Sandie

præsentation listen

52 indlæg i dette emne

Fortæl mig lidt om dig (og din mand/kone) og dit/dine barn/børn.. så vi kan få lært hinanden at kende.. glæder mig til at følge jer alle sammen

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så kunne jeg jo selv starte op ;)

Jeg hedder Sandie Steiness, er "kendt" som FruSteiness da jeg i sin tid brugte bryllupsklar :glad

Jeg blev gift med min mand Michael i August 2008 (Brylluppet) Vi bor i vores skønne ombygget hus på en dejlig stille villavej i Holbæk. Jeg er 25 år (manden 30år) og derudover har vi 2 møgkræ.. en 3 årige Labrador og en 1 årige Fransk bulldog.. de er nogle små terrorister der sjældent gør som deres ejere siger :angry

Så blev vi forældre til Nadja d. 13 November 2009. Jeg lider af PCOS, men efter Metformin lykkedes det os at skabe hende inden for 7 mdr :loveshower

Hun er en lille charmetrold og en lille møgunge.. Hun kan virkelig skrige hvis hun ikke får sin vilje så det resultere desværre i hun oftes hænger på armen, hvad gør man ikke for stilhed :P

Derudover kan jeg fortælle at jeg som altid er i gang med at tabe mig, har altid haft en yo-yo vægt og lige nu kæmper jeg med 15 kg overvægt.

Dog er jeg også skruk så aftalen med manden er når jeg bare har smidt 10 af dem kan vi godt gå i gang med lillesøster projekt (ja ved jo godt det også kan være et lillebror.. det tror vi bare ikke på ;) )

Til sidst kan jeg fortælle at min største hobby er kage.. altså at lave dem.. hvis nogle vil se kan de finde HER

Og sådan ser vi ud dags dato ;)

40125_444897292756_713842756_5789750_7464909_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejlige unge altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der miiig :D

Jeg hedder Louise og har Konrad & Viggo fra 29. april 09.

De har 2 brødre, Albert på 4 og Gustav på 6.

Jeg startede på babyklar lige inden jeg blev gravid med Gustav B)

Min mand og jeg har lige købt hus i en lille flække på Vestsjælland.

Har hidtil boet i en lille 3værelses på Nørrebro, men den var ved at være lidt trang ^_^

Viggo har en stofskiftelidelse, derfor passer jeg ham (& Konrad) hjemme frem til de bliver 2.

Er meget spændt på hvordan tingene kommer til at flaske sig, for som det ser ud nu er der ingen vuggestuepladser til dem!

Både Dan og jeg har job i Kbh (100 km herfra)så dagpleje duer ikke..

Nå den tid den ballade :rolleyes:

Jeg er i øvrigt sygeplejerske når jeg ellers ikke føder børn, barsler og passer syge unger.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Pernille og er gift med Martin.

Vi har Helma fra '05 og da hun var 1½ år flyttede vi fra Vesterbro til Bornholm.....

I marts 09 blev vi forældre til Nora og Balder.

Jeg er uddannet pædagog og arbejder som børnehaveklasseleder på en skole. Jeg startede i mandags og jeg er VILD med det :)(Har tidligere også arbejdet som bh.kl.leder i KBH)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Pernille og er gift med Martin.

Vi har Helma fra '05 og da hun var 1½ år flyttede vi fra Vesterbro til Bornholm.....

I marts 09 blev vi forældre til Nora og Balder.

Jeg er uddannet pædagog og arbejder som børnehaveklasseleder på en skole. Jeg startede i mandags og jeg er VILD med det :)(Har tidligere også arbejdet som bh.kl.leder i KBH)

Endnu en af martserne :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en af martserne :loveshower :loveshower

weeee..... vi er flere :loveshower fedt... (men kan ikke gætte, hvem du er, griner ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sara er 27 år og gift med Mads som jeg har været sammen med siden jeg var 16 :loveshower :loveshower sammen har vi Noah fra feb. 2007 og Emil fra juli 2009

Vi bor i Højbjerg nør Århus i en dejlig lejlighed

Læser til lærer og Mads er nyuddannet civilingeniør med job her i Århus

spørg endelig hvis I vil vide mere :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sara er 27 år og gift med Mads som jeg har været sammen med siden jeg var 16 :loveshower :loveshower sammen har vi Noah fra feb. 2007 og Emil fra juli 2009

Vi bor i Højbjerg nør Århus i en dejlig lejlighed

Læser til lærer og Mads er nyuddannet civilingeniør med job her i Århus

spørg endelig hvis I vil vide mere :-D

Iiih, hvor er det dejligt at se dig herinde søde Sara :kram2 Kunne ikke lige kende dig, nu du har skiftet navn, men dine skønne drenge ville jeg kunne genkende hvorsomhelst :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg hedder Line og er kærester med Thomas sammen har vi Alma på 16 mdr.

Fra tidligere forhold har jeg Ida på 4 og thomas har Stine på 6 og Mie på 9, så der er GANG i den hver 2. weekend når vi har dem alle 4.

Min kæreste har en lederstilling i en IT virksomhed og jeg sidder selv som adm. indenfor IT.

Her er lige et billede af Ida og Alma

16tq2c.jpg

68hhcn.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sara er 27 år og gift med Mads som jeg har været sammen med siden jeg var 16 :loveshower :loveshower sammen har vi Noah fra feb. 2007 og Emil fra juli 2009

Vi bor i Højbjerg nør Århus i en dejlig lejlighed

Læser til lærer og Mads er nyuddannet civilingeniør med job her i Århus

spørg endelig hvis I vil vide mere :-D

Iiih, hvor er det dejligt at se dig herinde søde Sara :kram2 Kunne ikke lige kende dig, nu du har skiftet navn, men dine skønne drenge ville jeg kunne genkende hvorsomhelst :loveshower

JUBIIII- så er vi da mindst 3 fra Juli 09 MG :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg hedder Line og er kærester med Thomas sammen har vi Alma på 16 mdr.

Fra tidligere forhold har jeg Ida på 4 og thomas har Stine på 6 og Mie på 9, så der er GANG i den hver 2. weekend når vi har dem alle 4.

Min kæreste har en lederstilling i en IT virksomhed og jeg sidder selv som adm. indenfor IT.

Her er lige et billede af Ida og Alma

16tq2c.jpg

68hhcn.jpg

Skønne, skønne billeder :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt i er med på ideen.. skønt at læse lidt om jer alle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh men jeg er enlig mor til 2. Har Freja fra marts 09 og en storebror fra okt. 07. :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sletter lige min præsentation da jeg ikke lige havde set det var for 2009 gruppen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mor til Nanna fra 2006, Frida fra 2009 og venter sidste skud på stammen lige om lidt (skal have KS 16/11, før hvis jeg får veer).

Jeg er alene med børnene og ligger lige pt. i flytterod da jeg flytter til Farum 1. December.

Er uddannet SSA'er og arbejder som nattevagt på en kirurgisk afdeling når jeg ikke er på barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Mette og er mor til skønne Jonas på 10 år fra et tidligere forhold, og nu også mor til skønne Emilie Josefine på 1 år. Ja snak om at starte forfra ;) Jeg er gift med Emilies far og vi bor i Jylland, lige midt i næsten :)

Emilie er født 1 mdr for tidligt men indtil videre viser hun ikke synlige tegn på dette, udover hun motorisk har været de små 4 uger bagud ifht de andre på hendes alder. Men det har hun da vist lige fået indhentet igen :)

Jeg er egentlig uddannet pædagog og har arbejdet i daginstitutioner siden jeg var 18 år, nu er jeg 35 og det hænger mig ud af halsen sagt på ren dansk. Fik desværre en fødselsdepression ifbm Emilies lidt pludselige fødsel.

Det kæmper jeg stadig en del med, og har med baggrund i dette valgt at skifte karriere, til hvad ved jeg dog ikke, men det går jeg lige og grubler over. Ikke let når hele mit liv har været børn og pludselig har man "brækket begge arme og

kan ikke lege med dem mere" :(

På det gamle BK havde vi et underfora der hed Præmature, måske jeg sku snakke med Ki om at få lavet sådan et igen, hvis hun ikke har været hurtigere end mig :)

Kh Mette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Mette og er mor til skønne Jonas på 10 år fra et tidligere forhold, og nu også mor til skønne Emilie Josefine på 1 år. Ja snak om at starte forfra ;) Jeg er gift med Emilies far og vi bor i Jylland, lige midt i næsten :)

Emilie er født 1 mdr for tidligt men indtil videre viser hun ikke synlige tegn på dette, udover hun motorisk har været de små 4 uger bagud ifht de andre på hendes alder. Men det har hun da vist lige fået indhentet igen :)

Jeg er egentlig uddannet pædagog og har arbejdet i daginstitutioner siden jeg var 18 år, nu er jeg 35 og det hænger mig ud af halsen sagt på ren dansk. Fik desværre en fødselsdepression ifbm Emilies lidt pludselige fødsel.

Det kæmper jeg stadig en del med, og har med baggrund i dette valgt at skifte karriere, til hvad ved jeg dog ikke, men det går jeg lige og grubler over. Ikke let når hele mit liv har været børn og pludselig har man "brækket begge arme og

kan ikke lege med dem mere" :(

På det gamle BK havde vi et underfora der hed Præmature, måske jeg sku snakke med Ki om at få lavet sådan et igen, hvis hun ikke har været hurtigere end mig :)

Kh Mette.

JA et præmatur forum vil jeg også være ret glad for, min prinsesse er født 7 uger før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :balloons

Jeg hedder Kamilla, og er mor til Felix fra april 09 og William fra aug 07. Jeg var ikke i nogen mg på det gamle BK, men var rigtig glad for kreaforummet. Kan endnu ikke se et sådant her inde... Er alle de gamle sider bare slettet?? Bliver godt nok ked ved tanken hvis alle de gode tut´er og kreatråde er væk... :boo

Nå men anyway! Jeg vil da benytte denn elejlighed til at melde mig i en mg uden at skulle være den nye i klassen! Håber vi får gang i den herinde :)

Knus Kamilla -som holder flex i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Anne og blev mor til Martin 25. august.

Vi bor i Randers og jeg er lærer på en skole udenfor byen. Til februar bliver familien udvidet med lillesøster :biglove

PT er jeg hjemsendt pga Lussingesyge på skolen og får derfor tiden til at gå med at sy. Alt hvad jeg syr for tiden skal sælges på et julemarked og symaskine og overlocker er kommet på overarbejde :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til alle sammen

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen....

jeg hedder Lotte og jeg kommer fra jylland, også lige midt i næsten ;)

Jeg er gift med John og sammen har vi skønne Josefine... Jeg er speditør for A.P. Møller og ved siden af det spiller jeg lidt håndbold, og er leder for en flok skønne FDF børn :)

John og jeg har lige skrevet under på drømmehuset i mandags, så om lidt står vi i flytterod til knæene, men nøj hvor vi glæder os..

Josefine er en lille spirrevip, der siden dag 1 har haft fuldt gang i den... hun har hele tiden været meget hurtig til alting, så der er travlt i vores lille hjem, v,når vi sådan skal rende rundt og sørge for at hun ikke laver ALT for meget ballade.. men hvor er det fantastisk med sådan en lille smilende guldklump at komme hjem til hver dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen....

jeg hedder Lotte og jeg kommer fra jylland, også lige midt i næsten ;)

Jeg er gift med John og sammen har vi skønne Josefine... Jeg er speditør for A.P. Møller og ved siden af det spiller jeg lidt håndbold, og er leder for en flok skønne FDF børn :)

John og jeg har lige skrevet under på drømmehuset i mandags, så om lidt står vi i flytterod til knæene, men nøj hvor vi glæder os..

Josefine er en lille spirrevip, der siden dag 1 har haft fuldt gang i den... hun har hele tiden været meget hurtig til alting, så der er travlt i vores lille hjem, v,når vi sådan skal rende rundt og sørge for at hun ikke laver ALT for meget ballade.. men hvor er det fantastisk med sådan en lille smilende guldklump at komme hjem til hver dag :loveshower

TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Ai hvor jeg glæder mig!!! :D Og ja, Josefine ER en guldklump med fut i måsen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg hedder Annabell og bor sammen med min kæreste og vores 2 piger,Nova og Alfrida

Selv læser jeg til pæd og er færdig til sommer,blir så lækkert :glad

Alfrida som så hører til herinde er født den 14 feb 2009

Hun er et livsglad barn med krudt i måsen,men samtidig med et kæmpe temperament...

Glæder mig til at lærer jeg alle at kende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. :balloons

Jeg hedder linda er 33 og mor til frederikke som er fra den 25 august. Hun er født 1½ uge før tid, en planlagt igangsættelse pga jeg har sukkersyge (type 2) Så hun høre til gruppen af september-børn.

Jeg er alene med hende og har været alene siden jeg var gravid. Frederikke har en mor 2 (L) som hun ser meget tit, men har ikke nogle fast samvær.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER