Solvej99

Sygdom

19 indlæg i dette emne

Hvor meget har jeres været syge indtil videre?

Theo har faktisk ikke rigtig været syg endnu. Han har kun været lidt forkølet en enkelt gang, hvor han sov dårligt i 2 nætter, fordi han kun kunne trække vejret gennem munden (og så er det jo svært at holde sutten :rolleyes )

Men selvom det selvfølgelig er dejligt at han ikke har været syg, så frygter jeg egentlig lidt om han så bare kommer til at hive al sygdom til sig, når han starter i vuggestue. Altså jeg tænker at han måske ikke har lige så meget at stå imod med som hvis han havde haft nogle virusser indenbors? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ronja har været syg en del gange egentlig nu jeg tænker efter.

Hun havde en tur med feber et par dage hvor hun var rigtig sløj.

Så har hun været forkølet et par gange.

Hun har haft roskildesyge en gang.

Og så har hun haft lidt feber hvor dey kun var en dags tid. Vi tror det var en tand der drillede det.

Jeg frygter også lidt nu hun skal begynde i vs hvor ramt hun bliver. Jeg ved ikke om det hjælper hun allerede nu har været ramt nogen gange men jeg håber da lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har været syg en del gange egentlig nu jeg tænker efter.

Hun havde en tur med feber et par dage hvor hun var rigtig sløj.

Så har hun været forkølet et par gange.

Hun har haft roskildesyge en gang.

Og så har hun haft lidt feber hvor dey kun var en dags tid. Vi tror det var en tand der drillede det.

Jeg frygter også lidt nu hun skal begynde i vs hvor ramt hun bliver. Jeg ved ikke om det hjælper hun allerede nu har været ramt nogen gange men jeg håber da lidt.

Så ville det da ikke have været forgæves i hvert fald :)

Theo har jo ingen tænder endnu, men jeg kan se og mærke at de to første er på vej. Så måske jeg skal forvente noget sygdom nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville det da ikke have været forgæves i hvert fald :)

Theo har jo ingen tænder endnu, men jeg kan se og mærke at de to første er på vej. Så måske jeg skal forvente noget sygdom nu :rolleyes

hehe det har du ret i :D

Det er kun en gang ud af fem hun har været syg ifbm tænder så det er bestemt ikke hvert gang det sker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe det har du ret i :D

Det er kun en gang ud af fem hun har været syg ifbm tænder så det er bestemt ikke hvert gang det sker :)

Godt nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig her. Jo altså feber ifm. tænder har han haft en hel del gange. Han har været småsnottet et par gange, men ikke rigtig forkølet. Ja det bliver sq spændende når han starter i vuggestue...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig her. Jo altså feber ifm. tænder har han haft en hel del gange. Han har været småsnottet et par gange, men ikke rigtig forkølet. Ja det bliver sq spændende når han starter i vuggestue...

Hvornår starter han? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han starter næste fredag, d. 1. juni :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han starter næste fredag, d. 1. juni :unsure

Hvor spændende. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) det bliver mærkeligt...en helt ny hverdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) det bliver mærkeligt...en helt ny hverdag

Det er rigtig mærkeligt men også dejligt at få nogen timer for sig selv :) man skal huske at nyde dem og lad være med at tænke for meget på hvordan det går for institutionen skal nok give besked hvis det IKKE går godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig mærkeligt men også dejligt at få nogen timer for sig selv :) man skal huske at nyde dem og lad være med at tænke for meget på hvordan det går for institutionen skal nok give besked hvis det IKKE går godt :)

Ja det glæder jeg mig også til :) og ja...selvfølgelig vil de give besked hvis det ikke går godt. Man skal nok bare lære ikke at bruge al fritiden på at bekymre sig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft lidt forkølelser, men her på det sidste har vi haft en del feber... første gang sådan rigtigt kort tid før hun skulle starte i dp. Hun startede 01. juni. I sidste uge var hun hjemme to dage pga høj feber - 4 dage med 39,5). I mandags var det så endelig over. Nu ligger Kristine i seng med 40,1... Det må da snart stoppe!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det lyder også voldsomt :(

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har nu været syg for første gang. Han havde feber og ville ikke spise. Det varede så kun én dag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har nu været syg for første gang. Han havde feber og ville ikke spise. Det varede så kun én dag :blush

Det er da rart det kan nøjes med at vare en dag :)

Samuel er snottet for tiden og nogle gange lidt varmere end normalt. Men rigtig syg har han ikke været endnu. Min mor sagde det er godt at starte i vuggestue i sommerhalvåret, så der ikke er helt så meget sygdom at vænne sig til lige med det samme, som der er om vinteren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt, at det kun varede én dag ved Theo.

Kristine fik den værste omgang indtil nu. Igår aftes havde hun 40,9 så vi var en tur hos vagtlægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt, at det kun varede én dag ved Theo.

Kristine fik den værste omgang indtil nu. Igår aftes havde hun 40,9 så vi var en tur hos vagtlægen...

Ej det var også voldsomt :(

Hvordan har hun haft det i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var også voldsomt :(

Hvordan har hun haft det i dag?

Jeg fik aldrig svaret :blush

Kristine toppede den aften med 40,9. Derefter faldt feberen stille og roligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER