Guest Sebastians-mor

Hvordan har i det?

3 indlæg i dette emne

Hvordan går det med de små? og hvordan med jer, trives i med den lille?

Her går det godt :) Cassandra trives, sover 9-10 timer hver nat så jeg er udhvilet efterhånden. Storebror tager det så flot og elsker sin lillesøster og Cassandra har virkelig fået øjnene op for ham og ligner en der bare vil lege med ham og smiler og laver glade hvin op til ham :)

Vi er nu alle flyttet til Tyskland, så jeg går pt hjemme med begge børn. Vi skal lige finde et permanent hus og så skal Sebastian i børnehave, det glæder jeg mig lidt til, selvom vi hygger os :)

Hvordan går det med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iih hvor lyder det godt Christina! :loveshower Dejligt at høre at storebror tager så godt imod hende!

Her går det fantastisk! Jeg kunne ikke bede om mere af Lise, hun er simpelthen så dejlig og nem. Selvfølgelig græder hun ind imellem, det skal de jo, men det er på ingen måder uoverkommeligt. Og hun er som regel super nem at trøste. Og så er det yderst sjældent hun kommer op i det røde felt. Når hun græder er det mere som klynk og brok, som jeg så kan nå at reagere på.

Nætterne går også bedre og bedre. De har aldrig været decideret dårlige - hun har f.eks. aldrig grædt om natten - men hun er begyndt at sove mange flere timer i streg nu før hun skal have mad. Hun er begyndt at sove fra 21-22 til 4-5 tiden. Så det sætter mor her stor pris på og føler sig ret udhvilet :glad

Elsker når hun smiler og pludrer glad, hvilket sker flere gange om dagen :kuller så smelter mit moderhjerte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da bare super og hun sover da også rigtig godt.

Ja, det er såååå dejligt at opleve dem smile og pludre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER