Tinkerbell

Vil gerne være gravid - smalltalk

133 indlæg i dette emne

Inspireret af "gravid" forum vil jeg oprette en smalltalk tråd hvor vi kan dele alle vores tanker i løbet af dagen. Ofte er der små ting jeg gerne vil spørge om eller bare lufte, men synes det er overkill at starte en helt ny tråd.

Så jeg håber i vil benytte jer af den, så vi kan se hvad vi hver især går og tumler med :lovebk

Håber også at jer med jeres egen "vej til graviditetstråd" er med. Alle tanker er velkomne, både positive livsgivende indlæg og brokkeindlæg hvor man lige har brug for et kram :)

Enjoy :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk initiativ!

Jeg har spekuleret over noget.. Mange har haft symptomer på graviditet inden det har været muligt at teste positiv. Hvorfor i hede hule og så videre kan homonerne have så stor effekt på menneskekroppen, selvom der stadig ikke er nok til at få en GT til at slå ud???! Meget mærkeligt system!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en dejlig tråd :loveshower

jeg tror at kroppen nogen gange får nogen symptomer på noget der ikke er der fordi man tænker meget på det, og ønsker at der er noget.

jeg drømmer nogen gange at jeg er gravid. det er forskellige drømme hver gang, men de virker så virkelige <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er helt vildt at man kan ønske sig noget SÅ meget så kroppen næsten selv tror den er gravid. Meget mærkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd - den er jeg med på :respekt

Jeg tror, hormonerne spiller ind, når man tror, man er gravid, men ikke er det. Men det er i høj grad også psyken, der spiller ind - man kan få rigtig mange symptomer bare ved at tænke på det. Jeg kan fx få kvalme bare ved at tænke nok på det eller nærmere ved at frygte det :klap , hvilket kan være noget af en last.

Det er også som om, flere af dem der ikke får symptomer, når de er blevet gravide, er dem, der ikke vidste, de var gravide :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er begyndt i sommerhustanker. :glad

Vi var oppe og se på et her i går og skal tale med banken om det i næste uge. Hvis vi har råd vil vi rigtigt gerne have det. Især med tanker på børn og fremtiden med dem der, tror virkelig det kan blive alle tiders. Men så er der jo økonomien... <_< Hvis vi skal af med en udbetaling, som jo er det fornuftigste, skal vi spare nogle penge. Det kunne vi let hvis jeg ikke bliver gravid lige foreløbig. Manden synes ikke der er noget i vejen for at vi "passer på" i nogle måneder til fx september, for at mindste chancen men jeg ved ikke helt.

På den ene side håber jeg at jeg er gravid lige nu, på den anden side har han jo ret i at det ikke haster, vi er hhv 26 g 29. Men jeg vil jo gerne have baby nu! Og tænker endnu mere, hvad nu hvis vi får svært ved at blive gravide?

På den anden side er sommerhuset netop for at få kvalitetsferier med børnene vi håber på at få og for børnene med deres bedsteforældre. Nu har vi råd, måske ikke senere når de er kommet...

Alle de tanker, what to do? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er begyndt i sommerhustanker. :glad

Vi var oppe og se på et her i går og skal tale med banken om det i næste uge. Hvis vi har råd vil vi rigtigt gerne have det. Især med tanker på børn og fremtiden med dem der, tror virkelig det kan blive alle tiders. Men så er der jo økonomien... <_< Hvis vi skal af med en udbetaling, som jo er det fornuftigste, skal vi spare nogle penge. Det kunne vi let hvis jeg ikke bliver gravid lige foreløbig. Manden synes ikke der er noget i vejen for at vi "passer på" i nogle måneder til fx september, for at mindste chancen men jeg ved ikke helt.

På den ene side håber jeg at jeg er gravid lige nu, på den anden side har han jo ret i at det ikke haster, vi er hhv 26 g 29. Men jeg vil jo gerne have baby nu! Og tænker endnu mere, hvad nu hvis vi får svært ved at blive gravide?

På den anden side er sommerhuset netop for at få kvalitetsferier med børnene vi håber på at få og for børnene med deres bedsteforældre. Nu har vi råd, måske ikke senere når de er kommet...

Alle de tanker, what to do? :unsure

kan godt sætte mig ind i alle dine tanker, synes det er lige meget hvad man overvejer af store ting, så er der endnu flere ting man skal ta hensyn til.

personligt ville jeg synes det ville være super fedt at ha et sommerhus, så der altid er et sted man kan ta op sammen med børnene og holde ferie med dem. og måske hvis man ikke springer ud i det nogen gange, vil man senere kigge tilbage og tænke "hvorfor gjorde vi egentlig ikke det"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville så super gerne følge den oprindelige plan og så gå igang med PB til efteråret, men skal jo starte i skole til august o.O'

Tror virkelig ikke at jeg kan vente 3 år (til uddannelsen er færdig) med at få en lillebrøster?

Er simpelthen ødelagt af evige spekulationer om hvordan jeg skal få det til at hænge sammen - tage hensyn til uddannelse eller lytte til mine egne behov OG store utålmodighed??

WHAT TO DO!? :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestemt at denne cyklus er her hvor jeg bliver gravid igen.... Basta!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av :( orker snart ikke mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... murren, udflåd, nye dufte, stor tissetrang... Godt det snart er fredag. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... murren, udflåd, nye dufte, stor tissetrang... Godt det snart er fredag. :whistling

Snyder!! ;)

Synes også jeg har murren, men det føles ikke på en god måde.. Mere som mens der er på vej. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt nyt emne, men jeg synes virkelig at det er super fedt at jeg pt jagter ÆL... Lyder måske underligt, men at nu er mens overstået, og nu ser vi bare frem til at finde ÆL, så vi virkelig kan lægge en ihærdig indsats på PB, og forhåbentligt hurtigt blive gravide igen!!!

Nå ja, og så må jeg altså lige dele en sød historie...

Vi puttede Maja i bad i eftermiddags, og hun sad og legede. Da hun så skulle op og jeg skulle vaske hendes hår, undrede jeg mig over at shampoo-flasken var meget let. Så har pigebarnet hældt en hel flaske børne-shampoo/bad i badevandet LOL Mon ikke hun er ren nu!

Hehe, tror hun er det reneste barn i verden lige pt... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville så super gerne følge den oprindelige plan og så gå igang med PB til efteråret, men skal jo starte i skole til august o.O'

Tror virkelig ikke at jeg kan vente 3 år (til uddannelsen er færdig) med at få en lillebrøster?

Er simpelthen ødelagt af evige spekulationer om hvordan jeg skal få det til at hænge sammen - tage hensyn til uddannelse eller lytte til mine egne behov OG store utålmodighed??

WHAT TO DO!? :bye

Følg dit hjerte søde.. :) desværre det bedste råd jeg lige kan give..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestemt at denne cyklus er her hvor jeg bliver gravid igen.... Basta!!!

Den klub vil jeg gerne være med i :D

Det har jeg også bestemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de tegn!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder lidt at de fleste tanker går på bryllup lige nu :7himmel så bruger man ikke så meget energi på projekt baby, selvom der stadig bliver arbejdet på dét projekt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg VIL også giftes :biglove

Venter bare på kæresten falder på knæ, forhåbeligt snart, så jeg kan komme igang med at planlægge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg VIL også giftes :biglove

Venter bare på kæresten falder på knæ, forhåbeligt snart, så jeg kan komme igang med at planlægge :D

Jaaa, hurra for frieri, jeg hepper :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg VIL også giftes :biglove

Venter bare på kæresten falder på knæ, forhåbeligt snart, så jeg kan komme igang med at planlægge :D

Man kan jo godt tænkte farver, tema osv inden et frieri. Taler af erfaring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo godt tænkte farver, tema osv inden et frieri. Taler af erfaring ;)

Hehe, det er rigtigt, men det føles bare lidt forkert, fordi man ikke kan komme videre lige pludselig :blush

Har nemlig været forbi Bryllupsklar :oops og har fået skrevet de vigtige ting ned også videre, og nu står jeg så her :whistling og venter på manden, så jeg for alvor kan komme i gang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen været en lille mokke de sidste par dage :whistling

Og når det går op for mig... ja så begynder jeg at tude <_<

Hehe.. nogengange er det sku godt man ved med 100 % sikkerhed man ikke er gravid, for ellers kan man jo altid tolke tegn :whistling og på den anden side, er det da træls ikke at kunne skyde skylden på hormoner :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen været en lille mokke de sidste par dage :whistling

Og når det går op for mig... ja så begynder jeg at tude <_<

Hehe.. nogengange er det sku godt man ved med 100 % sikkerhed man ikke er gravid, for ellers kan man jo altid tolke tegn :whistling og på den anden side, er det da træls ikke at kunne skyde skylden på hormoner :lolhit

Selvom du ikke er gravid kan du godt have løbske hormoner :)

Nogle dage kan bare være lidt trælse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom du ikke er gravid kan du godt have løbske hormoner :)

Nogle dage kan bare være lidt trælse :kram

:kram Uhh den må jeg bruge overfor kæresten :whistling

Plejer kun at bruge den mellem ÆL og mens da min krop simpelthen kører på højttryk de 14 dage, og der kan jeg virkelig få nogen udbrud engang imellem :oops

Men man kan vel også ha løbske hormoner inden ÆL :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm kigger på BK hver dag og det er som om jeg har en eller anden forventning om at se en "taddddaaaa nu er majkat gravid"tråd.

Suk.... Hvor jeg hader mine cykluser. Ville ønske de var meget kortere, så msn lynhurtigt kunne komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER