Joxi

Eehm sommertid?

16 indlæg i dette emne

Tænkte bare om jeg er den eneste der har bemærket at "tiden" her på BK stadig kører på vintertid?

Mener når man ser på klokkeslettet for oprettelse af indlæg? Bare en tanke :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg også set,.. Har også vænnet mig til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det klokkeslet som står i toppen af et indlæg?

Hmm.... Her står Verdiers indlæg til at være skrevet kl 6.20..... Ved hun skrev det for lidt siden, og nu er klokken 6.29 herhjemme.

Så her passer tiden da fint synes jeg :whistling

Er det anderledes hos jer?

(indlæg skrevet ca. 6.30)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser også ganske fint ud ved mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan selv gå ind og rette tiden i indstillinger (der skal være et kryds i "juster selv sommer/vintertid) - for jeg ser også den rigtige tid på Verdier og Troldemors indlæg.

(indlæg skrevet 8:05)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det klokkeslet som står i toppen af et indlæg?

Hmm.... Her står Verdiers indlæg til at være skrevet kl 6.20..... Ved hun skrev det for lidt siden, og nu er klokken 6.29 herhjemme.

Så her passer tiden da fint synes jeg :whistling

Er det anderledes hos jer?

(indlæg skrevet ca. 6.30)

Nu hvor du har skrevet at det er skrevet 6.30, så står der i toppen af dit indlæg 5.28... ihvertfald på min com...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ser også tidspunkterne anderledes? :help

post-2846-050333600 1336544771_thumb.png

post-2846-044812300 1336544784_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig ser det sådan ud D22kU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at gå ind i indstillinger - det skal se sådanne ud for at tiden vises korrekt:

Indspilning%2520i%2520fuld%2520sk%25C3%25A6rm%252009-05-2012%2520091523.jpg?gl=DK

Måske denne tråd skal rykkes over i "til/fra redaktionen" så andre kan få glæde af den senere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig ser det sådan ud D22kU.jpg

Sjovt du ser siden centreret - det gør jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh tak piger :lovebk Så lærte jeg noget nyt i dag også :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt du ser siden centreret - det gør jeg ikke...

Det er fordi siden, på min iPad, bliver smallere og smallere hver gang Verdier skriver et indlæg i en tråd.... Jeg har ingen anelse om hvorfor, og hvad jeg skal gøre ved det :rolleyes

I de tråde hun skriver meget er der kun få bogstaver i hver linje.... Det ser helt tosset ud :rolleyes

Og når det så skifter til et nyt sidetal så er alt normalt igen indtil hun skriver :D

Og det er kun hendes indlæg som ændrer på det.... Ellers ser jeg siderne som du gør...... Det er meget mystisk :blink

Edit: det ser sådan ud når hun skriver første gang fx. y0mKZl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi siden, på min iPad, bliver smallere og smallere hver gang Verdier skriver et indlæg i en tråd.... Jeg har ingen anelse om hvorfor, og hvad jeg skal gøre ved det :rolleyes

I de tråde hun skriver meget er der kun få bogstaver i hver linje.... Det ser helt tosset ud :rolleyes

Og når det så skifter til et nyt sidetal så er alt normalt igen indtil hun skriver :D

Og det er kun hendes indlæg som ændrer på det.... Ellers ser jeg siderne som du gør...... Det er meget mystisk :blink

Edit: det ser sådan ud når hun skriver første gang fx. y0mKZl.jpg

Det hænger højest sandsynligt sammen med at den browser du bruge rpå iPad'en ikke kan finde ud af at det er signaturen der er centreret og ikke teksten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har også fået fiksetr det med tiden nu..så har også lært noget nyt i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hænger højest sandsynligt sammen med at den browser du bruge rpå iPad'en ikke kan finde ud af at det er signaturen der er centreret og ikke teksten :)

Ja, det kan godt være det hænger sådan sammen..... Måske man skulle prøve en anden browser..... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hænger højest sandsynligt sammen med at den browser du bruge rpå iPad'en ikke kan finde ud af at det er signaturen der er centreret og ikke teksten :)

Ihh.... Du fik mig lige sparket i gang med at prøve at løse problemet..... Og da jeg opdaterede til iOS 5 forsvandt det :loveshower

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER