Cocomous5

Starter forfra

7 indlæg i dette emne

D. 6 maj, er det 2 mdr. siden jeg fik min kirurgiske abort. Var 12 uger henne og 2 dage inden nakkefold, fandt vi ud af at baby var død. Det har været (er stadig) et meget hårdt slag, i det vi har prøver i 3 år på at blive gravide.

Vi fik hjælp det sidste års tid.

Nu 2 mdr. efter denne lorte oplevelse, er mit mennes stadig ikke kommet, så ringede i dag til special lægen, som hjalp os med at blive gravide, og han sagde jeg blev nødt til at begynde på p-piller igen, bare en enkelt gang for at få gang i det hele. Så skal i dag have hentet dem på apoteket, for så at forhåbentlig at få det, i slutningen af denne måned, og så begynde på pergotime og hele molevitten forfra...

Efter jeg smed præventionen for lidt over 3 år siden, er mit mennes kommet hip som hap, og vi fandt ud af at jeg ikke får æggeløsning af mig selv. Så havde skam heller ikke forventet at jeg fik mit mennes efter aborten.

Men nu håber jeg det kommer til slut af maj så vi kan komme igang, og forhåbentlig tager det ikke 3 år denne gang igen...

Havde ellers forsvoret at jeg ALDRIG ville tage p-piller igen, men hvis det er det der skal til for at jeg får mit mennes, ser jeg desværre ikke anden udvej. Åhh, det er bare så svært hvad man skal stille op med alle de tanker, alt den ventetid og bare det hele...

Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, måske bare gerne have det ud, og tænkte det var det rette forum.

Jeg håber i alle får en god dag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øj, det lyder hårdt! Selvfølgelig især aborten, men også ventetiden..

Det er ikke så slemt at begynde på p-piller igen - dem var jeg også på i december. Når det ligesom har et formål på en helt anden måde her, end det havde sidst man var på dem, så føles det også anderledes.

Hvilken slags behandling skal i igang med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en træls oplevelse at have været igennem.

Jeg har hørt at det skulle være nemmere at blive gravid når man har været det før, så det krydser vi fingre for.

Mht ventetid, ja det er noget af det sværeste, men en god hobby hjælper lidt på det her.

Håber det bedste og ikke for lang ventetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager mit sene svar, men har haft travlt med arb og lidt eksamen.

Inden vi blev gravide i december 2011, var jeg på pergotime, samt hormonindsprøjtninger.

Denne gang er jeg igen på pergotime (har lige taget de sidste to piller i dag), og skal så tjekkes om der overhovedet er et æg på mandag for så derefter at få indsprøjtning, dyrke sex på et bestemt tidspunkt, og så se om den er hjemme.

Det er den jo nok ikke, og har sagt til kæresten, at jeg max prøver 6 gange med denne løsning, inden jeg forlanger inseminering, da jeg syntes vi har ventet længe nok. Mit mennes kommer jo heller ikke af sig selv, så for mit vedkommende er det ikke 'kun' at vente 1 måned hver gang, det kan vare mange mange måneder inden det kommer igen. Men håber pergotime får lidt styr på mennes om ikke andet, det mindes jeg det gjorde sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet at prøve inseminering allerede nu?

Jeg var også pergotime og æl sprøjte og valgte samtidig at kombinere sex og inseminering for at øge chancerne mest muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke undersøgt noget med inseminering nu.

Hvordan foregår det? Er det igennem min gynækolog eller hvem kontakter man?

Hvordan fungerede det hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER