helle b

er der ingen andre -

12 indlæg i dette emne

som har født i April ???

Udover 2 stk ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde termin 31. Marts men fødte 12 april dejlie lille Zoey :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte 31. marts, og har set på facebook at MichelleIP også har født, men det er vist idag, så forståeligt nok at hun ikke lige har skrevet om det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde Termin 24. april og har ikke født i nu...

Har været til overtidsvurdering på svangeramb. i dag

og bliver sat i gang¨på mandag, hvis vi ikke har klaret det selv inden.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde termin den 6 maj men fik et planlagt kejsersnit den 30 april :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte d. 30. april kl. 19.39 en dejlig pige på 3506g og 54cm som skal hedde Laura :7himmel :loveshower

Hun blev født som stjernekikkert (blev vendt undervejs af jordemødrene, men vendte sig tilbage igen, sprælske baby... <_< ) og alt var som det skulle være med en apgar? på 10, selvom jeg havde presseveer i 1,5time. Jeg derimod mistede bagefter 2 liter blod og kom på barselsgangen i stedet for patienthotellet sammen med min mand og Laura. Min mand blev så forkølet derinde pga deres dårlige temperatur-regulering. Jeg fik først en blodtransfusion 2. maj om aftenen, da de håbede at min blodprocent var blevet lidt bedre da jeg er ung, men det gjorde den ikke lige (4,7 -> 4,5). Men blodet hjalp (5,3) og vi tog hjem i lørdags d. 5. maj og nyder nu at være hjemme :D

Selvom Laura er et glubsk lille mælkemonster der bliver ved og ved og ved og ved med at spise... :mam <_< Burde de ikke sove imellem??? Men når hun så endelig falder i søvn (som nu) så sover hun også i en del timer - hvilket jeg hellere må udnytte med en lur!

Håber det er gået og går jer andre godt derude :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også. Fødte en lille pige. Wilja <3 29. april. Dog er hun præmatur. Født 32+5. Vejede 1815 og var 46 cm. Jeg havde termin i juni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ved det er længe siden sidste besvarelse, men er ny herinde, så vil da lige melde mig under fanerne, da vores lille Lia kom til verden 17 april 2012 :)

Tillykke til jer april mødre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik også en lille pige, Silje, hun blev født en uge efter termin, d. 18. april 2012 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Silje -flot navn i øvrigt :) her kom Lia 42+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) ja mødregruppen er lidt død herinde :) jeg fik Zoey 12. April 41+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med zoey ❤ det er et fantastisk billed af jer. Jeg har læst lidt i din mortråd, og håber i er ved at være ovenpå.. :kram

Jeg skrev egentlig også herinde (selv om jeg kunne se der ikke rigtig var aktivitet) for at vise flaget og måske være heldig at kunne se jeres guldklumpers udvikling via mortråde eller andet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER