er stoppet nu efter vi blev gift. Men for os har det jo sjovt nok slet ikke føltes forhastet eller overilet - bare helt naturligt og meningen med det hele :biglove Og det er også mit indtryk af jer - også på trods af den svære start ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var dig og kæresten?

Da vi startede projekt baby var jeg vel 26 og min mand 27. Vi gik i gang med adoptionsgodkendelsen da jeg var 30 og manden 31.

Hvor længe havde I været sammen? vi havde været sammen i over 3 år, da vi gik i gang

I gang med uddannelse/færdig(Hvilken)/fastarbejde? Nej jeg var i gang med lærer sem. men gik efterfølgende død i uddannelsen, og blev sosu-hjælper og er nu snart færdig som sosu-assistent

Hvordan boede i? lejelejlighed/hus/hvad? Vi købte hus, da jeg var 25 og min mand 26. Så ja vi boede i vores hus, da vi startede. Og huset var købt med henblik på at vi kunne formere os

Hvorfor følte I jer klar på dette tidspunkt?

Fordi det havde vi været længe, og det bare var der, vi var klar. Det mærker man i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 22 og manden var 28 da vi fik den første. Vi havde kun været sammen i 14 dage da vi flyttede sammen, men kendte hinanden ud og ind fordi vi var bedste venner inden da. Vi havde kun været kærester i 3 måneder da jeg planlagt blev gravid, desværre endte det med 2 aborter inden vi fik vores første datter. Der var ikke mange som forstod at vi var klar til det i både så tidligt en alder og så tidligt i forholdet, men det føles bare så rigtigt.

Nu er det 8 år siden vi begyndte at være kærester og er stadig forelskede :)

Min mand havde lige købt et lille hus hvor vi flyttede ind samtidig. Jeg var nyuddannet, men i fast stilling og min mand havde også fast job.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Jeg var 25 og han var 29

- 7 mdr.

- Jeg var under uddannelse og han havde fast arbejde

- Vi boede i lejet lejlighed - faktisk kun en 1 vær., men fik en 3. vær. kort tid før hun blev født

- Vi følte begge vi var nået til det sted i vores liv, hvor et barn kunne fuldende lykken. Vi havde overskuddet og synes vi var så klar som man kunne være.. Og ja, nu venter vi nr. 2 loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER