pukimusen

svær tilvækst og dårligt flow

276 indlæg i dette emne

Tænker også på jer :kram

Har vi egentlig set et billede af jeres lille dreng? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåå det viser sig lille manden har en slags lille hjerte fejl... ( svært at forklare) MEN det er en forsnævring på en aorta og på nogen børn få det betydning tidligt sndre lever med det i mange år... men nu er det begyndt at påvirke den lille mand. Så nu skal operers det os begynder at på virke hans lever og nyre... :(

Det heldigvis et forholdsvis lille indgreb, men han skal jo i nakose og skæres og prikkes i... :-((

Og det sker nok i løbet af ugen...

Det posetive er at han i dag vejer 966 g :-) ..... Jubii snart et kg.... Og han er snart så voksen at han kan komme i en vugge i stedet for den lille kuvøse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også på jer :kram

Har vi egentlig set et billede af jeres lille dreng? :biglove

Nææ har i vel ikke.. :-) jeg skal nok prøve de næste dage af få det gjordt.. Selv om der ikke er så meget andet at se en en baby med en masser slanger..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå det viser sig lille manden har en slags lille hjerte fejl... ( svært at forklare) MEN det er en forsnævring på en aorta og på nogen børn få det betydning tidligt sndre lever med det i mange år... men nu er det begyndt at påvirke den lille mand. Så nu skal operers det os begynder at på virke hans lever og nyre... :(

Det heldigvis et forholdsvis lille indgreb, men han skal jo i nakose og skæres og prikkes i... :-((

Og det sker nok i løbet af ugen...

Det posetive er at han i dag vejer 966 g :-) ..... Jubii snart et kg.... Og han er snart så voksen at han kan komme i en vugge i stedet for den lille kuvøse..

Det er helt utrolig så hurtig han er vokset :) rigtig dejligt at høre :loveshower Dejligt at det er et mindre indgreb trods alt!

Jeg vil glæde mig til at se et billede, også selvom det "kun er baby med en masse slanger" så er jeg sikker på han er en lille lækkermås ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih så flot han tager på :loveshower

Det må være så uendelig hårdt det hele, men jeg krydser fingre for at den operation kan gøre underværker :goodluck

Selvfølgelig vil vi se den lille mand selvom han ligger med slanger :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt han næsten er oppe på et kg! :loveshower

Håber operationen går godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk at høre at han nu næsten vejer 1 kg :-))) Glæder mig til at se billeder af det lille pus.

Rigtig meget pøj pøj med operationen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare sige jeg læser med herinde og håber det bedste for jer og jeres lille søn :kram2 hvor er det flot han tager så godt på nu. Håber det går godt med operationen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med de næsten 1 kg - Håber operationen forløber godt, og jeres lillemand fremover vokser sig stor og stærk. Tanker til jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig tila t se billede af jeres fantastisk lille supermand :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger indimellem ind i denne tråd, for at se hvordan det får med jeres lille mus... Har simpelthen så stor empati for det i står midt i lige nu, hvor må det bare bare hårdt følelsesmessigt- jeg kan godt forstå du er træt! Selvom jeg ikke selv har stået i en situation kan jeg godt forestille mig, at man også må være dybt splittet. Et eller andet sted så bliver tilknytningen til barnet svær, fordi man er bange for at miste det, måske har dårlig samvittighed, man føler sig snydt og træt af at man ikke fik et normalt forløb med et normalt barn osv. og på den anden side så får man dårlig samvittighed over overhovedet at have det sådan, når man har øjeblikke hvor man virkelig mærker kærligheden til det her skrøbelige og sårbare lille barn, som for alt i verden har brug for ens omsorg og kærlighed.... *suk*

Jeg håber bare, du får snakket godt ud med din mand og henne hos psykologen og så håber jeg hans operation går godt! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er så lille manden....

post-2922-004248800 1341954013_thumb.jpg

post-2922-054950000 1341954029_thumb.jpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, hvor ser han fin udloveshower.gif

Jeg oensker jer det bedste og haaber saadan at operatioenen goer noget godt for ham. ENGLE, saa er det nu det gaelder, tusind tak for at I hjaelper lille manden, tak 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hei alle sammen..

idag fik vi os noget af en forskrækelse, lige efter samtalen med kirugen som fortæller os at han skal opereres på torsdag...;-( bliver lille manden rigtig dårlig og i løbet af 2 min står der et hav af læger og stikke og prikker i min søn.. Puhh ikke sjovt at se på..

De propper ham med en masse medecin... ca 2 timer senere er blodprøverne fine igen og har det meget bedre.

jeg glæder mig bare til han får den operation så han kan få det bedre.. men det skug os bekymmerende, det normalt en lille operation men fordi han er sååå lille så er det jo super svært.. Den blod åre de skal skære i er kun 3mm tyk :-( hemmmm

Kirugen har heldigvis lavet den operation mange gange...

Nu har han skug klaret så meget så skal han skug os lige klare de sidste bump så vi kan få ham med hjem..

men vil godt indrømme idag syntes jeg det var rigtig svært..heldigvis er alle sygepljerske og læger rigtig søde og opmærksomme på at fortælle os løbende om hvad der sker..

Hilsen en temmelig nybagt og bekymmerede mor..

P.s han vejer idag 1010 g og er 5 uger gammel jubiiiiiiiiii det er en kæmpe mile pæl, gik bare lidt i glemme bogen pga alt det andet det skete idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor skal i meget igennem :kram2

Men hvor er det godt, at han har rundet 1 kg og hele 5 uger nu! Hvor har han da taget på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker jeg syns i er udsatte... :kram2

Det positive er at han har rundet et kg. Og så syns jeg det er utroligt som tiden er løbet afsted. Tænk det allerede er 5 uger side han kom til verden. Jeg HÅBER virkelig for jer og krydser fingre, tæer OG ben for en succesfuld operation :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er han bare fin. Så sødt at han holder om tommelfingeren :biglove

Tillykke med at han nu er over 1 kg. Det går da helt sikkert den rigtige vej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen, det er da utroligt flot vægtøgning og han er da tydeligvis en fighter. Og hvor er han fin (trods slanger) jeg tror jeg havde forestillet mig han så endnu mere skrøbelig og gennemsigtig ud men han ligner jo bare en skøn baby som bare er meget lille endnu :loveshower tak fordi vi måtte se ham. Håber sådan hans operation går som den skal, det må være frygtelig hårdt som forældre ikke at ku gøre andet end at vente og be og håbe.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh han er da en lille nuser en....:wub tillykke med milepælen - det er fantastisk at han klarer sig så godt mod alle odds! Alt bliver krydset imorgen når han skal opereres!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han skøn :wub

Sender masser af tanker og god karma jeres vej :) Krydser fingre for at alt forløber god til operationen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber operationen kommer til at gå godtbearhug.gif krydser fingre for at det ender med at i får ham med jer hjem, jeres lille sønbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanker til jer :loveshower Og en hel masse styrke til jer allesammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er noget så fin, din lille søn :biglove

Jeg sender alt, hvad jeg kan af gode tanker til jer alle :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender mange positive tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå tøser jeg tænker det tid til en opdate...

Operationen var de meste nervepirende 3 timer jeg nogen sinde har oplevet... Men alt gik som det skulle, og lille manden viser tegen på at det har været en vellykket operation..

Han har dog et par små skavanker efter såen en operarion, han har temmelig meget væske i kroppen, han er næsten ikke til at kende ..

Men en ulykke kommer jo aldrig alene.... Min mands har jo døjet med mavekatar og andre små ting... Har fået piller, mod mavesyre, men har ikke hjulpet 100% og fredag aften går det helt galt og vi køre til lægevagten og han bliver indlagt ( på et andet sygehus end det sønnen ligger på) hemmm.. Aldrig har jeg syntes det hele har virket mere uoverskugeligt og jeg har grædt som pisket :-((...

Men lørdag eftermiddag bliver han udskrevet med beskeden om at der er den mavekatar og stress oven i?? Fedt... Han har det ikke meget bedre men han må jo passe på sig selv..

Hvilke ikke er nemt med en syg søn og en kone med en kort lunte fordi hun os er ved at være godt træt af det hele.....

Ja ærligtalt det here tære skug på selv det sundeste parforhold...:-(

Men der er kun en vej og det er FREM..........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER