Naturegirl

aftryk af hånd og fod

5 indlæg i dette emne

jeg har sådan en babybog, Mine første år-Minder og gemmer.... der er et par sider i bogen, til aftryk af hånd og fod.... men hvilken maling skal jeg bruge, som ikke skader babys hud...?? da jeg selv maler malerier, har jeg akryl maling liggende, kan jeg bruge det..?? eller findes der speciel maling til netop dette formål..?? hvad har i brugt..??

håber i kan hjælpe.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I panduro kan du købe fingermaling på tuber :) Det brugte vi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg brugte også finger maling til elliot det var også nemt at vaske af bagefter...

et godt råd når du skal lave aftryk,for at det ikke skal splatte ud når du laver aftrykket og det gør det også lidt nemmere... så brug 2 engangsvaskeklude og en avis... læg avisen nederst og derefter den ene vaskeklud hæl malingen ud den og læg den anden oven på mallingen, lad malingen sive lidt igennem og tag så babys fod eller hånd og sæt den ned på mallingen og derefter på det papir/lærred... på den måde fik jeg det bedste resultat :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg brugte også finger maling til elliot det var også nemt at vaske af bagefter...

et godt råd når du skal lave aftryk,for at det ikke skal splatte ud når du laver aftrykket og det gør det også lidt nemmere... så brug 2 engangsvaskeklude og en avis... læg avisen nederst og derefter den ene vaskeklud hæl malingen ud den og læg den anden oven på mallingen, lad malingen sive lidt igennem og tag så babys fod eller hånd og sæt den ned på mallingen og derefter på det papir/lærred... på den måde fik jeg det bedste resultat :balloons

Ej det skal jeg dælme huske... Tak for tippet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte noget på nettet, som er lavet af madfarve :) det bedste råd jeg kan give, er at der ikke skal særlig meget maling på, ellers glider foden eller hånden mens man laver aftrykket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER