Myliona

2 pusletasker

13 indlæg i dette emne

Jeg er i den situation at jeg har anskaffet mig to pusletasker :whistling

De er begge "rummelige", og den ene er totalt fed - den anden er knap så fed ;) Men rent praktisk, så kan de, de samme ting og er cirka lige store :)

Skal jeg sælge den ene, eller er der nogen af jer der har haft gavn af at have to pusletasker?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer an på hvor store de er ;) Jeg købte en Room Seven pusletaske, fordi vi ikke kunne have det hele i Gaia og Ko tasken. Men jeg er også dårlig til at begrænse mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer an på hvor store de er ;) Jeg købte en Room Seven pusletaske, fordi vi ikke kunne have det hele i Gaia og Ko tasken. Men jeg er også dårlig til at begrænse mig ;)

Jamen den ene er en gaia og ko - den er super stor synes jeg (men har selvfølgelig heller ikke taget den i brug endnu :whistling

Den anden er en ukendt, som er cirka samme størrelse... Men havde nu ikke tænkt mig at bruge dem SAMTIDIG - men tænkte nogen måske brugte to pusletasker på en anden måde... hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to puzzletasker for arvede en efter jeg selv havde købt.. Har aldrig brugt taske nummer to, for gider ærlig talt ikke til at pakke om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2, en stor og en lille. Den store rummer alt muligt. Den lille er sådan en folde-en fra Fischer Price som kan rumme 3 bleer, en flad pakke vådservietter og en stofble at ligge på. Der er rum til bleposerulle. Jeg troede ikke jeg ville komme til at bruge den jeg fik den af min svigermor, men det har vist sig, at den tit lige ryger under vognen når vi skal en tur i centret eller noget og ikke gider slæbe den store med.

Nu hvor Samuel ikke skider udenfor bleen mere, så bruger vi ikke rigtig skiftetøj, kun hvis han spiser ude og så har vi den store med, også for at have plads til hans mad, zinksalve mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2, en stor og en lille. Den store rummer alt muligt. Den lille er sådan en folde-en fra Fischer Price som kan rumme 3 bleer, en flad pakke vådservietter og en stofble at ligge på. Der er rum til bleposerulle. Jeg troede ikke jeg ville komme til at bruge den jeg fik den af min svigermor, men det har vist sig, at den tit lige ryger under vognen når vi skal en tur i centret eller noget og ikke gider slæbe den store med.

Nu hvor Samuel ikke skider udenfor bleen mere, så bruger vi ikke rigtig skiftetøj, kun hvis han spiser ude og så har vi den store med, også for at have plads til hans mad, zinksalve mm.

Tænker også at det er smart: Med en stor og en lille..

De her er bare begge store jo :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo nøjes med at putte lidt i den, så hverken fylder eller vejer den jo lige så meget, når du har den med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo nøjes med at putte lidt i den, så hverken fylder eller vejer den jo lige så meget, når du har den med

Hvis jeg tænker over hvad der sker med mine andre tasker, så tror jeg bare ikke det holder.. De er ALTID fyldte.. Selvom jeg tømmer dem hver dag, bliver de på magisk vis fyldt op så de næsten ikke kan lukkes.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2, en stor og en lille. Den store rummer alt muligt. Den lille er sådan en folde-en fra Fischer Price som kan rumme 3 bleer, en flad pakke vådservietter og en stofble at ligge på. Der er rum til bleposerulle. Jeg troede ikke jeg ville komme til at bruge den jeg fik den af min svigermor, men det har vist sig, at den tit lige ryger under vognen når vi skal en tur i centret eller noget og ikke gider slæbe den store med.

Nu hvor Samuel ikke skider udenfor bleen mere, så bruger vi ikke rigtig skiftetøj, kun hvis han spiser ude og så har vi den store med, også for at have plads til hans mad, zinksalve mm.

Det har jeg egentlig tit savnet for den store er altså lidt stor at slæbe med når man bare lige skal op at købe ind eller lign. Det kunne være man skulle kigge sig om efter sådan en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det SÅ godt hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg kan helt klart anbefale at have sådan en lille ekstra pusletaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg kan helt klart anbefale at have sådan en lille ekstra pusletaske :)

Havde faktisk overvejet at tage en af mine egne mindre tasker - tage selve underlaget fra den store pusletaske, også er der sådan en "lille" taske inde i den store, som man så kunne have de få praktiske ting i...

Det var jo måske en ide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to, en der ligger i bilen og en til besøg/barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER