marts07

scanning vel overstået

8 indlæg i dette emne

Så er nakkefold scanningen overstået og det gik bare super godt :loveshower Der er sørme en fin lille sund og rask spirer inde i min mave - og den har det bare super godt. :loveshower Alt så rigtig fint ud - så er bare så super glad - og nu tør jeg rigtig tro på at jeg igen skal være mor :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare så skønt.. Var til Nf i fredags og det er bare top at vide at babyen har det godt og er sund og rask :loveshower :loveshower Jeg tør nu at tro lidt mere på det, selvom jeg stadig synes det er lidt uvirkeligt og syret at vi skal være forældre om et halvt år :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her. Jeg kommer lige nu fra Nf, og det er bare skønt (og stadig lidt uvirkelig) at der altså er en lille en inde i maven.

Jeg er 12+4 i dag, og terminsdato blev rykket to dage til den 10.11.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er altså rigtig fedt at se den lille spire - og så er det jo helt utroligt at man kan se så meget, når sådan et lille foster ikke er meget mere end 5 cm...det synes jeg er lidt vildt... jeg har så lige bestilt tid til 4d scanning :loveshower så det skal jeg om 4 uger - glæder mig bare så sindsyg meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKØNT piger :) :)

Jeg fik endelig også "overstået" NF scanning igår, og det gik simpelthen så fint! Sikke en milepæl... Og sikke en fiiiiin spire! Nu kan man bare nyde det i fulde drag!

Tænk at man på trods af træthed, ulidelig kvalme og ømhed i hele understellet og ryggen alligevel svæver fuldstændig rundt af lykke <3 <3

Hav jer en fantastisk lang weekend!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at i have alle har haft en god NF scanning. Reder jer lige over en kam, og siger stort tillykke til alle. :D :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har da helt glemt at sige tillykke med scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak alle sammen - det er så fedt at være over nakkefolden :loveshower :loveshower har også fået bestilt tid til 4d scanning her den 31 maj, hvor jeg også skal til jm - uha og så kan vi få at vide hvad det er der gemmer sig derinde :-) Al mulig held og lykke til jer som endnu ikke har været til nakke fold :;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER