Sandie

præsentation listen

52 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen,

Jeg hedder Katrine, er mor til Luca fra 1. December 2009. Som jeg har sammen med min mand Thomas, han er kommet til verden efter 4. IUI og 3 IVF'er, så han har været ventet længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hedder Christina, er gift med Harald og sammen har vi Nicolas fra maj 09. Jeg bor i jylland (ja også næsten midt i). Jeg er uddannet pædagog og arbejder lige pt som undervisningsassisten på en lille skole men små omkring 100 elever, men regner med at søge ind på lægesekretæruddannelsen nu her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Her hører jeg også til!!! Jeg hedder Henriette er 34 og gift med Brian.. Vi fik Lauge d. 29. oktober 2009 og det er da det mest fantastiske jeg har oplevet.. Jeg har været parat til at få børn siden jeg var 21, men skulle lige finde manden først..

Vi bor i Holstebro og hveranden weekend har vi også Brians søn Nikolaj på 14.. En skøn knægt som der bare ikke er nogen problemer med.. Kun hans mor engang imellem.. Han er på efterskole i Thy og det er vist bare rigtig godt, han virker i hvert fald rigtig glad for det!!!

Vi er gået i gang med projekt baby igen og var så heldige at teste positiv på lillemandens fødselsdag, men ugen efter begynder jeg at bløde.. Så det blev ikke til noget.. Men jeg havde en ide om det, for testene blev bare aldrig rigtig positive og inden jeg blev gravid med Lauge, havde jeg en SA, hvor det samme var tilfældet, så.. Men vi må bare op på hesten igen, når jeg er stoppet med at bløde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg hedder Rikke. Jeg bor i Randers sammen med min mand Brian og vores to trunter, Sarah på 4½ og Laura på 21 måneder.

Vi har også en kat som hedder Vuk

Jeg er ansat i en lille sparekassen og Brian sælger æteriske olier, som bruges til pleje, sundhed og aromaterapi. Derudover er han Kraniosakral terapeut.

Knus Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Allesammen,

Jeg er Tine og har Julie fra juli 09 og Isabella fra April 06. Jeg er gift med Kasper og bor i hus i Roskilde. Vi har haft huset i over 6 år og er i løbende renoveringsperiode ;) Dog gået lidt i stå efter Julie kom til verden. Der er fuld knald på med to friske piger... pyha....

Jeg er kendt som Roskildepigen på det gamle forum og må nok tilbage til det navn når jeg ser alle jer andre er de gode gamle navne ......

Vi har 4 katte og 1 hund. Jeg arbejder som leder i speditionsbranchen.

Det var lidt om mig - glæder mig til at lære jer andre at kende !

Knus

Tine

Et billedet af pigerne fra foråret:

35ji1vo.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhhh nogle skønne piger!!! :) De er da vildt dejlige!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Malene, er 27 somre :) jeg er gift med D og sammen har vi Johannes fra juni 2009, hvad mere skal jeg skrive :) jeg er pædagog :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Christina, er 29 år og er gift med Nikolaj på 34 år :) Vi har Tilde fra juni 2009 :biglove Jeg er uddannet pædagog og arbejder, i et barselsvikariat, i en børnehave :)

Vi bor i et lille rækkehus i Odense og har to katte. En hankat, Viktor, på 8 år og Cirkeline på 12 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Jeg har en dejlig lille krudt ugle, Emma fra august 2009. Hun går til daglig hjemme ved mig sammen med sin lillebror Lucas på en måned. Ud over ham har hun en storesøster på 14 år, der forguder hende.

Glæder mig til at høre og fortælle om ungerne fra 2009.

Knus Fia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Fia og velkommen til! :) Tillykke med lillebror! Sikke et fint navn han har fået :) Håber du bliver glad for at være her, der er mange kendte ansigter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen... eh.. jeg er her også :) Som på alle de andre fora er jeg stadig lii :) Mor til Mads-Freidig (i daglig skrift kaldet MF ;) ) fra 13. oktober 2009 - planlagt kejsersnit.

Pædagog, leder af en fritidsklub, gift med HJ, som er skoleleder og har to store drenge på pt. 13 og 8 år. Startet forfra? JA! Og noget af en mundfuld af og til, når man er ældre 1. gangsfødende ;)

Glemmer pt alt omkring mig og alle aftaler... :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhh Lii...hvor jeg kender det! Ro på og pas på dig selv, lyt til din krops signaler. Er så glad for at se dig herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Mia og bor til daglig i Sverige (midt imellem Malmö og Lund), sammen med min kæreste Michael og vores skønne datter Christina fra november 09. :loveshower

Vi arbejder begge to i Danmark, så der bliver kørt nogle kilometer hver dag. Jeg arbejder som grafiker i et postordrefirma og Michael som tekniker hos Novo Nordisk.

I min fritid synger jeg i et gospelkor på Amager. Det er mit frirum hver uge og det bliver nydt i stor stil! :D

Sidst men ikke mindst kan jeg fortælle, at vi satser på at Christina skal være storesøster om et års tid... Vi er ikke begyndt endnu - meeeen det kan ikke vare længe :P

Her er et par billeder fra Christinas 1 års fødselsdag den 5. november.

2l6wi0.jpg10mluab.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Jeanette og er 27 år og er gidt med stefan på 29. Vi bor i hornsheredet, nordsjælland sammen med vores 2 piger Nicoline sep 07 og Emilie jul. 09.

Jeg er pt. sygemeldt og kan desværre ikke vende tilbage til mit arbejde som frisør. Så nu da jeg endelig har fået en diagnose efter 2 års sygdom, skal jeg igang med noget revalidering på et tidspunkt.

post-1118-053768600 1289989749_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Jeanette og er 27 år og er gidt med stefan på 29. Vi bor i hornsheredet, nordsjælland sammen med vores 2 piger Nicoline sep 07 og Emilie jul. 09.

Jeg er pt. sygemeldt og kan desværre ikke vende tilbage til mit arbejde som frisør. Så nu da jeg endelig har fået en diagnose efter 2 års sygdom, skal jeg igang med noget revalidering på et tidspunkt.

Yeeeeaaaahhh- Jeannette- endnu en fra juli 09 :glad Skal vi så ikke snart have vores MG??

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Allesammen,

Jeg er Tine og har Julie fra juli 09 og Isabella fra April 06. Jeg er gift med Kasper og bor i hus i Roskilde. Vi har haft huset i over 6 år og er i løbende renoveringsperiode ;) Dog gået lidt i stå efter Julie kom til verden. Der er fuld knald på med to friske piger... pyha....

Jeg er kendt som Roskildepigen på det gamle forum og må nok tilbage til det navn når jeg ser alle jer andre er de gode gamle navne ......

Vi har 4 katte og 1 hund. Jeg arbejder som leder i speditionsbranchen.

Det var lidt om mig - glæder mig til at lære jer andre at kende !

Knus

Tine

Et billedet af pigerne fra foråret:

35ji1vo.jpg

Jubiii- Tine. Dejligt at se dig herinde :loveshower

NU beder jeg altså om en juli MG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu håber jeg ikke i alle sammen forsvinder ud i de respektive mødregrupper : )

Nå, men jeg er Julie, mor til Mikkel der kom til verden ved planlagt kejsersnit, grundet en moderkage der blokerede for den egentlige udgang. Han kom d. 27 April 2009 - Wow, det er hans anden jul... Hvor går tiden bare stærkt.

Jeg bor sammen med min elskede mand i Valby og vi elsker at bo her, blot er lejligheden temmelig kold i denne tid..

Jeg elsker at være mor og det er uden tvivl mit livs udfordring og største glæde. Nyder at læse nogle af de andre historier om stædige vilde børn. Mikkel er nemlig meget stædig og viljestærk og har haft en meget tydelig personlighed siden han faktisk blev født.. Dejligt at læse om andre der har samme vilde børn : )

Jeg er uddannet socialpæd. og arbejder på et herberg for hjemløse psykisk syge aktive misbrugere og har været der i 6 år og elsker det.

Min mand er skolelærer, så det kan næsten ikke blive værre for stakkels Mikkel : )

Glæder mig til at dele med jer.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu håber jeg ikke i alle sammen forsvinder ud i de respektive mødregrupper : )

Nå, men jeg er Julie, mor til Mikkel der kom til verden ved planlagt kejsersnit, grundet en moderkage der blokerede for den egentlige udgang. Han kom d. 27 April 2009 - Wow, det er hans anden jul... Hvor går tiden bare stærkt.

Jeg bor sammen med min elskede mand i Valby og vi elsker at bo her, blot er lejligheden temmelig kold i denne tid..

Jeg elsker at være mor og det er uden tvivl mit livs udfordring og største glæde. Nyder at læse nogle af de andre historier om stædige vilde børn. Mikkel er nemlig meget stædig og viljestærk og har haft en meget tydelig personlighed siden han faktisk blev født.. Dejligt at læse om andre der har samme vilde børn : )

Jeg er uddannet socialpæd. og arbejder på et herberg for hjemløse psykisk syge aktive misbrugere og har været der i 6 år og elsker det.

Min mand er skolelærer, så det kan næsten ikke blive værre for stakkels Mikkel : )

Glæder mig til at dele med jer.

:kram

Skulle det ske så vil jeg godt lave mødregruppe med dig ^_^

Mine er 2 dage yngre end Mikkel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi.. Det lyder dejligt : )

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også være med..

Jeg hedder Malene, er 39 år og er mor til Kasper, som er født 6½ uge for tidligt, fra januar 2004, Andreas fra juni 2005 og Josephine fra oktober 2009.

Vi er startet med et par ugers ophold på Neonatal alle 3 gange, da mine børn har været syge efter fødslen, alvorlig AB0-immunisering, og Kasper var så oveni hatten alt for tidligt på den. Så selvom jeg en gang skulle blive skruk igen (hvilket jeg nu ikke tror), så skal vi ikke have flere børn. Tre gange angst om fremtiden er RIGELIGT!

Jeg er gift med H. og vi kan fejre 8 års bryllupsdag til maj. :loveshower

Vi bor pt. i Frankrig, 90 km sydvest for Paris, da min mand via sit arbejde er udstationeret. Vi er super glade for at bo her og efter lidt sproglige startvanskeligheder, er drengene også blevet glade for det. Jeg kæmper stadig med det franske sprog, jeg havde nemlig spansk i skolen og er derfor startet på bar bund - og nej, de taler stortset ikke engelsk hernede hvor vi bor. Hvilket de af jer, som også har sin gang på BX, måske kan huske jeg kæmpede en hel del med under min sidste graviditet og under indlæggelsen efterfølgende. :gal

Jeg har været officielt hjemmegående husmor siden Andreas barsel sluttede, men har reelt ikke været på arbejde siden jeg gik fra i 16. uge af Kaspers graviditet pga. invaliderende bækkenløsning. Den første barsel gik direkte over i den næste og så blev vi enige om at kasper skulle være hjemme til han selv var klar til inst. og derfor sagde jeg op.

Vi føler os på mange måder priviligerede og nyder vores liv, som det er nu.

Jeg holder også til på BX under samme navn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor til 2 fra sep. 2009.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser :loveshower

Jeg hedder Maria og er 22.

Jeg har Kian på 19 måneder, som er den mest fantastiske lille terrorist!

Jeg har for et stykke tid siden, efter 2,5 år's adskillelse, fundet sammen med Emil igen, som er Kian's biologiske far :wub

Vi bor i et rækkehus i Kirke hyllinge, men regner dog med at flytte, indenfor et års tid.

Emil er tømre og jeg er pt sygemeldt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser :loveshower

Jeg hedder Maria og er 22.

Jeg har Kian på 19 måneder, som er den mest fantastiske lille terrorist!

Jeg har for et stykke tid siden, efter 2,5 år's adskillelse, fundet sammen med Emil igen, som er Kian's biologiske far :wub

Vi bor i et rækkehus i Kirke hyllinge, men regner dog med at flytte, indenfor et års tid.

Emil er tømre og jeg er pt sygemeldt ^_^

Dervar du jo søde Maria, velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser :loveshower

Jeg hedder Maria og er 22.

Jeg har Kian på 19 måneder, som er den mest fantastiske lille terrorist!

Jeg har for et stykke tid siden, efter 2,5 år's adskillelse, fundet sammen med Emil igen, som er Kian's biologiske far :wub

Vi bor i et rækkehus i Kirke hyllinge, men regner dog med at flytte, indenfor et års tid.

Emil er tømre og jeg er pt sygemeldt ^_^

jaaaah, der var du jo søde Maria..

.......................................................

Jeg hedder Ditte, er 23 år og har Gustav på fra juni '09 sammen med min dejlige forlovede Rasmus..

vi bor i en lejlighed i en lille by ved holbæk i vestsjælland..

lige pt er jeg i praktik som sekretær i en dyreklinik, og håber på engang at blive veterinærsygeplejerske..

rasmus er desværre lige blevet arbejdsløs og skal nu til at finde ud af hvad han så vil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaah, der var du jo søde Maria..

.......................................................

Jeg hedder Ditte, er 23 år og har Gustav på fra juni '09 sammen med min dejlige forlovede Rasmus..

vi bor i en lejlighed i en lille by ved holbæk i vestsjælland..

lige pt er jeg i praktik som sekretær i en dyreklinik, og håber på engang at blive veterinærsygeplejerske..

rasmus er desværre lige blevet arbejdsløs og skal nu til at finde ud af hvad han så vil..

Ej søde det viste jeg ikke :( Sikke noget øv :(

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER