Lauritzen

Hvilket bind til efter fødslen??

14 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger vel egentlig det hele, hvilket bind kan I anbefale til efter fødslen??

Jeg aner absolut intet om bind, da jeg altid har brugt tampax i stedet. Jeg har en enkelt pakke nat-bind fra always, tror jeg det er, fra en af babay-pakkerne, men det er vel langt fra nok.. Der er flere steder hvor Tena bliver anbefalet, men hvilke fra dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg brugte tena- den alm med ekstra suge evne, ikke de der ekstra large nogle der minder om bleer. Og så alm natbind i Always det var rigelig denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte nogle pakker Always de største natbind de havde. De passede fint her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke Tena bleer er et hit til blødning da blod er meget tykkere end urin som Tena er udviklet til. Synes ofte at Tena'en ikke kunne følge med fordi de suger blod for langsomt. Eller også er jeg bare stor-bløder ?.

Beklager detaljerne :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke Tena bleer er et hit til blødning da blod er meget tykkere end urin som Tena er udviklet til. Synes ofte at Tena'en ikke kunne følge med fordi de suger blod for langsomt. Eller også er jeg bare stor-bløder ?.

Beklager detaljerne :balloon

hehe det kan jeg ik svare på, har kun prøvet de tena der er beregnet til blødning- altså de små, måske der er fordi det er bleerne du har brugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem der var på sygehuset :) always et eller andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik nogle ordentlige moppedreng med hjem fra sygehuset, men fik dem ikke brugt, da jeg kunne nøjes med Always' mest sugende bind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror umiddelbart det var denne TENA-Lady-Extra.jpg jeg brugte den første uge - derefter alm. bind.

Du kan bestille en prøvepakke på tena.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror umiddelbart det var denne TENA-Lady-Extra.jpg jeg brugte den første uge - derefter alm. bind.

Du kan bestille en prøvepakke på tena.dk :)

Tror også det var dem jeg havde på, ved Tobias blødte jeg meget i 8 uger efter, så brugte rigtig mange af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem der var på sygehuset :) always et eller andet ;)

Dem fik jeg også en ordentlig stak med hjem af, og da de var brugt brugte jeg Always natbind- men jeg blødte kun i 3-4 dage denne gang, så var det ovre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tog hurtigt hjem fra sygehuset første gang - og havde heldigvis fået en stor stak af deres kæmpe bleer med hjem (der var rigeligt brug for dem den første uges tid). Da det langt om længe stilnede af gik jeg over til Always natbind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik anbefalet at købe nogle billige bind, da jeg ville komme til at bruge mange af dem. Så købte Rema's billigste, landlord bind og de har virket ganske udemærket, men om natten brugte jeg også always natbind.

God jagt. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg brugte always natbind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte de der næsten bleer, fra sygehuset. da jeg blødte meget efter fødslen.

men brugte så natbind fra always. da jeg kom hjem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER